czwartek, 2 kwietnia 2015

Soraya - So Pretty! Piękna Cera, Ultralekki krem nawilżający

POJEMNOŚĆ: 50 ml (5)
CENA: 16.00  (5)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: brzoskwiniowy (5)  
KONSYSTENCJA: lekka dość rzadka (4)


SKŁAD: Aqua, Ethylhexyl, Stearate, Decyl Oleate, Macadamia Intregrifolia Seed Oil, Propylane Glycol, Sodium Polyacrylate, Nylon-10, Glycerin, Methyl Methyl Methacrylate Crosspolymer, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate. Ascorbic Acid, Citric Acid, Tocopherol Acetate, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Prunus Armeniaca Fruit Extract, PEG-8, Disodium EDTA, Methylparaben,Phenoxyethanol, Melhylisothiazolinone, Parfum, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Geraniol, Butylphenyl Melhylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Izomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Limonene, CL 15510.

OPIS PRODUCENTA:
Ten krem to ultralekkie pielęgnacyjne muśnięcie idealne dla młodej cery. Nałożony z samego rana zapewni skórze nawilżenie i satynową gładkość , bez uczucia obciążenia, czy tłustości. Krem przyjemnie się nakłada i błyskawicznie wchłania, stanowi doskonałą bazę pod makijaż, zarówno ten dzienny jak i imprezowy.
Aqua Formula: morelowy nektar – owocowy suplement dla skóry, który dostarcza jej składników nawilżających i przyjemnie wygładza powierzchnię naskórka. Sweet H2O – roślinny cukier, który zatrzymuje wodę w naskórku, chroni go przed wysuszeniem i cudownie wygładza. Olej z orzechów makadamia – doskonale regeneruje i wzmacnia barierę naskórkową. Dostarcza skórze cennych składników odżywczych, dzięki czemu poprawia jej wygląd i kondycję. 

 U MNIE:
+ przyjemny świeży zapach jak lubię
+ lekka formuła
+ nie zapycha
+ przystępna cena
+ nie powoduje wyprysków

- dość niewygodne opakowanie
- długi skład
(4)

OCENA: 4.66/5

OCENY kolejno od 1 do 5, gdzie 1 to najgorsza ocena

ZAPRASZAM TEŻ NA ROZDANIE U WYTYCZNE KOSMETYCZNE :)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też się tego obawiałam, albo wysypu krostek. ale na szczęście dobrze się spisał

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ten wygrałam w rozdaniu kiedyś. Sama pewnie bym się bała kupić że mnie po nim wysypie

      Usuń
  3. Fajnie że nie zapycha, lubię takie lekkie kremy nawilżające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałam bardzo suchą skórę to mocno nie nawilżał, ale na codzień jest dobry :)

      Usuń
  4. U mnie też sprawdził się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie troszkę długi ten skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś po kremy Soraya nie sięgam, nie mam do nich przekonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała wybrać krem za własne pieniążki to tez bym sięgnęła po inną markę, ale ten wygrałam :)

      Usuń
  7. Miałam z tej serii matujący i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście po antybiotyku nie mam już problemu z błyszczeniem, mimo że trądzik i tak wrócił

      Usuń
  8. Skład bardzo długi ale skoro efekty sa to warto mu zaufać ;-)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀