☃Obserwatorzy☃

poniedziałek, 30 marca 2015

Denko marzec (44)


Dzięki odkryciu starych kosmetyków w kuferku i rozdaniu z odlewkami, w tym miesiącu denko jest bardzo pokaźne.

WŁOSY
  1. Dove - szampon do wypadających włosów. Kupuję regularnie, bo dobrze się pieni i włosy są po nim miękkie.
  2. Balea - szampon o zapachu jabłka. Moje włosy go nie polubiły niestety, bo zapach miał przyjemny.
  3. Garnier - szampon odbudowujący z olejkiem z awokado i masłem karite. Czytając zachwalania skusiłam się, jednak włosy po nim były okropne.
  4. Balea - odżywka nawilżająca mango i aloes. Nie była najgorsza.
  5. Loreto Salon - pianka do włosów. Jakimś cudem zrobiła się dziurka w opakowaniu więc już nie da się jej użyć.
  6. Safira - kapsułki odbudowujące do włosów. Jestem z nich zadowolona
  7. Loreal - odżywka do włosów. Dołączona do farby do włosów. Bardzo lubie takie odżywki bo pożądnie nawilżają i włosy są miękkie dzięki nim.
    KĄPIEL
  8. Oriflame - mydłeka zapachowe. Często goszczą w łazience, ładnie pachną, przyzwoicie się pienią.
  9. Oriflame - płyn do kąpieli. Edycja świąteczna, zużyty jako mydło do rąk.
  10. Avon - płyn do kąpieli. Zapach przyprawy żurawinowej i pomarańczy. Żurawinę lubię ale za bardzo pachnie cynamonem niestety. Siostra na pewno kupi.
  11. Avon - płyn do kąpieli. Ładny kwiatowy zapach, dobrze się pieni jednak wysusza skórę.
  12. Linda - mydło w płynie. Słodki zapach migdałów, używany jako płyn do kąpieli jest przyjemny.
  13. Original Source - żel pod prysznic. Zapach czekolady i pomarańczy idealny na zimę.
KREMY DO RĄK
14. Oriflame - krem do rąk. Najstarsze znalezisko.
15. Oriflame - krem do rąk. Zapach białej czekolady.
16. Oriflame - krem do rąk. Z olejkiem ze słodkich migdałów, dobry kremik.
17. Oriflame - krem do rąk. Zapach truskawek ze śmietaną mmm
18. Oriflame - krem do rąk. Zapach rumiankowy, taki sobie

TWARZ

19. Bingo Spa - cynkowa maska do twarzy. Bardzo fajna i dobrze działająca.
20. Oriflame - krem na noc. Dodający energii skórze. Nie powodował krostek, ale kupię coś innego.
21. Oriflame - krem przeciwstarzeniowy. Mama go sobie chwali.
22. Oriflame - żel do mycia twarzy. Z antyoksydantami. Nie polubiłam go za bardzo.
CIAŁO
23. Ziaja - balsam do ciała. Masło kakaowe. Oj bardzo go nie lubiłam, strasznie się rozsmarowywał.
24. Oriflame - mleczko po opalaniu. Znaleziony w szafce. Dawał ukojenie po kąpielach słonecznych.
25. Eco-Boutique - mleczko do ciała. Przyjemny lekki, chyba niedostępny w Polsce. Lubię zapach zielonej herbaty.
26. Emolium - emulsja do ciała. Zapach w ogóle mi nie podszedł, jednak jakbym miała całe opakowanie to bym zużyła, bo łagodzi świąd.
ZAPACH






























27. NO NAME - mini perfumki, chyba jeszcze z dzieciństwa.
28. Oriflame - Giordani White Gold. Perfumy w pędzelku, zapach ładny i trwały.
29. Oriflame - Paradise. Dezodorant do ciała. Zapach bardzo mi się podoba ale nie na moim ciele, strasznie mnie mdli.
KOLORÓWKA
30. Avon - balsam do ust. Zapach czekoladowy, jednak nieprzyjemny. Przeterminował się.
31. Miss Sporty - korektor So perfect stay. Używany dawno temu.
32. Editt - cień do powiek. Mieniąca się zieleń. Przeterminowany.
33. FanClub - cienie do powiek. Dołączone kiedyś do gazety.
34. NO NAME - dwa cienie do powiek z dzieciństwa.
RÓŻNE
35. Synulox - tabletki na infekcje. Zużycie nowego kociaka, którego najpierw musimy podleczyć.
36. Hydrocortisonum Aflofarm - krem na uczulenia. Użyty tylko na reakcję uczuleniową na Biseptol.
37. Lenor - płyn zmiękczający. Tej marki używamy sporadycznie.
38. Oriflame - antyperspirant Swedish SPA. Mój ulubiony na noc, jednak chyba go wycofali.
39. Oriflame - antyperspirant Activelle. Używany przez domowników.

KUPIĘ
MOŻE KUPIĘ
RACZEJ NIE KUPIĘ
NIE KUPIĘ


Mieliście coś? Jakie są Wasze wrażenia?

niedziela, 29 marca 2015

POMOŻECIE WYBRAĆ PODKŁAD ? :*

Piszę po nocy z prośbą do Was.
Przygotowuję się do zakupu nowego podkładu,
gdyż kończą mi się praktycznie wszystkie na raz.

Mam cerę trądzikową z przebarwieniami i szramkami.
Cechy idealnego podkładu?

*porządne krycie
*nie uwydatnianie suchych skórek
*trwałość
*brak zmiany koloru na twarzy
*gama kolorów: jasne tony bez różowych podtonów

Macie jakieś propozycje :)
Najważniejsze jest krycie


czwartek, 26 marca 2015

Dermaglin - maseczka Kleopatra



POJEMNOŚĆ: 20 g (4)
CENA: 5.00  (5)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: glinki (3)  
KONSYSTENCJA: gęsta zielona (3)

  SKŁAD: <foto>
OPIS PRODUCENTA: Minerały zawarte w glinkach oprócz dokładanego oczyszczania działają na skórę kojąco, łagodzą podrażnienia, aktywizują naturalne funkcje skóry i wspomagają jej zdolność do wydalania substancji toksycznych. Wygładzająca siła miodu i białko jedwabiu są doskonałymi partnerami w walce o piękną i zdrową cerę. Maseczka z powodzeniem zatrzymuje wilgoć i gwarantuje długotrwałe nawilżenie skóry.



U MNIE: Jak widać na mojej twarzy załączonej do posta - maseczka bardzo szybko zastyga, co utrudnia jej nałożenie.

Nie oczekiwałam kokosów a jak się okazało?
Zachwyciła mnie :). Po zmyciu twarz jest porządnie oczyszczona, gładka, rozpromieniona a to co mnie najbardziej urzekło w niej to fakt, że twarz wygląda jak w lekkim makijażu :P.
Bardzo chętnie będę do niej wracała.

Dziękuję firmie za paczuszkę.

Maseczki te i inne na http://pl.dermaglin.pl/

OCENY kolejno od 1 do 5, gdzie 1 to najgorsza ocena

wtorek, 24 marca 2015

Bingo Spa - Sól do kąpieli Crème Brûlée




POJEMNOŚĆ: 1 kg (5)
CENA: 16.00  (5)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: świeży (5)  
KONSYSTENCJA: spore kamyki (3)

 
SKŁAD: <foto>






  

OPIS PRODUCENTA: Crème Brûlée to jeden z najsławniejszych francuskich deserów.
Smakowity przedmiot pożądania smakoszy i łakomczuchów całego świata.
Teraz możesz się w nim wykąpać.
Sól do kąpieli BingoSpa o apetycznym aromacie Crème Brûlée przynosi uczucie pełnego odprężenia, usuwa zmęczenie i uspokaja. Aromatyczna kąpiel BingoSpa zapewnia cudowną świeżość i relaks po całym dniu, pozostawiając długotrwały efekt miękkiej, jedwabiście gładkiej  i apetycznie pachnącej skóry.

do kupienia w BingoSpa





U MNIE:
+ krótki skład
+ przyjemny świeży zapach
+ pianka
+ delikatny kolor po rozpuszczeniu
+ przystępna cena
+ duża pojemność

- dość niewygodne opakowanie
- przez duże kamyczki wolno się rozpuszcza nawet w gorącej wodzie

OCENY kolejno od 1 do 5, gdzie 1 to najgorsza ocena

środa, 18 marca 2015

przyprawy Rafex - złoty kurczak

Dzięki uprzejmości hurtowni Rafex otrzymałam wiele smacznych przypraw, które już poszły do użytku :)

Nie tylko ja ich użyłam, ale także mama, szwagier oraz rodzice chłopaka.

Dopiero co zaczęliśmy ich używać a już dostałam zlecenia wyszukania przypraw do zamówienia, więc niebawem kolekcja się powiększy o kolejne paczki.

Oferta jest tak duża, że każdy znajdzie swoje ulubione przyprawy i nie tylko przyprawy bo także
*bakalie
*budynie
*kisiele
*chipsy owocowe
*czekolada
*herbaty
*ziarna
*karmy dla ptaków i gryzoni
*suszone owoce
*suszone warzywa
*suszone kwiaty
*orzechy
*sosy
*syropy
*kasze
*mąki
*ryże
*zioła
*afrodyzjaki
*cukry
*zasmażki
*kakao
*kawy
*nalewki
*paniery
*owoce strączkowe

Jak widzicie lista jest pokaźna :)
Wchodźcie na Rafex i sami się przekonajcie

Dziś na obiad kurczaczek z przyprawą "złoty kurczak"




























Skład:
KMINEK, PIEPRZ CZARNY, SÓL, PAPRYKA SŁODKA, PAPRYKA OSTRA, CZOSNEK, CURRY, MARCHEW, KOLENDRA, GORCZYCA, POMIDOR SUSZONY, PAPRYKA CHILI, GRYS.

Na moim opakowaniu jest jeszcze wymieniony KARDAMON

Można zakupić opakowanie 70g lub 1kg
Kraj pochodzenia: POLSKA


Taki piękny złoty polski kurczak :)
Od patrzenia robię się głodna, więc lecę po niego :P


poniedziałek, 16 marca 2015

Schwarzkopf - Blonde Ultime

Kolor 12-1
Wyjątkowo jasny chłodny blond

CENA: ok. 25.00  (3)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: przyjemny, lecz czuć amoniak (3)  
KONSYSTENCJA: kremowa (5)

OPIS PRODUCENTA: Farba do włosów Blonde Ultime to produkt współtworzony z Claudią Schiffer. Jego formuła została wzbogacona luksusową esencją perły i olejkiem omega. Ten intensywnie pielęgnujący eliksir odbudowuje włosy od wewnątrz i wygładza ich powierzchnię po procesie koloryzacji. Dla pięknego połysku i luksusowo miękkich w dotyku włosów.
Skład: formuła wzbogacona esencją perły oraz bogatym olejkiem omega

U MNIE: Widziałam dużo negatywnych opinii o tej farbie. Jednak ja jestem z niej zadowolona i na pewno do niej wrócę, gdyż odrost nie wyszedł rudawy jak to zawsze u mnie bywa. Włosy są błyszczące a ich barwa pasuje do mnie i dobrze się w niej czuję :) (5)

 
 OCENY kolejno od 1 do 5, gdzie 1 to najgorsza ocena

niedziela, 15 marca 2015

Trochę nowinek


Małe zakupy Rossmanowe.
Te niezbędne jak antyperpirant.
I te "do kolekcji" hehe
I dla kota chłopaka, którego ochrzciłam Romanem

Mydełko do testów Dove.
Mi trafiło z drobinkami.
Chyba peelingującymi, bo w sumie nie doczytałam się nigdzie czym się różni od wersji klasycznej

Z wycieczki do Czech mama przywiozła ciekawe cukierasy.
Miętowe miękkie z truskawkowymi kropeczkami, bardzo smaczne.





Breloczek bajkowy Krecik, który króluje w Czechach.
Ceny za to mają zawrotne za takie przyjemności.


Znów czeskie smakołyki.
Tym razem wafelek - taki zwyklak jak w polsce.
Rureczki, które były pakowane w różnych ilościach. Ciężko je opisać ale były bardzo dobre :)



Od Knorra można było dostać esencje do sosów i duszonych mięs.
W sumie 4 pudełeczka żelowej esencji.
Już napoczęte i smaczne są ale sosy mamy i tak są najlepsze :P

Od Mariona przesyłeczka i ankieta do wypełnienia.
fluid na rozdwojone końcówki i serum do rzęs już testuję.
Jeszcze został krem rozjaśniajacy, ciekawe jakie efekty daje.


Prezent od siostry i mamy na urodziny.
A od chłopaka dostałam uroczą różową sukienkę :)


Kapsułki do włosów od Safiry.
Dzięki nim włosy nie są takie suche jak zawsze w moim przypadku.
Zapach mają trochę jak tran ale na włosach jest przyjemny.
Konsystencja oleista ale wchłania się we włoski


Wygrana u My whole fashion
Jednak na razie paczka jest poszukiwana, bo niby dostarczona, niby odebrana a nikt nic o niej nie wie.
Komu Inpost dostarczył paczkę jest zagadką.


Wygrana u Patrycji.
Lakier bardzo ładny kolor :)
Wosk jeszcze nie palony ale przez folijkę mi się podoba :P
Mydełko znane i lubiane, poleciało do szwagra bo mam swoje :)

Jakie było moje zdziwienie, kiedy siostra mi napisała, że dostałam 4kg paczkę i czy może rozpakować bo pachnie curry.
Będzie gotowanie z Rafex



Maseczka z zielonej glinki Kleopatra od Dermaglin.
Bardzo bardzo przyjemna.
Będzie na pewno o niej recenzja.
Nawet nie wiedziałam, że firma ma siedzibę w Płocku, a mieszkałam tam trochę

poniedziałek, 9 marca 2015

Candy Wielkanocne - Przedłużone


 PRZEDŁUŻONE DO 20 ZGŁOSZEŃ !


Jedno się skończyło, zaczyna się nowe :)
Na 3 blogach, ale z innymi zasadami.

























O co gracie?
Dotychczasowi obserwujący mają prawo wyboru.
Nowi obserwujący zgarniają resztę ;)

Do wyboru jest:
*Książka
*Bransoletka
*Kolczyki+zawieszka na zamówienie
*Cień+błyszczyk / żel pod oczy+pomadka

DODATKOWO:
*kreda do włosów
*3x pomadka 

*Zaobserwuję każdy zgłaszający się blog i skomentuję kilka najnowszych postów

Czyli łącznie wygrywacie 6 rzeczy + moje udzielanie się na blogach u kazdego uczestnika

Zasady:
Regularnie prowadzić blog nie rozdaniowy *
Obserwować blog na, którym sie zgłaszacie *

Baner/udostępnienie +1
Lubienie Acne skin, Kanwuje i Czytam w Firmie +1
Obserwacja pozostałych blogów +1
Blogroll +1

Będzie mi miło jeśli dołączycie do grupy Przydasi jeśli zajmujecie się rękodziełem lub macie jakieś przydasie.

WZÓR ZGŁOSZENIA:
Obserwuję jako*:
Dotychczasowy obserwator TAK/NIE*
Baner/udostępnienie TAK/NIE link
Lubię 3 fanpage TAK/NIE jako:
Obserwuję 2 blogi TAK/NIE jako:
Blogroll TAK/NIE link

Regulamin:
* nagrody sponsoruję ja
* candy trwa od 10.03 do 05.04
* wyniki pojawią się do 2 dni od zakończenia candy
* nagrody wysyłam na terenie Polski
* wylosowana osoba ma 5 dni na wysłanie maila z adresem

* biorąc udział w candy akceptujesz regulamin i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 poz.883)
* nie stosuje sie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004r. Nr  4 poz. 27 z późn. zm.)


*zgłaszać się można tylko na jednym blogu

P.S. Jeśli nie ma Was na tej liście lubiących fanpage przed rozdaniem, proszę od razu o maila ze screenem dowodu na lubienie na ewcius1991@vp.pl lub link przy zgłoszeniu

Czytam w Firmie
Kanwuje

Acne skin





















Baner do wyboru:

niedziela, 8 marca 2015

Bingo Spa - cynkowa maska do twarzy

POJEMNOŚĆ: 150 g (5)
CENA: 12.00  (5)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: przyjemny (4)  
KONSYSTENCJA: kremowa biała (5)


SKŁAD: <foto>

OPIS PRODUCENTA: Cynk praktycznie jako pierwszy z minerałów znalazł zastosowanie w preparatach dermatologicznych i kosmetycznych. Jest to związek uczestniczący w syntezie ponad 200 enzymów. Żaden inny mikroelement nie wpływa na tak wiele procesów zachodzących w organizmie.  Od niego zależy prawidłowa budowa białek, a więc także nowo powstających komórek.

Cynk praktycznie jako pierwszy z minerałów znalazł zastosowanie w preparatach dermatologicznych i kosmetycznych. Jest to związek uczestniczący w syntezie ponad 200 enzymów. Żaden inny mikroelement nie wpływa na tak wiele procesów zachodzących w organizmie.  Od niego zależy prawidłowa budowa białek, a więc także nowo powstających komórek. Wpływa on na metabolizm kolagenu, odpowiada za wzrost włosów, paznokci, regenerację tkanek, wzmacnia układ odpornościowy. Cynk jest także silnym antyoksydantem. Uczestniczy w wytwarzaniu prostaglandyn regulujących m.in. funkcje wydzielnicze skóry, a zatem jest także odpowiedzialny za ilość wytwarzanego sebum.

Cynkowa maska do twarzy BingoSpa ułatwia oczyszczanie skóry z nagromadzonego sebum, przywraca jej naturalne pH, ściągają nadmiernie rozszerzone pory, łagodzą stany zapalne, zmniejszają skłonność skóry do powstawania zaskórników. Tlenek cynku to skuteczny środek w przypadku drobnych uszkodzeń skóry, oparzeń, trądziku młodzieńczego.
Wyciąg z aloesu, rumianku i lnu zapewnia intensywnie nawilżenie skóry, łagodzi podrażnienia i zapobiega wysuszaniu naskórka.

U MNIE:
+ przystępna cena                   - opakowaniem mogłaby być tubka
+ dobre działanie       
+ gładka twarz
+ łagodzi zmiany trądzikowe     (5)
Na prawdę bardzo fajna maseczka i żałuję że mi się przeterminowała już. Z pewnością jeszcze ją kupię, a na razie czekam na promocję innej, żeby porównać działanie             
 
 OCENY kolejno od 1 do 5, gdzie 1 to najgorsza ocena

piątek, 6 marca 2015

Wyniki Candy

Nie mogłam się doczekać, aż ogłoszę wyniki, więc robię to od razu :)

Tym razem zrobiłam listę osób, które obserwują moje blogi i lubią fanpage.
Niestety dużo roboty z tym było.
Po 1 było wiele osób, które mają blogi, facebooki, czy g+ tylko do rozdań.
Po 2 nie widziałam wielu polubień mimo, iż w statystykach one były.
Po 3 były linki, w które nie mogłam wejść lub były niepoprawne.
Po 4 nie każdy obserwował jak pisał.

Przy organizowaniu kolejnego candy, które już niebawem, bo już mam przygotowane cuksy, umieszczę listę, którą posiadam (niech nikt się nie obraża że to udostępniam). Osoby, które mnie lubią (ewentualnie obserwują) a nie widzą się na liście, od razu przy zgłoszeniu do Candy będą wysyłały screeny czy foto i będę uzupełniać listę (potem ją usunę).

Kolejne Candy chcę zrobić małe, ale będzie ich więcej (częściej) lub będzie więcej zwycięzców :)
Można będzie też wybrać sobie nagrodę, oraz podzieleni będziecie na obserwatorów dotychczasowych i nowych.

A skoro mam już listę to osoby uciekający po wynikach będą zaznaczeni na czarnej liście i nie będą brani pod uwagę przy kolejnych Candy

Ok czas na wyniki :P

Cieszę się, że maszyna losująca wyłoniła taką liczbę, ponieważ akurat ten los był prawidłowy i nie musiałam powtarzać losowania, oraz osoba, która wygrała to młoda dziewczyna, i mam nadzieję, że popróbuje tego co jej wyślę i będzie opisywała na blogu swoje spostrzeżenia, bo z tego co widzę to dopiero zaczyna :)






















łącznie losów było 673, oczywiście wśród nich sporo nieważnych.
a maszyna losująca wybrała nr 397, i mimo, iż musiałam odjąć kilka pkt (odejmowałam od tyłu) to maszyna wybrała Izę z bloga http://isabelfashions1.blogspot.com/
Gratuluję Ci i czekam na maila z adresem na ewcius1991@vp.pl

A top komentującą zostaje :

Agnieszka Winciorek z bloga http://liveagi.blogspot.com
Również gratuluję i czekam na adres na ewcius1991@vp.pl