piątek, 18 września 2015

Garnier - Neo shower clean antyperspirant w suchym kremie


OPIS PRODUCENTA: Pierwszy antyperspirant w suchym kremie od Garniera NEO Shower Clean dla intensywnej 48 godzinnej ochrony i regeneracji skóry pod pachami. Idealne połączenie skuteczności antyperspirantu i pielęgnacji skóry, dzięki zawartości 80% składników pielęgnacyjnych. Wchłania się natychmiastowo, niewidoczny na skórze i ubraniach. Lekki zapach antyperspirantu NEO Garnier o bawełnianej świeżości.

U MNIE: Z dostępnych zapachów najbardziej spodobał mi się ten. Pamiętam ten szał, kiedy te antyperspiranty weszły na rynek sprzedaży. Pohamowałam się wtedy od zakupu aż do niedawna. Produktu, do którego mam zaufanie nie było promocji, a na te była, więc się skusiłam. Wszystko ładnie pięknie - aplikacja super, design super, zapach super, efekt suchego kremu bardzo super - tylko jest jedno "ale", antyperspirant nie daje mi takiej ochrony, jakiej potrzebuję. Po pół godzinie czuję się już nieświeża i po prostu czuję pot. Niestety nie tego oczekuję. (2)

POJEMNOŚĆ: 40 ml (4)
CENA: 13.50  (4)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: przyjemny, delikatny, miękki (5)  
KONSYSTENCJA: biały krem, po chwili suchy (5)
 
SKŁAD: Aqua / Water, Aluminum Chlorohydrate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Talc, Cera Alba / Beeswax, Arachidyl Alcohol, Parfum / Fragrance, Zinc Gluconate, Arachidyl Glucoside, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Phenoxyethanol, Steareth- 100/Peg-136/Hdi Copolymer, Peg-100 Stearate, Behenyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Perlite, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Glyceryl Stearate
 
OCENA: 4.16/5
 

 

21 komentarzy:

  1. U mnie wersja różowa się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A inne próbowałeś? Jak różowa daje rade to może dam mu szansę ;)

      Usuń
  2. Z ciekawości bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U wielu się sprawdza. Może u Ciebie również zda egzamin ;)

      Usuń
  3. Ja od początku jestem sceptycznie nastawiona do niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam.. ale może spróbuję.. tylko w dobrej promocji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że uczucie świeżości nie trwa dłużej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak komuś mniej pracują gruczoły to pewnie da radę, ale ja mam pecha i muszę używać czegoś lepszego :(

      Usuń
  6. Oj szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosovelove mówi, że różowa jest dobra to jeszcze zobaczymy ;)

      Usuń
  7. Nie dla mnie - lubię spraye i stawiam na mocniejszą ochronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długo sprayów używałam, ale wiesz "dziura ozonowa" na mnie podziałała. I to, że po sprayu czase,m się oddychać nie da :P

      Usuń
  8. Ja jednak jestem wierna antyperspirantom w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno przerzuciłam się na sztyfty. Mniej w nos drażnią

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie lubię mokrego pod pachą ;) kulki na noc używam, a ostatnio dorwałam spray Isany bardzo ładnie pachnący, na noc dobry jest ;)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀