wtorek, 13 listopada 2018

Cinema City promocje


Lubicie chodzić do kina? Jest to świetna rozrywka, kiedy chcemy się zrelaksować lub spotkać się ze znajomymi i obejrzeć ciekawy hit na wielkim ekranie. Uwielbiam spędzać czas w taki sposób, jednak w ostatnim czasie bardzo rzadko mi się zdarzały takie wypady. Jednak z każdej strony czekają na nas okazje, gdzie korzystając z nich, możemy zyskać upusty na ulubione seanse. 

W cinema city promocje ustrzelimy bardzo często. Marka dba o dobrą reklamę i promocję swoich kin. Możemy także upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, jeśli akurat chcemy lub potrzebujemy utworzyć nowe konto w banku, zmienić placówkę lub wykonać jakieś operacje na swoim koncie. Ponieważ banki lubią obdarowywać swoich klientów mniejszymi lub większymi prezentami. Poniżej umieściłam przykładowe promocje oferowane we współpracy Cinema City oraz banków.

Na stronie Bonusiaka znajdziemy zawsze aktualne i zakończone promocje, dlatego warto tam zaglądać, aby nie przegapić najciekawszych ofert. Oprócz zniżek na bilety filmowe, możemy zgarnąć bony na tańszy czy darmowy popcorn a nawet darmowe wejściówki. Czasami wystarczy zapłacić wybraną kartą, doładować konto telefonu przez zakładkę banku lub pobrać aplikację obsługującą bankowość elektroniczną.




12 komentarzy:

  1. W sumie, dawno w kinie nie byłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat do kina nie lubię chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja nawet chyba w innym topowym nie byłam bo to mam najbliżej 😉

      Usuń
  4. Ja w weekend się wybieram do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko chodzę do kina, ale post przydatny dla niektórych z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie za rzadko ale wolę chodzić na naprawdę dobre filmy skoro mam wydać kase 😜

      Usuń
  6. Ja to w kinie z rok już nie byłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myślałam że ja tak zaniedbuję kulturę 😜 jak puszczą coś dobrego i ma się nastrój na kino to czemu nie 😉

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀