czwartek, 30 stycznia 2020

PROMIL-LAB kup własny alkomat


Charakter mojej pracy zmusza mnie czasem do użycia alkomatu. Nie jestem jednak policjantką, więc specem w tej dziedzinie też nie jestem. Nigdy nie używałam też alkomatu w celach osobistych, ponieważ nie posiadam prawa jazdy, więc prowadzenie samochodu pod wpływem mi nie grozi. Jednak alkomaty są potrzebnymi narzędziami czy to w pracy policjanta lub innego funkcjonariusza publicznego czy dla cywila, kiedy ten chce upewnić się, że w jego organizmie nie pozostały jeszcze związki alkoholu.

Podstawowe alkomaty możemy dostać już od blisko dwustu złotych w PROMIL-LAB. Są to alkomaty półprzewodnikowe, które nie kosztują majątku, więc będą nadawały się do użytku domowego i dadzą nam około 300 miarodajnych wyników. Kupimy także alkomaty droższe, także do użytku domowego, jednak z wyższej półki cenowej. Najbardziej profesjonalnymi urządzeniami są alkomaty z atestem, alkomaty z wbudowaną lub dodaną drukarką, alkomat z czujnikiem elektrochemicznym, higieniczne alkomaty bez ustnika, alkomaty dowodowe, które mogą służyć jako dowód przed sądem.


Mój dom rodzinny od jakiegoś czasu stoi w sąsiedztwie nowej Komendy Policji. Tam, funkcjonariuszom służą specjalistyczne alkomaty policyjne. Każdy, kto czuje taką potrzebę, ma możliwość bezpłatnie przebadać się. Popularne są także alkomaty barowe poza budynkami Policji. Są dużo większe, zazwyczaj przytwierdzone na stałe w jednym miejscu. Oczywiście przebadać możemy się za niewielką opłatą i są to miarodajne urządzenia. Wszystkie te sprzęty dostępne są w sklepie internetowym.

Posiadanie alkomatu to odpowiedzialna i dojrzała decyzja. Świadomość społeczna i wiedza jest coraz większa. I mimo, iż nadal wielu kierowców traci prawa jazdy czy doprowadza do wypadku to mam nadzieję, że z biegiem czasu te incydenty będą coraz rzadsze.


7 komentarzy:

  1. To chyba dla alkoholika haha :D ... ja mam problem z głowy - nienawidzę alkoholu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie koniecznie dla alkoholika. Myślę że warto mieć w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze się może przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój facet ma, jeszcze nie używał. Ale jak to mówi woli mieć w zasięgu ręki w razie wu,.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma w domu a czesto potrzebny, musze kupic

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo lepiej mieć pewność, bardzo przydatna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  7. często elementem terapii alkoholowej czy warunkiem zwrócenia prawa jazdy zabranego za jazdę po pijanemu jest montaż alkomatu w samochodzie. wtedy nawet jeśli stracimy nad sobą kontrolę to nie dojdzie do tragedii

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀