niedziela, 3 czerwca 2018

Kringle Candle » Apple Pumpkin » Daylight


Szczypta wyjątkowej przyjemności na co dzień? A może nieco perfumeryjnej ekskluzywności dostępnej za rozsądną cenę? Albo – po prostu – tęcza cudownych zapachów, z których każdy miłośnik naturalnych nut może czerpać pełnymi garściami, bez ograniczeń? Z uroczymi świeczkami Coloured Daylight wszystko jest możliwe!

52 gramy nasączonego naturalnymi aromatami oleju parafinowego, 12 godzin zmysłowej przyjemności, wyjątkowa trwałość i ogromna liczba dostępnych wariantów zapachowych. Wyjątkowe produktu od Kringle Candle to prawdziwa eksplozja aromatycznych wrażeń połączona z ciekawym designem i ciepłem płomienia, którego jasności nie da się porównać z niczym innym.  
Zapach do kupienia na Goodies.pl.
 
Świeczka (Coloured Daylight) marki Kringle Candle o cierpkim zapachu soczystego jabłka, wraz z ciepłą nutą dyni. 


Moim zdaniem

Świeczkę o zapachu jabłek i dyni, czyli Apple Pumpkin kupiłam niedawno, co mnie w sumie zdziwiło, bo ta seria wygląda na bardziej jesienną niż wiosenną. Nie byłam, co do niej pewna, ponieważ nie przepadam za takimi ciepłymi zapachami. Jednak jest on na tyle przyjemny, że odpalam go także w cieplejsze wieczory.

Rzeczywiście po odpaleniu ale także na sucho czuć cierpkie jabłko połączone ze słodką dynią. Zapachy spajają się ze sobą i ciężko je rozdzielić. Tworzą jedną wspólną całość dając przyjemny aromat darów jesieni. Nie wiem, czy ten zapach spodoba się każdemu, ale myślę, że warto chociaż dać mu szansę i przekonać się, czy będzie z tego miłość. Swojej świeczki wypaliłam już jakieś 40%, więc nieźle, biorąc pod uwagę ilość posiadanych świec i wosków.

Inne zapachy:


 
WoodWick: Lemongrass, Lilac, Tropical Oasis

14 komentarzy:

  1. Opis brzmi fenomenalnie :D chyba skuszę się na ta swieczke ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach wydaję się być idealny na zimę i jesień, ale może jabłko faktycznie to zmienia. Jednak zapach peonia kusi mocno. Próbowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i pokochałam ten zapach ;) też o nim pisałam. Link wyżej ;) A jabłko i dynia będą idealne na zimne miesiące chociaż na te cieplejsze ten nie są złe ;P

      Usuń
  3. Zapach w sam raz dla mnie, uwielbiam zarówno jabłka jak i dynie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pachnace świeczki, jabłko cynamon już miałam, ale jabłko dynią nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jabłko dynia jest lepsze więc polecam Ci spróbować ;*

      Usuń
  5. Lubie i to bardzo takie cacuszka i od razu weselej na sercu a w nozdrzach przyjemna woń jesiennych jabłuszek i pękatych bani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby zapach jesienny a był zapachem miesiąca na wiosnę ;) miło czasem odstąpić od reguły ;)

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie umilacze powietrza, zwłaszcza zimą, podczas czytania książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam świeczki zapachowe, a taka o zapachu szarlotki na pewno by mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowe szarlotkowe też widziałam :) pewnie dodatkowo pachną ciepłym ciastem :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀