piątek, 18 czerwca 2021

Etykiety na produkty (na słoiki, wino, kosmetyki)

 

Personalizacja produktów jest atrakcyjna pod względem nie tylko swojej wyjątkowości ale także oryginalności. W dzisiejszych czasach i dobie rozlegle rozwiniętej technologii spersonalizować możemy każdą rzecz. Nadal prym wiedzie dział prezentów oraz przetwórstwa domowego. Myślę, że wiele z Was także korzystała z tej możliwości tak jak ja. Osobiście korzystałam z opcji personalizowanych etykiet. Kilkukrotnie wybierając etykiety na wino oraz raz, kiedy zapragnęłam mieć posegregowane przyprawy i potrzebne mi były etykiety z nazwami przypraw

Etykiety na produkty to nic innego jak samoprzylepne naklejki zawierające treść, ozdobniki i styl zaprojektowany i stworzony specjalnie na nasze zamówienie. Możemy ich używać na potrzeby domowe ale również z powodzeniem będą reprezentowały nasze firmowe produkty. Na stronie producenta znajdziemy ofertę naklejek na produkty w opakowaniach plastikowych, szklanych i kartonowych, naklejki na folię, woreczki czy nawet mrożonki. Etykiety mogą mieć dowolne logo, napis, kolorystykę. Wybrać możemy podłoże, na jakim będzie naklejka oraz jej kształt.

7 komentarzy:

  1. Przydatny wpis, nie wiedziałam że taka firma istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. A great retro gaming laptop with a Snapdragon 810 - TITanium Arts
    The new babyliss nano titanium flat iron 7-inch 835W with a Snapdragon 810-1260 and 8GB RAM comes titanium flat iron with titanium road bike an 8GB of titanium tent stakes dedicated 4-inch HDTV and omega seamaster titanium 8GB of dedicated Micro-USB port for use on the go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog, będę częściej tu zaglądać i polecę znajomej.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna opcja jak ma się w domu różne miody smakowe, kosmetyki DIY, czy domowe nalewki :D wtedy można wszystko ładnie oznaczyć, co ułatwi znalezienie odpowiedniej rzeczy i też takie opakowanie dobrze wygląda kiedy chcemy wręczyć je na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa :D w tym roku wzięłam się za ogródek - kupiłam ogórki doniczkowe, paprykę, groszek, fasolę i marchewkę. część rzeczy jadłam na bieżąco, ale część poszła na przetwory :D z braku laku pisałam na słoikach co jest w środku, ale etykiety wyglądają bardziej pro :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sprawa, na pewno sobie takie sprawię :D jestem uzależniona od kawy, herbaty, czy yerby, mam ich całe mnóstwo w słoiczkach a potem nie pamiętam która była która i gdzie je przesypałam ;) z takimi etykietami podzieliłabym je na herbaty sypane owocowe, zielone, białe, czarne, kawy na klasyczne i aromatyzowane itd. :D

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀