środa, 7 października 2015

Rafex - przyprawa czubryca zielona

Dzięki uprzejmości hurtowni Rafex otrzymałam wiele smacznych przypraw, które już poszły do użytku :)

Nie tylko ja ich użyłam, ale także mama, szwagier oraz rodzice chłopaka.

Dopiero co zaczęliśmy ich używać a już dostałam zlecenia wyszukania przypraw do zamówienia, więc kolekcja się powiększyła o kolejne paczki.

Oferta jest tak duża, że każdy znajdzie swoje ulubione przyprawy i nie tylko przyprawy bo także
*bakalie
*budynie
*kisiele
*chipsy owocowe
*czekolada
*herbaty
*ziarna
*karmy dla ptaków i gryzoni
*suszone owoce
*suszone warzywa
*suszone kwiaty
*orzechy
*sosy
*syropy
*kasze
*mąki
*ryże
*zioła
*afrodyzjaki
*cukry
*zasmażki
*kakao
*kawy
*nalewki
*paniery
*owoce strączkowe

Jak widzicie lista jest pokaźna :)
Wchodźcie na Rafex i sami się przekonajcie
 

 SKŁAD:
cząber, koperek, pietruszka, lubczyk, czosnek, kozieradka, sól, cukier.

Dostępne są opakowania 40 g/2.49zł i 1 kg/15.99zł.

Kraj pochodzenia: POLSKA
Oprócz czubrycy zielonej, do wyboru mamy jeszcze czerwoną, białą, żółtą i szarą.

Używać jej możemy do sałatek, jajek, twarożku, żurku, fasolki, rosołu, ryb, śledzi, kanapek ,masła ziołowego czy pierogów. Ja używam jej do kanapek, dzięki czemu są one aromatyczne i nie pomyślałabym, że smaczniejsze :)
 

 

14 komentarzy:

  1. Jakie apetyczne kanapki, z tą przyprawą pewnie świetnie smakują :))
    Wypróbowałabym do mojej pasty kanapkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem leniwa i nie chce mi się past robić mimo że lubię :) na pewno z przyprawami byłaby smaczna

      Usuń
  2. czubrice lubię zarówno zieloną jak i czerwoną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, że czerwona będzie za ostra, ale też jest dobra :)

      Usuń
  3. Lubię przyprawy tej firmy, czubryca to ulubiona przyprawa mojego brata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej przyprawy ale jakiś czas temu przyglądałam się już asortymentowi tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanio mają, tak mi się wydaje. Lepiej robić zbiorowe zamówienie bo przesyłka jednak trochę kosztuje

      Usuń
  5. Nie znam kompletnie tej przyprawy :) chętnie bym spróbowała i zobaczyła czy by mi smakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrożnie do niej podeszłam bo nazwa nic mi nie mówiła ale smaczna jest :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀