sobota, 16 kwietnia 2016

Wyniki Rozdania! :)


Od razu na wstępnie chcę przeprosić za małą pomyłkę z mojej strony. Cały czas w głowie miałam, że rozdanie kończy się w sobotę, i taka też informacja pojawiła się na fanpage, dopiero teraz widzę, że rozdanie powinno skończyć się wczoraj o północy. Ale jeśli dziś by ktoś się jeszcze zgłosił to wzięłabym to oczywiście pod uwagę. Jednakże widzę, że ostatnie zgłoszenie wpłynęło wczoraj, więc wszystko ok.

Losując jedną osobę, która miała zostać zwycięzcą, znów przeżyłam miłe zaskoczenie, ponieważ los przypadł na kobietkę, która publikuje od marca, więc dopiero zaczyna, i to ja jestem jej pierwszym obserwatorem ;) Bardzo lubię takie sytuacje, gdzie los uśmiecha się do osoby początkującej, gdzie wiem, że jakieś dodatkowe kosmetyki dadzą jej możliwość testowania i publikowania nowych postów. Tak więc kochana, mam nadzieję, że choć trochę ta skromna paczka Cię ucieszy i przyczyni się do prężnego i szybkiego rozwoju bloga :)



Taki piękny design ma Kasia z bloga Rose Madame

Zapraszam Cię do kontaktu na ewcius1991@vp.pl w celu podania adresu do wysyłki ;)

Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się kolejne rozdanie, także dziękuję wszystkim za udział i zachęcam do dalszego obserwowania jeśli Ci się tu spodobało ;)

17 komentarzy:

  1. przegapiłam rozdanie,ale mam nadzieję załapać się na kolejne! :D gratulacje w każdym razie. A ja zapraszam do siebie,bo dopiero zaczynam i jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko nigdy się tego nie spodziewałam ! Jest mi niezmiernie miło ! Dziękuję serdecznie ! E-mail już wysłany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdraszczam, napaliłam się na ten pędzelek;/

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀