środa, 22 maja 2019

Pozycjonowanie stron


Temat, który zawsze będzie na czasie i na podium wśród blogerek chcących piąć się coraz wyżej to między innymi pozycjonowanie stron. Sama ciągle zgłębiam temat, gdyż chcę stawać się coraz lepsza i wiedzieć, co w trawie piszczy, gdy mój blog stoi w miejscu a inne, wiekowo podobne są już levele wyżej. Nie zawsze stawanie na głowie w celu cyknięcia idealnego zdjęcia ani głowienie się ze słownikiem, o jak najlepsze ujęcie swoich myśli w słowa dają oczekiwany rezultat. Chcemy czegoś więcej, a mimo wszystko tego nie dostajemy. Czemu tak się dzieje? Ano temu, ze nasz wujek Google nie wyświetla naszej domeny na pierwszej stronie w wyszukiwarce.

Powiedzmy sobie szczerze. Skoro my sami nie klikamy na kolejne strony wyszukiwarki i zadowalamy się tymi najbardziej popularnymi z głównego wyniku to można się jedynie domyślać ile takich leniuszków jest ;). Niestety korzystanie z reklam jest dość kosztowne. Najlepiej wychodzi pozycjonowanie stron, które nie tylko jest korzystne cenowo, ale co ważne skuteczne. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, pozycjonowanie pozwoli na zwiększenie zysków poprzez wzrost sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów czy stałych czytelników. Dzięki takiemu zabiegowi nasza strona staje się rozpoznawalna w szerszym gronie.

Co jest niezbędne aby nasza strona znajdowała się w czołówce? Przede wszystkim słowa kluczowe, które są... kluczowe. Sami możemy nie zdawać sobie sprawy z tego, jakie słowa mogą zagwarantować nam więcej wejść, dlatego pozostawienie pozycjonowania wykwalifikowanej ekipie to dobry pomysł.


34 komentarze:

  1. Nigdy nie robiłam czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas o tym myślę. Może by to pomogło blogu 😉

      Usuń
  2. Dobrze być widocznym w sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przypadku, jeśli nie uda mi się znaleźć czegoś, co jest mi potrzebne, na pierwszych stronach Google, to szukam dalej. Często jest tak, że o wiele ciekawsze i bogatsze w treści strony, udało mi się wyszukać dopiero daaaleko w propozycjach wyszukiwarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo ty 😘 zawytrwałość.ale masz rację. Ja tak mam zawsze jak szukam firm i sklepów np kosmetycznych

      Usuń
  4. no w sumie sama nie wiedziałam że tak się to łatwo robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycjonowanie strony to proces długotrwały, ale za to bardzo korzystny! Efekty utrzymują się długo, nawet po zakończeniu współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno powinieneś przede wszystkim wygrać odpowiedni skrypt. Następnie, jeśli będzie to na przykład shoper, który mogę Ci osobiście polecić, tutaj https://sellintegro.pl/13-comarch-optima masz sporo ciekawych i ułatwiających prace z nim modułów, które moim zdaniem na prawdę warto doinstalować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o reklamę formy to ja ostatnio dowiedziałem się o takim rozwiązaniu jak to opisane tutaj https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku/. Moim zdaniem brzmi to bardzo ciekawie i sadzę, że warto się tym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Samo pozycjonowanie stron jest jak najbardziej ważne i ja staram się to robić samodzielnie. Jestem przekonana, że również sezonowość słów kluczowych https://www.zgred.pl/blog/jak-sprawdzic-sezonowosc-slow-kluczowych/ ma również całkiem duże znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący. Nie widziałem, że ktoś może mieć aż taki talent do prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym z istotnych czynników mających wpływ na pozycjonowanie jest odpowiednia optymalizacja strony pod kątem SEO. W przygotowaniu strony pod pozycjonowanie, pomóc nam może umiejętność analizowania logów serwera, o czym poczytać można na https://dolp.pl/optymalizacja/logi-serwera-w-seo-jak-je-czytac/. Dzięki przetworzonym w odpowiedni sposób informacjom lepiej poznamy zachowanie crawler-ów wyszukiwarek, które odwiedzają naszą stronę aby ją indeksować. Taka wiedza bardzo przydaje się jeżeli chodzi o poprawę optymalizacji strony, a co za tym idzie lepsze efekty jej pozycjonowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto skupić się nie tylko na pozycjonowaniu, ale także na marketingu w social mediach. W artykule http://zoneweb.pl/jak-w-pelni-wykorzystac-potencjal-mediow-spolecznosciowych-w-marketingu/ znajdziecie wszystkie ważne informacje na ten temat. Moim zdaniem jest to bardzo istotne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również słyszałem o pozycjonowaniu stron i myślę, że jak najbardziej jest to pewien sposób na to aby nasza strona zaistniała w sieci. Mimo wszystko ja także skłaniam się ku współpracy z influencerami http://dochodmarzen.pl/kim-jest-influencer-i-na-czym-polega-influencer-marketing/ gdyż takie działania z pewnością mogą nam przynieść zamierzony efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem przekonana, że pozycjonowanie na pewno jest fajnym działaniem jeśli chodzi o promocję naszej strony w internecie. Ja jestem zdania, że to co napisano w http://www.benefix.com.pl/na-czym-polega-pozycjonowanie-strony-w-google-i-dlaczego-powinienes-to-robic/ jest doskonałym wstępem dla osób chcących poznać tajniki pozycjonowania stron.

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie jeśli już mówimy o pozycjonowaniu stron to moim zdaniem również warto jest wspomnieć o SEO dla sklepów internetowych. Jak już również czytałem na stronie https://www.zgred.pl/blog/pozycjonowanie-long-tail-jakie-znaczenie-ma-dlugi-ogon-w-sklepie-internetowym/ to doskonale opisano tam jak pozycjonowanie na dług ogon wpływa na sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to czasochłonne i trzeba mieć odpowiednią wiedzę, narzędzia. Dlatego też ja postawiłem na tworzenie stron Lębork i też na skuteczne pozycjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie pozycjonowanie jest oczywiście dobrym sposobem na reklamę strony. Ja jednak również jestem zdania, ze fajny efekt możemy uzyskać dzięki kampaniom push. Jak to napisano w https://push-ad.com/blog/segmentacja-klientow-kluczem-do-sukcesu-kampanii-web-push/ o w tej sytuacji również ważna jest odpowiedna segmentacja klienta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Należy pamiętać, że działania SEO to działania długofalowe. Należy to mieć na uwadze podejmując współpracę z agencją SEO.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy artykuł. Wszystkie informacje bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis z ciekawymi informacjami

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyjaśniona tematyka pozycjonowania, super spis

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli prowadzimy stronę internetową, sklep online, bloga to bez pozycjonowania strony pod odpowiednie słowa kluczowe na pewno ciężko będzie się przebić. Warto zainwestować w taką formę promocji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozwiązanie jakim jest pozycjonowanie w tym temacie jest idealnym krokiem który warto podjąć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę super post! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀