wtorek, 15 maja 2018

Diagnosis » Regital Lash » Serum pobudzające wzrost rzęs i brwi


Regital Lash. Serum pobudzające wzrost rzęs i brwi

Dłuższe, gęstsze, mocniejsze rzęsy w ciągu 6 tygodni

Korzyści:
  • Dłuższe, gęstsze, mocniejsze rzęsy w ciągu 6 tygodni
  • Testowane dermatologicznie
  • Nie zawiera substancji zapachowych
  • Nie rozpuszcza kleju do rzęs

Sposób użycia:

  • Regital Lash aplikujemy jednym po­ciągnięciem wzdłuż linii rzęs górnej powieki, u nasady rzęs (tak jak eye­liner).
  • Stosujemy raz dziennie - wieczorem.
  • Oczy powinny być czyste, bez maki­ja­żu, soczewki kontaktowe wyjęte.
  • Regital Lash można stosować rów­nież do brwi.

Chronić przed dostępem dzieci. Nie stosować do oczu. Zaprzestać stosowania jeśli pojawi się zaczerwienienie lub podrażnienie. W przypadku gdy objawy nie ustępują należy skonsultować się z lekarzem.



Która z nas nie pragnie pięknych, długich, gęstych i ciemnych rzęs. Tak jak wiele kobiet i ja też marzę o rzęsach jak gwiazdy Hollywood. Wiem, że preparaty do rzęs i brwi znanych marek są raczej drogie a nie zawsze uzyskane efekty nas zadowalają. Ja sięgam po tańsze, powiedzmy zamienniki, ponieważ mam wrażliwe oczy i zawsze towarzyszy mi obawa, że dany produkt mnie uczuli, będzie szczypał w oczy lub spowoduje łzawienie. Kupując tańszy produkt ból przy jego oddaniu lub wyrzuceniu jest mniejszy.

Serum Regital Lash zawarty jest w biało-różowym opakowaniu z małym pędzelkiem. Samo serum jest proste, bez zbędnych napisów czy grafik. Natomiast kartonik jest piękny. Ozdobiony pnączami kwiatów. Całość utrzymana w kolorystyce czerni i różu. Kartonik skrywa też wiele opisów i wskazówek. Produkt mnie nie uczulił i nie spowodował innych niemiłych skutków używania.

Serum używam zarówno na rzęsy jak i brwi. Zapomniałam jednak udokumentować brwi przed i po, tym bardziej że bawiłam się ostatnio henną, więc efekty mogłyby być nierzetelne. Rzęsy natomiast nieco katowałam sztucznymi kępkami, więc w tym przypadku wynik testu był oczywisty i szybko zauważalny. Rzęsy stały się gęste, szybko odrosły w miejscach, gdzie ich brakowało i przede wszystkim stały się ciemniejsze. Na ostatnim zdjęciu wydaje się jakby po kuracji było ich mniej, jednak jest to spowodowane wcześniejszym demakijażem, po którym rzęski są wilgotne.



Balsam dostępny jest w sklepie medycznym adamed24.pl oraz do wyszukania na Ceneo. Więcej produktów Regital: odżywcza pomadka do ust.

POJEMNOŚĆ: 3 ml

CENA: w aptekach od 39.90 zł / 89.00 zł w Adamed24 i Diagnosis24

ZAPACH: apteczny

KONSYSTENCJA: przezroczysty, rzadki płyn

SKŁAD: <fot.>



20 komentarzy:

  1. Czytałam już o tym serum i sama chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też popatrzę na opinie żeby zobaczyć jak spisał się u innych :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś serum innej marki. Efekty były bardzo widoczne, ale po zakończeniu kuracji wszystko szybko wróciło do pierwotnego stanu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie o takich przypadkach i nie jest to fajne :(

      Usuń
  3. Tego serum akurat nie miałam, a testowałam ich trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tym serum ale z chęcią wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znajoma mi wspominała o tym, ale teraz to już muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy dodają kobiecie seksapilu więc koniecznie trzeba o nie dbać :)

      Usuń
  6. słyszałam o tego typu produktach, że podczas stosowania jest ok, ale po zaprzestaniu rzęsy wypadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam różnych z przerwami i raczej nie regularnie i nie zauważyłam żeby jakoś więcej ich wypadało. W sumie to sporo wypadło gdy założyłam sobie kępki i potem zdejmowałam je.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja jestem zapominalska i takie produkty używam z przerwami ale mimo to efekty widziałam :)

      Usuń
  8. Kiedyś stosowałam podobną odżywkę, może czas wrócić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli efekty były zauważalne to pewnie że warto je odżywić :)

      Usuń
  9. Jak uda się wyhaczyć w promocji to jest bardzo korzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀