czwartek, 25 stycznia 2018

Le Petit Marseillais » żel pod prysznic i dezodorant » biała brzoskwinia i nektarynka, kwiat pomarańczy


Pierwszy raz udało mi się dostać do testowania kosmetyków Le Petit Marseillais jako ambasadorka marki. Bardzo się ucieszyłam, że będę miała możliwość poznania bliżej tych pachnących kosmetyków. Nie byłam pewna jaka paczka do mnie dotrze, bo niedługo wcześniej widziałam u koleżanek blogerek recenzje paczki żelu truskawkowego i zaparzacza do herbaty też w kształcie tego owocu. Akurat taki zaparzacz mam, ale pomyślałam, że drugi także się przyda. Jednak jestem dużo bardziej zadowolona z mojego prezentu, gdyż nie ma tu jednego żelu a aż dwa i do tego dwa dezodoranty.

Oczywiście wiedziałam, że skoro zamysł akcji promocyjnej był taki, aby podzielić się paczką z przyjaciółką, to została nią moja siostra. Nie wiedzieliśmy jednak jak się nią podzielić zapachowo, ponieważ każdej z nas podobały się oba. Uznaliśmy, że aby poznać każdy z nich, weźmiemy różne zestawy, a nie w tym samym zapachu. Ja sięgnęłam po pomarańczowy dezodorant (biała brzoskwinia i nektarynka) oraz biały żel pod prysznic (kwiat pomarańczy) a siostra odwrotnie.

Swój żel siostra zużyła szybko, podobno był rzadki. Moja wersja z kwiatem pomarańczy jest bardzo wydajna, pewnie dlatego, że ma kremową formułę i stosuję go na gąbkę, więc potrzeba go kropelkę aby wytworzyć dużą piankę i umyć całe ciało. Oba zapachy są bardzo przyjemne, ale nie utrzymują się długo na skórze po prysznicu. Co ważne, nie wysuszają skóry i z łatwością postawimy butelkę na głowie, gdy jego zawartość będzie dobijała dna. Antyperspiranty wolę w wersji kremowej czyli sztyfty. Jednak dezodorant biorę często na wyjazdy i także używam w ciągu dnia kiedy nie wychodzę z domu. Jego ochrona nie jest tak długa jak byśmy chciały. Myślę, że ktoś, kto nie ma problemów z poceniem się, może używać tych dezodorantów także na wyjścia i będzie miał zapewnioną ochronę. Być może jego mniejsza skuteczność to zasługa braku soli aluminium, co akurat jest dużym plusem na konto marki.



Le Petit Marseillais Delikatny Dezodorant Kwiat Pomarańczy
Odkryj subtelny zapach kwiatu pomarańczy i poczuj jak promienie śródziemnomorskiego słońca muskają Twoją skórę.

Le Petit Marseillais Delikatny dezodorant Kwiat Pomarańczy odświeża Twoją skórę otulając ją słonecznym zapachem białych kwiatów rosnących na drzewach pomarańczowych. 

  • 24h świeżości i skuteczności działania
  • nie zostawia śladów
  • nie zawiera soli aluminium
  • testowany dermatologicznie

Le Petit Marseillais Delikatny Dezodorant Biała Brzoskwinia i Nektarynka

Otul się apetycznie owocowym zapachem białych brzoskwiń.

Poczuj świeżość i przyjemność, którą dają Ci soczyście słodkie białe brzoskwinie dojrzewające w śródziemnomorskim słońcu.

Le Petit Marseillais Delikatny Dezodorant Biała Brzoskwinia odświeża Twoją skórę otulając ją soczystym brzoskwiniowym zapachem. 

  • 24h świeżości i skuteczności działania
  • nie zostawia śladów
  • nie zawiera soli aluminium
  • testowany dermatologicznie


Zamknij oczy. Poczuj ciepło letniego śródziemnomorskiego słońca. To właśnie w jego promieniach zbierane są w pełni swej dojrzałości owoce białych brzoskwiń i pachnących nektarynek. Czy znasz kogoś, kto nie kocha ich słodkiego soczystego miąższu?

Wyjątkowa delikatność – formuła, jakiej pragnie Twoja skóra

Le Petit Marseillais Biała Brzoskwinia i Nektarynka to więcej niż wymarzona delikatność. Niezwykła lekkość łatwej do spłukiwania piany zachwyca intensywnie owocowym zapachem. Twoja skóra ma wszystko, czego potrzebuje – jest miękka, nawilżona i odświeżona! 

  • pH neutralne dla skóry
  • produkt testowany dermatologicznie
  • biodegradowalna baza myjąca pochodzenia roślinnego

Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy
Pomyśl o słodkim zapachu białych kwiatów pomarańczy, o ich wyjątkowym aromacie, który unosi się w wiosennych promieniach śródziemnomorskiego słońca. To kwiaty pomarańczy tworzą zniewalający bukiet zapachowy Le Petit Marseillais, tak wymarzony dla Twojej skóry.

Wyjątkowa lekkość – formuła, o jakiej śni Twoja skóra

Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy delikatnie oczyszcza Twoją skórę, zaspokajając jej potrzeby. Delikatna, łatwa do spłukiwania piana pielęgnuje ją kwiatowym zapachem. Twoja skóra cieszy się harmonią – jest miękka, nawilżona i odżywiona! 

  • pH neutralne dla skóry
  • produkt testowany dermatologicznie
  • biodegradowalna baza myjąca pochodzenia roślinnego

22 komentarze:

  1. Mnie żele bardzo przypadły do gustu, dezodoranty niestety mniej. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie wypadło podobnie :) także lecę na Twojego bloga ;*

      Usuń
  2. dezodoranty zbytnio mi nie przypadły do gustu, ten biały jest za mdły, a ten ciemny za słodki i duszący.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam o nich naprawdę sporo. Zapachy dla mnie bylyby za slodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię zapachy owocowe W charakterze brzoskwiń i tego typu ;)

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc pierwszy raz slysze o ich dezodorantach :) ostatnio testowałam ich zel truskawkowy. Fajny byl %)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkowego niestety nie znam. Dezodoranty to chyba nowość ich ;) dobre są jak się nie wychodzi Z domu kiedy nie potrzeba super ochrony.

      Usuń
  5. Oh very interesting products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jestem Tak rzadko W domu że swój zestaw zużywać będę do wiosny haha ;)

      Usuń
  7. U mnie ta marka w ogóle się nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że się Nie sprawdziła u Ciebie. Ja używam ten biały żel i w sumie jestem zadowolona ;)

      Usuń
  8. Nie używam dezodorantów tylko antyperspiranty, więc nie przypadł mi do gustu ten przyjemniaczek z zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość osób miało Z nimi problem ;P moja siostra też.

      Usuń
  9. Używałam dezodorantu biała brzoskwinia i nektarynka, ale nie byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra także nie jest i oddała w końcu mi. Ja ich używam raczej na co dzień, jak nie wychodzę z domu.

      Usuń
  10. Z kwiatem pomarańczy jest też fajne nowe mydło w płynie: http://www.le-petit-marseillais.pl/mydla/le-petit-marseillais-delikatne-kremowe-mydlo-w-plynie-kwiat-pomaranczy
    Super zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię testować nowe zapachy mydeł w płynie więc chętnie sprawdzę :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀