czwartek, 5 sierpnia 2021

Prezent na 18

 

Które urodziny są najważniejsze w życiu człowieka? Zapewne te, po przekroczeniu których, wszystko się zmienia; coś się kończy a coś zaczyna; nowy etap w życiu. Osiemnaste urodziny! Pamiętacie ten dzień? Ja czekałam na niego z utęsknieniem, jednak gdy nadszedł, nawet nieśpieszno było mi do wyrobienia dowodu :D. Przecież nic się nie zmieniło. Wszystko szło swoim torem, tempem, wg utartych schematów kiedy wchodzi się w dorosłe życie. Nie było to jak skok na bungee. Przyjęłam to na klatę, jak coś co jest naturalną koleją rzeczy.

Co nie zmienia faktu, że impreza urodzinowa i prezent na 18 mogą być emocjonujące. Nie tylko za sprawą samego wieku, gdzie zyskujemy sprawczość, odpowiedzialność, decyzyjność. Ale także za sprawą gości i rodziny. Jeśli wybieramy się na imprezę urodzinową z okazji 18-nastki warto zadbać o odpowiedni prezent dla solenizanta.

W sklepie Murrano znajdziemy prezenty na każdą kieszeń. Począwszy od grawerowanych na zamówienie szklanek za jedyne 19.90 zł przez zestawy na alkohol czy wszelkie ozdoby aż po luksusową personalizowaną biżuterię ze złota. Bez znaczenia więc, czy jesteś kolegą z klasy i chcesz podarować znajomemu drobny prezent czy rodzicem lub chrzestnym i pragniesz aby prezent od Ciebie był wyjątkowy i okazały - w sklepie znajdziesz wszystko czego potrzebujesz na tą uroczystość :)




 

51 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na osiemnastkę i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same przyjemne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły jest z czego wybierać

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stronka z prezentami dla każdego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra personalizowane prezenty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te szklanki i drewniane pudełka. Super propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie zrobić coś z grawerem, żeby była taka pamiątka na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takimi wpisami robienie prezentów to żaden problem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z prezentami zawsze mam problem dlatego często korzystam z oferty takich sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta biżuteria. Fajne są takie zestawienia, bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpis jak najbardziej przydatny. Ja mam zawsze problem z wyborem prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Biżuteria i te szklanki bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba bransoletka z grawerem :) Opcja graweru jest super, pamiątka zostanie na dłużej w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pomysły nie tylko na 18stkę. Zajrzę gdy będę przed wyborem prezentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamawiałam stąd kiedyś prezent na rocznicę. Korzystałam też z opcji graweru.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sklep. Mają na naprawdę duży wybór.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie personalizowane prezenty z pewnością przypadną do gustu. Każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  18. I read your article, very informative and userinformatic info are mentioned. For my daughter acne problem also read our best acne problem stories. Keepit up bro to share more article like that. Thanks for sharing this ones.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne pomysły, myślę, że nie tylko na 18 urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe inspiracje można znaleźć w tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  21. Może nie na 18, ale znalazłam tam prezent na 10 rocznicę ślubu dla mnie i dla męża!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami brakuje pomysłu na prezent, więc świetnie że są takie sklepy i oferta personifikacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne prezenty na 18 i nie tylko. Przy najbliższej okazji chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze że w sklepach internetowych są ciekawe zestawy prezentowe i nie trzeba spędzać wielu godzin na poszukiwaniach ;) bliskiej osobie szybciej się coś znajdzie, ale już kuzynowi, czy komuś z pracy to zwykle ciężko, a taki gotowiec ratuje z opresji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie mam problem z wyborem prezentu dla chrześnicy. Będę musiała sprawdzić ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  26. Biżuteria jest świetna. Właśnie czeka mnie osiemnastka, akurat wpis się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zestawienie. Dobrze, że są tutaj zarówno tańsze, jak i droższe propozycje, dlatego każdy może znaleźć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomocny wpis. Często nie wiem co kupić bliskim

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekna bizuteria. Każdy znajdzie coś dla siebie i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  30. też uważam, że biżuteria to dobry pomysł na prezent, nie tylko na urodziny :) śliczne bransoletki z kamieni naturalnych czy wisiorek z przywieszką na pewno spodobają się niejednej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja siostrze sprezentowałam obraz do salonu ręcznie malowany na zamówienie :) wiedziałam o jakim obrazie marzy i że nie mogła nigdzie takowego znaleźć, więc skontaktowałam się z artystką która wykonała spersonalizowany obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wiele zależy od tego kim jest dla nas osoba której chcemy zrobić prezent na osiemnastkę. jeśli to siostra czy córka to dobry będzie wystawny rodzinny obiad w restauracji. jeśli partner/ka - wspólny wyjazd, a jeśli kolega/koleżanka to właśnie coś z twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. moim hitem prezentowym okazała się poduszka wypełniona lawendą. dzięki niej przestałam mieć problemy z zasypianiem. stanowi idealne podparcie, pięknie pachnie, szum łusek gryki w środku działa na mnie relaksacyjnie i uspokajająco. zdecydowanie to rzecz godna polecenia

    OdpowiedzUsuń
  34. każda dziewczyna na pewno by się ucieszyła gdyby dostała voucher na zabiegi kosmetyczne, czy na zakupy. wtedy samemu można wybrać sobie usługę czy produkt, więc odchodzi nam problem z konkretnym dopasowaniem prezentu. większość salonów kosmetycznych, fryzjerskich, czy butików sprzedaje vouchery i eleganckie karty podarunkowe

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety zawsze mam problem z wymyśleniem pomysłu na prezent. Dzień Matki już blisko i tym razem skorzystam z powyższych pomysłów.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-ostroleka/

    OdpowiedzUsuń
  36. wiadomo, że uczniowie nie mają wysokiego kieszonkowego, więc nie stać ich na drogi prezent. nie mniej jednak można kupić coś atrakcyjnego, wyjątkowego, co przypadnie do gustu osobie obdarowanej. moim zdaniem najlepszy będzie duży kubek z personalizacją - na pewno przyda się w domu, a dzięki ciekawemu projektowi wywoła uśmiech na twarzy solenizanta

    OdpowiedzUsuń
  37. Te szklanki są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja na prezent polecam bransoletki z kamieni naturalnych na sznurku. jeśli znamy znak zodiaku solenizanta to na pewno pójdzie łatwiej, choć biżuterię można dobrać też do osobowości np. są kamienie zapewniające spokój ducha, czy wspierające twórzą pracę i kreatywne myślenie

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy nie wiem co kupić bliskiej osobie na prezent, zawsze decyduje się na biżuterię. Biżuteria to upominek z którego nie sposób się cieszyć.
    https://bring.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja na osiemnastkę dostałam lekkie spodnie trekkingowe i buty za kostkę do chodzenia po górach. uwielbiam wędrówki górskie i zdobywanie nowych szczytów, także był to zdecydowanie prezent marzeń :D obie rzeczy już wypróbowałam i z obu jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  41. zdecydowanie biżuteria z tego zestawienia najbardziej do mnie przemawia, każda kobieta doceni piękne kolczyki czy naszyjniki, dobry jubiler to wykona nawet biżuterię na zamówienie :D jest zatem wiele ciekawych opcji personalizacji podarunku :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja takich nie lubię, bo jak ktoś nie trafi z prezentem to nawet nie ma jak oddać i sprzedać jak nasze imię jest wygrawerowane ;) wolę jak ktoś daje mi doświadczenie, poświęca swój czas np. zabierze na turniej golfowy w Polsce, na sesję spa, na jazdę konną. to dla mnie więcej znaczy niż coś kupioneg w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  43. ja dostałam na 18-stkę zegarek Haylou z nowej kolekcji. wygląda on jak sportowa opaska i takie też ma funkcje :D pokazuje czas, sprawdza tętno i nie tylko :D dzięki temu można sprawdzać ile już się trenuje i mierzyć swoje efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  44. dobrym, uniwersalnym podarunkiem który na pewno zostanie doceniony to zestaw świeczek na prezent :) można wybrać małe i duże świece, koniecznie z eko wosku sojowego i zapakowane w szklany słoiczek! w zestawie zwykle są świeczki o różnych aromatach, więc wiadomo że przynajmniej jednak musi trafić w gust solenizanta ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. dla siostry na 18 kupiłam zestaw pielęgnacyjny do twarzy do cery trądzikowej, bo długo boryka się z tym problemem i sama nie miała już siły szukać kolejnych kosmetyków :( był tam delikatny żel myjący, tonik oraz serum z kurkuminą, wszystko ładnie zapakowane w elegancki kartonik :D dorzuciłam do tego bombonierkę i było jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń

  46. Bez wątpienia, to biżuteria z tego zestawienia wywiera na mnie największe wrażenie. Każda kobieta potrafi docenić piękne kolczyki czy naszyjniki, a sprawny jubiler jest w stanie nawet stworzyć biżuterię na specjalne zamówienie. Daje to wiele fascynujących możliwości personalizacji prezentu, co sprawia, że opcje są naprawdę interesujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. coraz więcej osób decyduje się na dawanie prezentu niematerialnego, związanego z wydarzeniem czy doświadczeniem :D może to być sesja fotograficzna, pobyt w spa, wyjście do kina, czy na wyścigi gokartów. to nie tylko wspaniały prezent dla bliskiej osoby ale także możliwość na kreatywne spędzenie z nią czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ciekawym pomysłem na prezent mogą być puzzle 3D dla dorosłych. możemy własnoręcznie złożyć model nie tylko łódki czy pociągu, ale też wieży zegarowej, smoka, czy jakiegoś mechanicznego modelu w stylu steampunk :D to świetna opcja dla osób lubiących prace ręczne i kreatywne, wymagające skupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. niebanalnym pomysłem na podarunek z okazji 18 urodzin może być karykatura na zamówienie lub też namalowany portret, w zależności od tego czy chcemy dać drobny, śmieszny prezent czy też bardziej uroczysty elegancki. ważne jest też oczywiście to czy solenizant ma poczucie humoru i dystans do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀