niedziela, 23 grudnia 2018

Efektima » Krem do twarzy z olejem konopnym cera sucha



Stworzony by przywrócić skórze prawidłowe nawilżenie. Idealny do pielęgnacji cery pozbawionej elastyczności. Krem bogatej konsystencji opracowany z myślą o cerze zmagającej się z problemem suchej skóry. Skoncentrowany na przywróceniu odpowiedniego nawilżenia. Dzięki odpowiedniemu stężeniu oleju konopnego oraz składników pielęgnujących, skóra nie traci wilgotności i lepiej pełni swoje funkcje ochronne. Działa łagodząco i może być stosowany przez osoby ze skórą skłonną do podrażnień. Z olejem konopnym, olejem kokosowym, kolagenem i elastyną. Odpowiedni dla osób w kategorii wiekowej 25+.



Kremy otrzymałam już dość dawno. Jednak gdy paczka do mnie dotarła byłam jeszcze za granicą. Od razu po powrocie zaczęłam używać swojego kremu, natomiast drugi dostał ukochany na Mikołajki, ponieważ widziałam jego żywe zainteresowanie owym kremem. Tak więc dziś pojawi się recenzja od nas obojga, ujęta moimi słowami. Na zimowe dni wybrałam wariant dla cery suchej i wcale tego nie żałuję. Do wyboru mamy także krem do cery mieszanej i tłustej oraz dojrzałej 40+. Uzupełniać pielęgnację możemy dostępnym kremem na noc.

Krem otrzymujemy w szklanym słoiczku zabezpieczonym membraną. Słoiczek znajduje się w kartoniku a całość utrzymana jest w tonacji biało-zielonej wskazującej na składnik wiodący czyli olej z konopi. Na kartonie znajdziemy opis, sposób użycia oraz skład. Oprócz oleju konopnego w składzie znajduje się olej kokosowy, a także kolagen i elastyna pozytywnie wpływające na skórę. Pojemność to standardowe 50ml w niskiej cenie niecałych 20 złotych. Zapach był dla mnie zaskoczeniem i dlatego też zdecydowałam drugi egzemplarz wręczyć facetowi, gdyż jest on dość męski. Przyjemny dla nosa, jednak z dużą nutą męskich kosmetyków czy perfum. 

Krem ma gęstą, treściwą strukturę, masełkową, gładką fakturę, dobrze się wchłania i w moim przypadku nadaje się pod makijaż. Chłopak używa go także po goleniu, na różne części ciała, ponieważ krem świetnie nawilża podrażnioną skórę. Używamy ich w zależności od potrzeb i ochoty - czasem na dzień, czasem na noc. Jak na tak niską cenę, polski wyrób i solidność wykonania jesteśmy pod wrażeniem tego produktu. Kosmetyk nie zapycha nam porów, nie powoduje powstawania zaskórników i wyprysków. Oboje kwalifikujemy się w kategorii wiekowej 25+, choć ja już częściej sięgam po produkty 30+.


POJEMNOŚĆ: 50 ml

CENA: 19.96 zł

ZAPACH: przyjemny, męski

KONSYSTENCJA: gęsty, biały krem


SKŁAD: <fot.> AQUA, GLYCERIN, GLYCERYL STEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, COCOS NUCIFERA OIL, CANNABIS SATIVA SEED OIL, PEG-100 STEARATE, STEARIC ACID, COLLAGEN, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, PHENOXYETHANOL, DIGLYCERIN, SODIUM PCA, UREA, SODIUM POLYACRYLATE, PARFUM, BENZOIC ACID, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, TRIETHANOLAMINE, ALLANTOIN, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, LACTIC ACID, LYSINE, PCA, SORBITOL, DEHYDROACETIC ACID, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, COUMARIN, HYDROLYZED ELASTIN, LIMONENE, HYDROXYCITRONELLAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, DISODIUM EDTA, IMIDAZOLIDINYL UREA, ETHYLHEXYLGLYCERIN


10 komentarzy:

  1. Same dobre rzeczy w składzie jak widać ;) jednak dla mnie taki krem byłby niezbyt dobry, bo moja cera jest raczej tłusta niż sucha.
    ***
    W noc wigilijną, w blasku świec,
    melodia kolęd płynie w mrok,
    niech ci przyniesie radości moc i wiele szczęścia w Nowy Rok! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają kremy do różnych cer więc warto zajrzeć w ich asortyment 😘 wszystkiego dobrego w nowym roku!

      Usuń
  2. Bardzo dużo słyszałam dobrych opinii na temat tych kremów i chyba w końcu sama muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczerze 😗 sama wypróbuję jeszcze inne kremy z tej serii ☺

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy produktów z olejem konopnym, na razie nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama mam skórę suchą i odwodnioną, dlatego na pewno wypróbuję ten krem. Być może pomoże mi uporać się z tym problemem.
    ar-speed.pl

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀