piątek, 13 października 2017

Dedra » kremowy żel pod prysznic Relaxation


Na markę Dedra trafiłam przypadkowo i jak tylko dotarłam do ich strony internetowej to wsiąkłam na dobre. Asortyment jest tak szeroki, że przeglądałam go kilka dni i nie mogłam się zdecydować, czego potrzebuję i na co mogę sobie pozwolić finansowo. Oprócz kosmetyków i chemii do domu, których nigdy za wiele i których opinie pojawią się na blogu, skusiłam się na akcesoria kuchenne. Przydały się one podczas wyjazdu za granicę. Do koszyka wpadł uroczy, różowy szybkocedzak, solidnie wykonana łopatka i chochelka, korkociąg do wina i szczypce do sałatki. Akcesoria te były bardzo tanie a ich jakość jest bardzo dobra.


Lacollection privée – stwórz własną kolekcję żeli pod prysznic. Duża zawartość perfum sprawia, że zapach utrzymuje się na skórze.  

RELAXATION – pozwól sobie na relaks i odpoczynek po ciężkim dniu. Kojący zapach lawendy pobudza zmysły pod prysznicem.

Nadaje się do codziennej pielęgnacji skóry. Doda energii i pobudzi zmysły pod prysznicem.

Zapach: lawenda, piżmo.
Nuta głowy: lawenda, olejek neroli, jaśmin.
Nuta serca: kardamon, róża
Nuta bazy: piżmo, ambra.


Spośród piętnastu dostępnych zapachów żeli, wybrałam ten z nutą lawendową, ponieważ ostatnio bardzo chętnie otaczam się tą wonią. Postanowiłam jednak przekazać żel partnerowi, na którym zapach ten szalenie mi się podoba i godzinami mogę wąchać jego skórę. 

Żel pod prysznic Relaxation zamknięty jest w dużej półlitrowej butli z wygodnym dozownikiem. Pompeczka jest wkręcana do środka, więc można przewozić żel bez obawy, że wyleje się w bagażu. Etykieta kolorystycznie utrzymana jest w odcieniach fioletu, związanego z zapachem lawendy. Zauważalna jest także noc z pięknym księżycem ukazująca przeznaczenie żelu. Jak zapewne wiecie, lawenda stosowana jest często w produktach mających nas uspokoić, nastroić i wprowadzić do dobrego snu poprzez ukojenie zmysłów. 

Żel jest bardzo wydajny, wystarczy go niewiele aby postała puszysta i pachnąca piana. Funkcje myjące są zadowalające. Co jest dla mnie bardzo ważne w żelach pod prysznic, nie uczula on, skóra nie swędzi po umyciu ani nie jest przesuszona. Ale za jego największy plus uważam trwałość zapachu. Producent obiecuje duże naperfumowanie, które potwierdzam. Skóra pięknie pachnie, lawendowo, kojąco i lekko męsko. Dlatego żel trafił w ręce ukochanego. Wolę ten aromatyczny zapach czuć na jego skórze.

Jeśli jednak nie przepadacie za zapachem lawendy, proponuję sięgnąć po inne aromaty. Jest ich na tyle dużo, że każdy znajdzie soje ulubione zestawienie zapachowe. Dodatkowo w tym samym lub innym zapachu możemy dobrać mydło glicerynowe i perfumy do rąk. Potęgując tym samym zapach i przedłużając upajanie się nim w innych momentach niż kąpiel.


POJEMNOŚĆ: 500 ml

CENA: 13.00 zł

ZAPACH: relaksująca lawenda

KONSYSTENCJA: fioletowy, dość gęsty żel

SKŁAD: <foto>

14 komentarzy:

  1. Nie widziałam takiego wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz się spotkałam z tą firmą i nie żałuję :)

      Usuń
  2. Lawenda, różą, kardamon... Wszystko czego nie lubię w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że zapachy i smaki zmieniają się z wiekiem. Kiedyś bardzo nie lubiłam zapachu róż i nie przepadałam za lawenda a teraz świadomie sięgam po kosmetyki z takimi zapachami ;)

      Usuń
  3. Bardzo mnie zainteresowałaś tym żelem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest też pod tym względem że można używać go razem z facetem ;)

      Usuń
  4. Nie wiem czy powinnam wchodzić na ich stronę :D Istnieje ryzyku, że wsiąknę jak Ty :D

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet kusi mnie żeby być tam konsultantką bo rodzina też jest zachwycona asortymentem haha.

      Usuń
  5. przyznaję zaciekawił mnie chociaż marka jest mi nieznana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmę można poznać w sumie wszechstronnie bo mają w asortymencie chyba dosłownie wszystko ;)

      Usuń
  6. bardzo lubię płyny do płukania z Dedry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden mam i jestem nim zachwycona jak pachnie i jak działa :)

      Usuń
  7. Ja sama nie przepadam za zapachem lawendy, ale chętnie skusiłabym się na inne zapachy :D Nie znałam wcześniej tej firmy, ale wydaje się być spoko. Przede wszystkim kosmetyk jest tani, co do swojej pojemności :) Podoba mi się tez opakowanie, bo bardzo lubię kosmetyki w pompce - wtedy nie zużywają się tak szybko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachów jest multum więc masz w czym wybrać idealny zapach dla siebie :*

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀