poniedziałek, 5 lipca 2021

Urocze skarpetki i akcesoria od Candy Sox

 


Lubicie urocze, kolorowe skarpetki? Mimo trzydziestki na karku często sięgam właśnie po taką wzorzystą część bielizny. U mnie królują od lat koty, króliki i owce. Miejsce dla innych zwierzaków także się znajdzie. Zdarza mi się kupować skarpety ze wzorami na prezenty dla najbliższych, wybieram wtedy te zabawniejsze motywy.

W Candy Sox kupimy wiele wzorów skarpetek, np. we wzory świąteczne, z motywami jedzenia, zwierząt, ze śmiesznymi grafikami lub po prostu kolorowe. Dobierzemy także fason skarpet jakie lubimy najbardziej, czy to będą stopki, klasyczne do kostki czy wyższe za kostkę. Dla kobiet, mężczyzn i dzieci. 

Oprócz skarpetek w sklepie dostępne są ozdobne pudełka, urocze szlafroki służące także jako ręcznik czy kocyk. Znajdziemy także nieco papeterii, zabawek, dekoracji, akcesoriów do włosów oraz produktów umilających kąpiel. Wszystko to co spodoba się dzieciom.

A dla starszych modne breloczki, stylowe etui na okulary aby przetrwały letnie wyprawy. Różnorodne akcesoria do włosów, ulubione kubki ze wzorami w formie tradycyjnej oraz termiczne lub z pokrywką. Czego chcieć więcej <3.


18 komentarzy:

  1. Podoba mi się wiele ich wzorów. Czasami lubię założyć właśnie takie kolorowe skarpetki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skarpetki i są dobrym pomysłem na prezent jeśli ktoś lubi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają super ofertę. Bardzo mi się podobają takie wzory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zabawne motywy. Takie skarpetki można założyć w każdym wieku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe skarpetki to świetny pomysł. Uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie skarpetki, moje dzieci też się zaraziły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię dawać takie skarpetki w prezentach. Sama mam kilka par.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są :) fajnie, że mają ofertę dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wesołe, pozytywne wzory. Świetne nie tylko dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła odskocznia od klasyki. Ja tam najczęściej wybieram kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna opcja :) kupiłam niedawno modne spodnie letnie i na zimę, więc przydałyby mi się jakieś pasujące skarpetki :) w domu mam tylko same jednobarwne, opcjonalnie w paski, a te mi się podobają, będę szukać takich które będą komponowały się ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się. Super wzory

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie nietypowe, oryginalne rzeczy. wzorzyste męskie koszule z lnu, sukienki z falbankami i marszczeniami, czy też torby z łańcuchami zamiast pasków. dzięki takim ubraniom i dodatkom można stworzyć niepowtarzalne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niby fajne, ale z drugiej strony skarpetki w butach i pod spodniami są praktycznie niewidoczne, więc widzi się wzór jedynie w domu, a i to nie zawsze. ja wolę sama wydziergać sobie skarpetki, bo przynajmniej grubość, długość i wzór będą mieć odpowiednie :D na zimę podkolanówki wełniane, do balerinek cieniutkie skarpetki z kordonka pyramid, w okresie przejściowym klasyczne bawełniane

    OdpowiedzUsuń
  15. skarpetek to przecież nie widać, chyba że ktoś nosi te bardzo długie i do tego krótkie spodenki ;) opcjonalnie do robienia zdjęć jak nie nosimy kapci :P jak chce się zaszaleć modowo to lepiej kupić koszule damskie we wzory albo falbaniaste, cekinowe sukienki, które od razu zrobią mocne pierwsze wrażenie i przynajmniej nie będą niczym zakryte :P

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀