środa, 24 kwietnia 2019

Ulotki jako tani i dobry przekaźnik reklamy Twojej firmy


Gdy posiadamy własną firmę lub mamy potrzebę reklamy swojego miejsca pracy, dobrym rozwiązaniem są ulotki i inne materiały reklamowe w formie papierowej. Ulotki są najczęściej wybieraną drogą dotarcia to potencjalnego klienta, ponieważ jej przekaz jest czytelny, łatwy w eksploatacji, a do tego tani i łatwy w wyprodukowaniu. Każdy zainteresowany (lub nawet nie zainteresowany) może wziąć ulotkę w ręce, przeczytać czy obejrzeć na miejscu, w zaciszu domowym, w poczekalni czy w drodze. Nawet jeśli dana osoba nie będzie zainteresowana naszą ofertą, jest szansa, że informacje z ulotki, bądź też sama ulotka trafi w kolejne ręce, zwiększając tym samym szanse na dotarcie do potencjalnego klienta.

Aby nasze ulotki stały się zauważalne, nie powinny znajdować się w byle jakim miejscu. Oczywiście mogą one leżeć w miejscach publicznych, np. w poczekalniach, na przystankach, w lokalach. Jednak jeśli zależy nam na szybkiej reakcji w odbiorze, możemy postawić na dobrej jakości stojak na ulotki, na którym znajduje się nasza reklama, oferowana usługa czy cokolwiek, co chcemy na nim umieścić. Jest to bardzo czytelna i zauważalna forma reklamy i rozpowszechnienia swoich celów. Stojak umożliwia przechodniom zauważenie naszej ulotki od razu z pewnej odległości, gdyż stoi on pionowo a znajdujące się na nim materiały skierowane są frontem do ludzi. Leżące ulotki na parapecie nie będą tak widoczne, dlatego mogą zostać niezauważone, co skutkuje mniejszym zasięgiem.

Sama wiele razy widziałam takie stojaki w szkole, w sklepach, w urzędach i bankach, a także na festynach i targach, gdzie prezentowały się owe placówki oświatowe i instytucje państwowe czy prywatne. Taki stojak przyciąga uwagę bardziej od wyłożonych na stole materiałów i może zaciekawić potencjalnego klienta. Stojak możemy ustawić na stałe także w miejscu pracy. Nie jest powiedziane, że ma on nam tylko służyć na eventach reklamowych. Osoba już korzystająca z naszych usług chętniej sięgnie po ulotkę, aby przekazać ją bliskim i znajomym w celu polecenia firmy, a my mamy szansę zyskać nowego klienta.

Jeśli chodzi o sprawy techniczne dotyczące stojaka, to może on przybierać najróżniejsze formy, w zależności od naszych potrzeb, preferencji i idei firmy. Ważnym elementem odpowiedniego i trafnego wyboru jest solidność wykonania stelażu. Wybierając firmę Omega System masz pewność, że stojak posłuży Ci długie lata, a jakość jego wykonania będzie na najwyższym poziomie. Wybierać możemy pośród najróżniejszych zamocowań, sami wybieramy ilość, wielkość i głębokość kieszeni, a także ich kolor i rodzaj.


36 komentarzy:

  1. Tych ulotek teraz jest dużo. Mniej przyciągają ładne i estetyczne ulotki, w pastelowych kolorach lub ulotki przyrodnicze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmy muszą się prześcigiwać z pomysłami żeby dotrzeć do klienta ;)

      Usuń
  2. Typowych ulotek unikam, ale czasami lubię przejrzeć ładne broszury, foldery czy katalogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo ;) z ciekawostkami, poradami albo ładnymi zdjęciami.

      Usuń
  3. Prowadząc własną firmę dobrze jest odbyć szkolenie z marketingu dla firm. Taka wiedza na pewno pomoże odpowiednio wypromować swój biznes. Co do ulotek to uważam, że to akurat zawsze trafiony pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz w dobie internetu trochę odchodzi się od tradycyjnych form reklamy. Prym wiedzie reklama w sieci, chociaż uważam że nadal warto reklamować się drukując ulotki. Dobrym i również tanim nośnikiem reklamy są długopisy firmowe z nadrukiem. Trzeba korzystać ze wszystkich możliwych rozwiązań, czasem to te najtańsze przyciągną najlepszego Klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem zdania, że jednak reklama papierowa powoli odchodzi do lamusa jednak nadal można ją spotkać na ulicach. Teraz wszędzie rządzi internet i nawet wiele firm ma własne zaplecze SEO https://dolp.pl/pozycjonowanie/zaplecze-seo-co-to-jest-i-jak-zrobic-je-dobrze/ które fajnie potrafi poprawić pozycje strony w wyszukiwarce Google.

    OdpowiedzUsuń
  7. My też korzystamy z ulotek i musze przyznać, że sprawdzają się rewelacyjnie. Co wazne, współpracujemy też z firmą https://adlove.pl/pl/ która tworzy nam nowoczesne stojaki na ulotki i stojaki reklamowe. Świetna sprawa. Polecam wam, sprawdzić ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chcesz aby klienci byli zadowoleni z zakupów zrobionych u Ciebie to na pewno przydadzą się w tym sklepie tego typu https://sellintegro.pl/12-insert-navireo integracje z firmami kurierskimi. Dzięki temu będzie Ci o wiele łatwiej realizować zamówienia i na pewno wpłynie to na zadowolenie klienta z jakości twoich usług.

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę że stojaki na ulotki są ok, ale jednak przydają się osoby które je rozdają ;) moja praca dodatkowa polega właśnie na ich rozdawaniu w centrum handlowym i widzę że jak ludzie dostają ulotkę do ręki to chętniej na nią zerkną niż jak mają taki stojak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyczna forma reklamy jak dla mnie będzie zawsze lepsza niż marketing internetowy. Reklamą w mojej firmie zajmuje się firma https://www.vizer.pl/ już od dłuższego czasu. Są to bardzo solidni fachowcy znający się na rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulotki to jak najbardziej ciekawy i dobry sposób na reklame, ale warto także pomysleć o ich odpowiedniej ekspozycji. Tutaj https://adlove.pl/pl/ widziałem ostatnio bardzo ciekawe i moim zdaniem stojaki na ulotki, które według mnie powinny was zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulotki są bardzo dobrą formą reklamy, niestety nie do każdej branży pasują! Od siebie mogę polecić ten artykuł o ulotkach. Dowiesz się z niego czy ulotki sprawdzą się w Twojej branży.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulotki dobrze się sprawdzają przy reklamowaniu niewielkich biznesów. Dla dużych firm się nie sprawdzą. Sam prowadzę niewielki biznes i po konsultacji z firmą Vizer, która prowadzi kampanię reklamową mojego biznesu, zdecydowałem się wprowadzić ulotki do reklamowania mojej firmy. Był to bardzo dobry pomysł, bo znacznie przyczynił się do liczby klientów

    OdpowiedzUsuń
  16. współczesna reklama zdecydowanie różni się od reklamy sprzed kilkunastu lat. Na pewno trzeba teraz stawiać na innowacyjność jaką może być oferowany tutaj https://alphacreation.pl/ video marketing. Uważam, że w dobie internetu właśnie takie spoty relamowe mogą zyskiwać spora popularność wśród potencjalnych odbiorców

    OdpowiedzUsuń
  17. Skorzystałem z usług www.ccsdruk.pl> i nie żałuję. Świetna drukarnia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulotki ulotkami, ale moim zdaniem tak jak wspomniał mój poprzednik warto jest korzystać z bardziej nowoczesnych form reklamy. Właśnie agencja alphacreation oferuje tworzenie reklamoch teledysków, które moim zdaniem są w dzisiejszych czasach bardzo chwytliwe i warto jest się zainteresować takim rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulotki od zawsze są też dobrym przekaznikiem reklamowym, ale warto rozszerzać reklamę jest teaz wiele mozliwosci. Może ktoś interesuje się kampania RTB https://tojafacet.pl/jak-dzialaja-kampanie-rtb-i-dlaczego-warto-z-nich-korzystac/ a warto poczytać i dowiedziec się na czym polega.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulotki to podstawa reklamy, ale na pewno wartym uwagi miejscem na zareklamowanie swojej firmy jest internet.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o transkrypcję nagrań to warto skorzystać z oferty tej firmy http://kreacjasukcesu.pl/transkrypcja-nagran/. Zajmuje się ona marketingiem internetowym oraz transkrypcją nagrań audio i wideo. Teksty nagrań można śmiało wykorzystać na stronie internetowej jako ciekawy artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem zdania, iż samo pozycjonowanie stron www jest bardzo istotne i moim zdaniem, że warto się tym tematem zainteresować. Ja o tym czytałem we wpisie https://reporterzy.info/3930,na-czym-polega-pozycjonowanie-stron-3-rzeczy-ktore-warto-wiedziec.html i oczywiście, uważam iż takie kwestie są całkiem istotne. Przede wszystkim, że teraz chyba każdy chce aby być wysoko w wyszukiwarce internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  24. W moim mniemaniu, że w przypadku pozycjonowania bardzo ważna jest cierpliwość oraz spokój. W takiej sytuacji również powinno się cały czas się dokształcać i przeglądać nowe artykuły. Mi jakiś czas temu spodobał się bardzo ciekawy artykuł http://www.seo-reklama.pl/co-to-jest-pozycjonowanie-stron/ i myślę, iż warto mieć wiedzę czym w ogóle się pozycjonowanie zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że o wiele skuteczniejsza jest reklama i marketing w internecie. jak się dowiedziałem dzisiaj z tej strony https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest taki marketing można nawet zautomatyzować, więc jeśli ta tematyka was interesuje, także powinniście do tego artykułu zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  26. A czy ktoś z was brał pod uwagę firmę Vitabri - namioty reklamowe ? Słyszałem pochlebne opinie na temat takich rozwiązań. Nie ukrywam, że bardzo zależy mi na tym, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy już założę firmę to faktycznie będę chciała, aby dobrze się rozwijała i utrzymała na rynku. Taki efekt można uzyskać dzięki odpowiedniej reklamie. Najlepiej, żeby pojawiała się na różnych urządzeniach oraz w miejscach, bo dotrze wówczas do dużej liczby odbiorców. Z pewnością podejmę współpracę z Nakatomi, której zaufali już moi znajomi. Potrafią zaplanować indywidualne kampanie marketingowe. Tworzą strony, blogi i aplikacje mobilne. To bardzo dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulotki reklamowe to bardzo dobry nośnik dla wielu branż, sama testowałam

    OdpowiedzUsuń
  30. teraz ludzie rzadko biorą ulotki, ze względów higienicznych. lepiej jest postawić na reklamę w internecie bo w sieci można reklamować wszystko na różne sposoby. ulotki są dobre przy biznesach lokalnych, ale takie produkty jak odzież gastronomiczna, części samochodowe, czy kosmetyki lepiej promować w sieci

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam,
    Czytałem taki wpis na blogu - jak stworzyć stronę internetową w kontekście biznesowym. Bardzo polecam https://y-sbm.com/blog/tworzenie-stron-internetowych

    OdpowiedzUsuń
  32. W pełni się z tym zgodzę. Wydrukowanie setek ulotek to nie jest jakiś wielki koszt dla firmy, a może przynieść niewymiernie duże pozytywne skutki. Ulotki to tradycyjny sposób reklamy, ale nadal niesamowicie skuteczny. Mając swoją firmę trzeba zadbać o ulotki i ładną i elegancką grafiką.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak samo ważna jest reklama lokalna i internetowa jeśli prowadzi się tego typu biznes. Nie można zapominać, że większość kobiet sprawdza opinie i wyszukuje usług za pomocą wyszukiwarki google dlatego trzeba tam koniecznie się pojawiać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno warto zdecydować się na różne metody promowania swojej firmy, a nie tylko skupiać się na jednej opcji. Chociażby ja teraz stawiam na spersonalizowane kubki do kawy z nadrukiem do mojej kawiarni. W ten sposób wzmocnię rozpoznawalność mojej firmy.

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀