piątek, 15 czerwca 2018

Goodies » Samonawadniająca roślinka Chuppon » Kotek (mięta)


Samonawadniająca Roślinka Chuppon

Nietuzinkowy sposób hodowli roślinek! Super słodkie mini doniczki, które potrafią same sobie dawkować odpowiednią dla roślinki ilość wody, wystarczy, że umieścisz ją na szklance lub innym pojemniku z wodą tak, aby słomka była zanurzona w wodzie. Ceramiczne figurki są w kształcie ślicznych zwierzaczków, które piją ze słomek. W plecaczkach - doniczkach zasadzone są już różne rośliny i zioła, więc wystarczy, że umieścisz słodziaka na krawędzi szklanki i pozwolisz mu swobodnie czerpać wodę.

Świetny gadżet, który cieszy oko, wspaniale urozmaica twoje pomieszczenie i wzbudza niemałe zainteresowanie. Dostępny w czterech cudnych wersjach:

- Panda (bazylia)
- Kotek (mięta)
- Świnka (koniczyna)
- Królik (dzika truskawka)

Te słodziaki czekają tylko żeby zagościć na twoim parapecie, nie ważne czy w domu, w biurze czy ogródku.

Podaruj swojej dziewczynie, mamie, siostrze czy innej kobiecie w twoim życiu kolekcję czterech ślicznych, niecodziennych ceramicznych plantacji. Na pewno będzie to trafiony i długo rozpamiętywany prezent.


Ostatnio mam fazę na ogrodnictwo hehe. Zaczęłam od tego, że polubiłam kwiatki doniczkowe i w końcu zaczęłam o nie dbać. W dalszej kolejności zakupiłam właśnie samonawadniającą roślinkę w wersji Kotek z ziarnami mięty. Skończyłam na zasianiu w ogródku warzyw i ziół, których plony właśnie zbieram. Ale dziś będziemy mówić tylko o mięcie. W opakowaniu znajdziemy instrukcję w języku angielskim, ale nawet nie znając języka raczej poradzimy sobie bez problemu. Jeśli jednak okaże się to trudniejsze niż myśleliście początkowo, woreczek z ziemią namacza się w wodzie aż powiększy swoją objętość około 3 razy, umieszcza się go w mini doniczce otworem do góry i sypie ziarenka. Ja nie użyłam na raz całego opakowania. Niedługo zasadzę kolejną partię, ponieważ pierwsza mięta już wzeszła, została zaparzona jako herbata, wypita a reszta roślinki niestety padła nie wiedzieć czemu. Cieszę się więc, że mam jeszcze nieco nasionek do drugiego wysiewu. Kotka umieszczamy w szklance lub innym naczynku o grubych brzegach i dość ciężkiej wadze, aby naczynie nie przewróciło się. Słomka musi znajdować się wewnątrz i nalewamy wodę do około połowy słomki. Wodę musimy oczywiście uzupełniać, ponieważ roślinka sama pobiera tyle pożywienia ile potrzebuje. W późniejszym czasie ozdobiłam także swoją śliczną latorośl plastikowymi diamencikami i pływającą świeczką w kształcie kwiatka, które włożyłam do środka szklanki. Po drugich zbiorach oczywiście wykorzystam kotka ponownie sadząc do niego inne roślinki, np. poziomkę lub drobne kwiaty polne, np. ukochane niezapominajki, także niebieski przetacznik ożankowy, białą rogownicę polną i piękny czerwony kurzyślad polny rosnący wśród zbóż.




32 komentarze:

  1. Podoba mi się taki gadżet, tylko wydaje się strasznie malutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiarem nie powala ale taka mała roślinka może być dobrym początkiem nauki dbania o coś dla dziecka ;)

      Usuń
  2. Wygląda obłędnie :D Nie słyszałam wcześniej o takich roślinkach, ale teraz pragnę taką mieć :D Ten kociak przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiedziałam na jakie zwierzę się zdecydować bo wszystkie urocze ale miłość do kotów wygrała ;)

      Usuń
  3. Śmieszny gadżet, wygląda naprawdę fajnie, tylko szkoda, że jest taki malutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo z niego nie wyrośnie ale i tak przyjemnie się na niego patrzy ;)

      Usuń
  4. Ale to dziwne i trochę bez sensu. Po pierwsze podlanie jednej rośliny zajmuje moment (nie wiedziałabym co zrobić z tym zaoszczędzonym czasem o_O ) a po drugie, to jest maleńkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jest to bardziej gadżet czy ozdoba albo jako prezent dla dziecka ;) ja akurat zapominam o podlewaniu więc trochę mnie roślinka wyręcza ;p

      Usuń
  5. Fajny gadżet :) Bardzo ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w nim już dawno i wiedziałam że musi być mój ;)

      Usuń
  7. Dla dzieci idealny mały zestawik.
    Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto uczyć od małego szacunku do roślin, natury i dbania o nią :)

      Usuń
  8. Super gadżecik, nie słyszałam jeszcze o takim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się zakochałam od pierwszego wejrzenia haha ;P

      Usuń
  9. Niezły bajer, uśmiałam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że na moim blogu ludzie znajdują rozrywkę haha ;*

      Usuń
  10. Genialne! Skonstruuję coś podobnego do wszystkich kwiatów w mieszkaniu, bo niestety zapominam je podlewać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to z autopsji ;D. Też może pomyśle żeby resztę kwiatów nawadniać w ten sposób :)

      Usuń
  11. Też bym chciała takiego koteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny gadżet, chętnie kupiłabym dla znajomej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubi koty i rośliny to na pewno ;P ale inne zwierzaki też są gdyby co ;)

      Usuń
  13. Pierwszy raz coś takiego widzę;) Przyznam szczerze, że jest to bardzo pomysłowe i praktyczne. Kotek prezentuje się świetnie i sprawia, że roślinka jest jedyna w swoim rodzaju;) Uwielbiam takie bajery więc też muszę się zaopatrzyć w to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba stają się popularne bo w jakimś innym sklepie też podobne widziałam :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀