środa, 5 sierpnia 2015

Isana - Lemongras & bambus sól do kąpieli


OPIS PRODUCENTA: Sól do kąpieli Isana z cennymi minerałami z naturalnej soli morskiej daje relaks i daje nową siłę. Ożywczy zapach i skład ekstraktu z bambusa zapewnia kojącą kąpiel.

U MNIE: Sól to nie tylko przyjemność podczas kąpieli, ale także źródło cennych, a przynajmniej przydatnych składników, które są dobroczynne dla naszej skóry, nie wysuszają ją, relaksują. Sól bardzo ładnie pachnie, szybko sie rozpuszcza, ma limonkowy kolor. Jej zapach nie utrzymuje się długo na ciele, ale i tak uprzyjemnia kąpiele. Saszetka starcza na tyle, ile kto sobie jej nasypie do wanny. Ja używam kilku produktów, dlatego u mnie taka niewielka saszetka starcza na kilka użyć. Kilka chwil za niską cenę = jestem na tak (5)

POJEMNOŚĆ: 80 ml (4)
CENA:
2.19  (5)
WYDAJNOŚĆ:
(5)
ZAPACH:
taki jak lubię, świeży (5)  
KONSYSTENCJA:
miałka sól (5)

SKŁAD:
<foto>



 OCENA: 4.83/5

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię sole :-) Mam teraz w 100% naturalną z Morza Martwego i jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiej jeszcze nie miałam. trzeba będzie kiedyś spróbować :)

      Usuń
  2. zdecydowanie bardziej lubię wersję z lawendą i wanilią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie skutecznie odstrasza wanilia od wszystkich produktów, ale na zimę może być przyjemna :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀