sobota, 7 października 2017

Evonails » lakiery hybrydowe » 17, 21, 202



Na ten kolor chorowałam jeszcze zanim zamarzyłam sama malować paznokcie lakierami hybrydowymi. Zawsze chciałam nosić go na pazurkach latem, ale niestety koleżanka go nie posiadała. Co do trafności nazwy, myślę, że większości z nas kolor bananów kojarzy się raczej z jasnym, pastelowym, wybielonym odcieniem żółci. Jakoś inaczej nazwałabym ten kolor, choć sama nie wiem jak, może słoneczny albo kanarkowy. Od razu po otrzymaniu paczki, wykonałam sobie manicure tym kolorkiem. Trzymał się na prawdę dobrze, bardzo długo. Do końca nie pojawiły się odpryski. Jednak musiałam zerwać je na szybko, gdyż szłam do pracy, w której nie mogłam nosić hybryd.





Ostatnia kolekcja to kwintesencja kobiecości. Znajdziemy w niej wszelkie odcienie czerwieni z uwzględnieniem stonowanych czerwieni wpadających w róż czy brąz. Mój lakier kryje w sobie ciemną, intensywną czerwień z połyskującymi drobinkami. Jest to cudowny kolor, którego brakowało mi w gromadce wszystkich czerwonych barw, gdyż nie jest nudny, dużo się tam dzieje i nadaje się na wszelkie większe wyjścia. Od razu po zakończeniu pracy, w której nie mogłam nosić hybryd, zrobiłam sobie ten kobiecy manicure. Zdjęcia nie oddają piękna tej czerwieni. Mieni się ona bowiem cudownie i wciąż się wpatruję w taflę swoich pazurków.





Zakochałam się w tym kolorku. Ten błysk, te drobinki, ten odcień. Natężenie brokatu jest mega. Kolor w rzeczywistości jest bardziej różowy niż na stronie. Taki fioletowo-różowy niż sam fioletowy. Błyszczy się jak syreni ogon, jest to księżniczkowy błysk. Niestety lakier nieco zgęstniał po jednym użyciu, być może źle go zakręciłam, albo to przez brokat. Nie mniej jednak nadal można go używać, choć wymaga to nieco więcej cierpliwości. Zdjęcie ich nie powodowało żadnych problemów, prawdę mówiąc same odeszły po namoczeniu w acetonie. Bardzo bym sobie życzyła, aby wszystkie hybrydy tak super schodziły.


33 komentarze:

  1. Ten żółty czy bananowy czy kanarkowy jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwał jak zwał ale jest cudny :) aż szkoda że lato się skończyło.

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu zakochana jestem w hybrydkach, a tu widzę marka Evonails proponuje ciekawe, niebanalne kolorki :) Eat banana, bardzo apetyczny! no jadłabym yy tzn. malowała świetny, wpadł mi w oko tez brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować tej marki ;) ja też jestem na etapie sprawdzania różnych firm i ta jest jedną z lepszych ;)

      Usuń
  3. Nie przepadam za żółtymi lakierami. Z tych propozycji podoba mi się 17 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w tym kolorze jak tylko pojawił się na moich paznokciach :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Aż żal że jesień do nas idzie wielkimi krokami. Ale ma być jeszcze parę dni ciepła to jeszcze warto zaszaleć z takim żółtkiem ;)

      Usuń
  6. Oj, bordowy przepiękny! Właśnie sobie uświadomiłam, że nie mam w swojej kolekcji tego koloru :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam kolekcjonować czerwone lakiery dla znajomej nauczycielki która tylko takie nosi aż sama zakochałam się w tych odcieniach zwłaszcza tych błyszczących :)

      Usuń
  7. wszystkie piękne, ale bananowy przebija wszystko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz testuję kolejne super kolorki ;) padło na granat więc niedługo będzie bombowy post hehe

      Usuń
  8. żółte paznokcie to absolutnie nie moja bajka ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółty jest cudowny, nawet jesienią zagości u mnie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czuje że jak wszystkie kolory przetestuje to nie będę czekała do wiosny na ten kolor tylko jeszcze w tym roku będę go dumnie nosiła ;P

      Usuń
  10. Oj żółty nie moja bajka zdecydowanie, wole ciemniejsze odcienie lakierów :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam Cię na najnowszy wpis bo tam przedstawiam lakiery tej marki ale bardziej jesiennie ;)

      Usuń
  11. Ach jaki ten żółty jest piękny, wręcz idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam na sobie niebieski i myślę że będzie super współgrał z żółtym w bardziej letnich manicure ;)

      Usuń
  12. ten żółciutki bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀