poniedziałek, 27 czerwca 2016

Kringle Candle » Daylight » Warm Cotton


Czym są świeczki Coloured Daylight od Kringle Candle?

Szczypta wyjątkowej przyjemności na co dzień? A może nieco perfumeryjnej ekskluzywności dostępnej za rozsądną cenę? Albo – po prostu – tęcza cudownych zapachów, z których każdy miłośnik naturalnych nut może czerpać pełnymi garściami, bez ograniczeń? Z uroczymi świeczkami Coloured Daylight wszystko jest możliwe!

52 gramy nasączonego naturalnymi aromatami oleju parafinowego, 12 godzin zmysłowej przyjemności, wyjątkowa trwałość i ogromna liczba dostępnych wariantów zapachowych. Wyjątkowe produktu od Kringle Candle to prawdziwa eksplozja aromatycznych wrażeń połączona z ciekawym designem i ciepłem płomienia, którego jasności nie da się porównać z niczym innym.
Świeczka (Coloured Daylight) marki Kringle Candle o delikatnie kwiatowy aromacie z odrobiną cytrusów i nutką piżma. Do kupienia na Goodies.pl


Moim zdaniem 
Jest to mój pierwszy zapach tej firmy, dlatego postawiłam na bardziej uniwersalny aromat. Padło na lubiane przez wielu świeżo wyprane ubrania, pachnące delikatnym płynem do płukania oraz świeżością czystych ręczników czy pościeli. Zawsze chciałam zapalić taką świeczkę czy wosk, ponieważ zapach prania jest jednym z tych najprzyjemniejszych :).
Na sucho zapach jest taki sam jak po zapaleniu oraz nie zmienia się w trakcie palenia. Zapach idealnie odświeża powietrze w domu i otula pomieszczenie ciepłem oraz subtelnością. Lubię zapalać go tuż po sprzątaniu lub wieczorem albo z samego rana. Od razu dzień staje się przyjemniejszy. Zapach czuć jeszcze długo po zgaszeniu świeczki.


Świeczka świetnie pali się do ścianek plastikowego pojemniczka, więc myślę, że nie będzie problemu aby wypalić świecę do samego dna. Pudełeczko znajduje się na niskich nóżkach, dzięki czemu nie ma konieczności stawiania go na podstawce. Jest koloru białego, zaś szczelny dekielek jest przezroczysty a na nim widnieje czytelna i estetyczna etykietka zawierająca nazwę firmy, typ świeczki oraz nazwę koloru i serię. Na dnie znajduje się reszta informacji w języku angielskim, takich jak ostrzeżenia, kod kreskowy, miasto produkcji, cenę w dolarach, nazwę zapachu oraz wagę i czas palenia.


POJEMNOŚĆ: 35 g » 12 h
CENA: 12.00 
OCENA: 5/5
 www.goodies.pl

18 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów. Ciekawa jestem zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jako pierwszy zapach będzie idealny, bo jest neutralny :)

      Usuń
  2. Miałam tylko jeden daylight - Grey - ale niestety nie był to mój zapach :C Ten an pewno bardziej przypadłby mi do gustu, bo lubię takie praniowce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kupiłam Greya i oczekiwałam czegoś lepszego, na pewno cotton bardziej mi się podoba, więc może i Tobie się spodoba :)

      Usuń
  3. uu jak u mnie dawno świeczuszek nie paliłam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się pokusić;) mniej zachodu z nimi niż z woskami

      Usuń
  4. Muszę koniecznie spróbować te świeczki, póki co znam tylko te z Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemny dla powonienia jest :) pewnie byś go polubiła w takim razie

      Usuń
  6. Uwielbiam tego typu zapachy, dlatego ta świeczka z pewnością by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze podobny mają jakąś egipską bawełnę. Też może być ładny

      Usuń
  7. świeczka bardzo ładna ... kusi oj bardzo
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi przepięknie pachnąć :)
    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię tego typu zapachu, jak byłam w Szwajcarii w Migrosie kupiłam sobie świeczkę Ipure - Cotton Fields. Jak dotąd ładniejszego zapachu nie znalazłam, oszczędzam ją, nawet jak jest niezapalona, to co jakiś czas muszę ją powąchać ;) Tylko jak na złość nigdzie w Polsce nie mogę jej namierzyć, widzę że mają w niemieckim douglasie, więc chyba poproszę kogoś znajomego o przywiezienie. Cudowny zapach, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀