piątek, 13 lipca 2018

Kringle Candle » Spa Day » Daylight


Szczypta wyjątkowej przyjemności na co dzień? A może nieco perfumeryjnej ekskluzywności dostępnej za rozsądną cenę? Albo – po prostu – tęcza cudownych zapachów, z których każdy miłośnik naturalnych nut może czerpać pełnymi garściami, bez ograniczeń? Z uroczymi świeczkami Coloured Daylight wszystko jest możliwe!

52 gramy nasączonego naturalnymi aromatami oleju parafinowego, 12 godzin zmysłowej przyjemności, wyjątkowa trwałość i ogromna liczba dostępnych wariantów zapachowych. Wyjątkowe produktu od Kringle Candle to prawdziwa eksplozja aromatycznych wrażeń połączona z ciekawym designem i ciepłem płomienia, którego jasności nie da się porównać z niczym innym.  
Zapach do kupienia na Goodies.pl.
  
Świeczka (Coloured Daylight) marki Kringle Candle o zapachu rześkiej mięty, soczystego jabłka i ogórka.


Moim zdaniem

Kupiłam tę małą świeczuszkę o nazwie Spa Day w znanej promocji zapachu miesiąca, parę miesięcy temu. Bardzo lubię daylighty, gdyż jest to najmniejsza wersja świeczki, dzięki której wygodnie upajam się zapachem. Etykieta przedstawia znany wszystkim obraz kamieni do masażu z kwiatem storczyka. Jest to popularny motyw, który kojarzony jest ze SPA i samymi przyjemnościami. Zapach także jest przyjemny, ale inny niż się spodziewałam po powierzchowności daylighta.

Świeczka pachnie bardzo świeżo, czuć przede wszystkim kwaśne jabłko z nutą ogórka i rześkiej mięty. Nie wiem jakiego zapachu się spodziewałam, ale chyba bardziej orientalnego. Jednak jestem zadowolona w tego, co otrzymałam. Zapach jest idealny na lato, lekki i orzeźwiający. Odświeża powietrze w pokoju na długo. Chętnie zapalam go także wieczorem, kiedy nadal mam otwarte okno.

Inne zapachy:




27 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa czy polubiłabym zapach :D Firme jak najbardziej znam :)

    https://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowałaś mnie bym sobie odpalił dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że polubiłabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem, że bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie te woski zawsze zaskakują po zapaleniu, bo w sklepie niekoniecznie do mnie przemawiają, tej wersji nie miałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś uwielbiałam takie woski, muszę do nich wrócić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompozycja zapachowa rzeczywiście ciekawa :) Lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bardzo lubię takie kompozycje zapachowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zapachowe świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne połączenie aromatów - nie za ciężkie, idealne na upalne lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W upały ciężko palić cokolwiek. Ten zapach idealnie się nadaje ;)

      Usuń
  11. Podoba mi się to połączenie zapachów :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀