czwartek, 4 września 2014

mix herbaciany

Pijecie? Pijacie? Nałogowo się delektujecie?

Im bardziej wymyślne tym lepsze ;)

Nie wszystkie jednak są smaczne.

Ale na pewno wiele z nich jest zdrowych.

Oprócz tych standardowych pijam te poprawiające stan skóry oraz wpływające na trawienie czy na usuwanie toksyn z organizmu.


Oczywiście oprócz tu obecnych na półce jest też miętka i meliska z ogródka.

Remsey - pijecie? mi osobiście smakują bardzo. ta jest czarna, ale wolę earl grey oraz earl grey z cytryną (5.99/75 torebek)

Carrefour Pu-Erh - czerwona herbatka z cytryną. po raz pierwszy wybrałam taki typ. smakuje dobrze. trochę jak zielona. a Wy pijecie? (3.70/20 torebek)

Herbal Time - mięta z jabłkiem. smakuje tak nawet nawet :) (ok. 3.00/40 torebek)

Feel Green - zielona z ananasem. dobrze czuć owoce, i to w takim smaku w jakim faktycznie są. (w promocji -20% 1.59/40 torebek)

Lewiatan - zielona zwykła herbatka bez udziwnień. najtańsza z tego sklepu i niestety niezbyt dobrej jakości i smaku. ale skoro zielona to zdrowa mimo wszystko.

Lipton - czarna. ta akurat z możliwością wygrania nagród. WYGRALIŚCIE COŚ? :) ja zaparzyłam pierwszą i pusto. najmocniejsza jaką piłam, z jednej torebki mozna zaparzyć 3 herbaty, chyba że ktoś lubi bardzo mocną, jak moja mama. (w promocji -20% 8.79/75 torebek)

Herbata.net - sypana zielona z wybranymi smaczkami - Skarby Tybetu. baaaardzo smaczna i aromatyczna. Mieszanka zielonych herbat yunnan i gunpowder z dodatkiem jaśminu i jagód goji. (27.70/100g)

Ziele fiołka trójbarwnego - na buźkę sobie piję a pampersy jako okład. w smaku jest okropna. im więcej cukru tym gorzej. (3.29/30 torebek)

Fix Senes - na lepsze trawienie. też nie jest smaczna ale wspomaga pracę jelit (4.89/30 torebek)

AKTUALNIE W BIEDRONCE W PROMOCJI -20% SĄ WSZYSTKIE HERBATKI

3 komentarze:

  1. najbardziej lubie czarne nie aromatyzowane herbaty ;) Lipton własnie ten remsey, albo dilmah ale ona strasznei droga jest i dla mnie nei opłacalna, bo ja spijam śerdnio trzy kubki herbaty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No mój zbiór też jets duży.. mam dużo ziół, ale też tradycyjne herbaty różnego rodzaju.. aż nie wiadomo co pić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię zieloną z cytryną z Feel Green

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀