poniedziałek, 9 lipca 2018

SUMMER BLACK FRIDAY 20% zniżki na różne marki iPerfumy 9.07-15.07


Jeszcze w maju pisałam o tradycyjnym Black Friday, który jest obchodzony późną jesienią, a dziś mam dla Was niespodziankę w postaci letniego czarnego piątku! W czarny piątek promocje szaleją i zalewają Nas z każdej strony. Nic więc dziwnego, że na ten dzień ludzie szykują się cały rok, a zwłaszcza kobiety polujące na super ciuszki czy kosmetyki. Dziewczynki, już nie musicie czekać do przedświątecznej gorączki! Już od kolejnego poniedziałku, czyli od 9 lipca, przez calutki tydzień do niedzieli włącznie iPerfumy.pl przygotowało dla Nas Summer Black Friday. A co za tym idzie dwudziestoprocentową zniżkę na wybrane marki kosmetyczne, których listę znajdziecie poniżej, wraz z konkretnymi produktami, które wpadły mi w oko. Podczas Black Friday kosmetyki są jeszcze tańsze niż w pozostałe dni, a szukając dobrych okazji, można znaleźć niezłe perełki.


Co to jest Black Friday?

Black Friday to święto zakupów, które powstało w USA i stąd jego popularność rozprzestrzeniła się na cały świat. Zniżki Black Friday zaczynają się w piątek po Święcie Dziękczynienia i wiążą się z ogromnymi zniżkami rzędu kilkudziesięciu procent. Co roku, więc Black Friday rozpoczyna gorączkę przedświątecznych zakupów.

Początki Black Friday przypadają na rok 1929, kiedy po upadku giełdy w Nowym Jorku i rozpoczęciu kryzysu gospodarczego, niektórzy handlowcy zorganizowali dzień pełen zniżek, aby ponownie przywrócić klientom chęć do zakupów. Działanie to zyskało popularność i dziś Black Friday należy do najpotężniejszych dni zakupów w roku.




Powyżej znajdziecie marki, które uczestniczą w Summer Black Friday, i na które dostępna jest zniżka 20%. Najbardziej interesująca marka według mnie to Yankee Candle, gdyż ich świece i woski nie są przeceniane hurtowo, tylko wybrane zapachy, więc w tej okazji mamy możliwość wyboru jakiegokolwiek aromatu spośród oferty Yankee Candle. Firma DW Home także posiada świece w pięknych szklaneczkach. Innymi dwiema markami, które przykuły moją uwagę jest Dermacol i Korika. Ta pierwsza ma w asortymencie genialny podkład korekcyjny, który używam od lat. Jest mega kryjący, tuszuje nawet tatuaże i pisałam o nim na blogu jeśli byście byli go ciekawi. Korika natomiast posiada wiele masek do twarzy, które uwielbiam, a które dodatkowo mają piękne grafiki cieszące oko.







36 komentarzy:

  1. Fajna promocja, musze przejrzeć co by mi było potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi także ale sama nie wiem w jakim zapachu bo musi być jednak idealny ;) może clean cotton :p dorobiłam się małej świeczki po tym jak poczułam zapach w wosku :)

      Usuń
  3. OO świetne ;)) trzeba się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o takiej akcji, dzięki za info! Może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej o niej nie słyszałam dlatego warto o tym mówić ;)

      Usuń
  5. I znowu dobry pretekst do zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio z See Bloggers przywiozłam chyba roczny zapas kosmetyków i chwilowo dałam sobie zakaz kupowania czegokolwiek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusząca oferta. Szkoda, że nie mieszkam w PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pewnie u siebie też masz nieźle okazje ;)

      Usuń
    2. Iperfumy.pl jest również w innych krajach, ale jako Notino

      Usuń
    3. Dokładnie tak ;) Można spróbować poszukać :)

      Usuń
  8. O ciekawa promocja, muszę się rozejrzeć na ich stronie, dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No przeminęła z wiatrem promocja mi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, kocham takie promocję, szkoda że się już skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, chyba coś przeoczyłam :) rzeczywiście raz na kilka miesięcy przy okazji takich wyprzedaży robię zakupy przez Internet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam powyższe komentarze i się nieźle zakręciłam. !5 lipca jeszcze nie było, prawda? :D
    Ile promocji. Może coś się skuszę i coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieźle się nakupiłam na tej promocji. Było warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nic nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀