czwartek, 17 września 2020

Farmapol Cremobaza 30%


Krem do skóry nadmiernie przesuszonej, zrogowaciałej i pękającej.

Dzięki starannie dobranym składnikom nawilża skórę, wygładza zrogowaciały naskórek (łuszczącą się, suchą, popękaną skórę). Chroni skórę przed wysuszeniem, pękaniem i nadmiernym rogowaceniem, pomaga zachować elastyczność skóry. Wykazuje właściwości łagodzące i intensywnie pielęgnuje skórę.

Polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry rąk, łokci, kolan i stóp (zwłaszcza pięt).
Nie zawiera kompozycji zapachowej.
Testowany dermatologicznie.

Nanieść krem na oczyszczoną i osuszoną skórę w miejscach nadmiernie przesuszonych, zrogowaciałych i pękających, delikatnie wmasować aż do całkowitego wchłonięcia. Stosować codziennie, najlepiej rano i wieczorem.

Krem do skóry nadmiernie przesuszonej, zrogowaciałej i pękającej stosuję od dłuższego czasu. Jednak po powrocie do kraju miesiąc temu moje dłonie i stopy wołały o pomstę do nieba. Wdrożyłam intensywną terapię Cremobazą i szybko doprowadziłam moją skórę do stanu sprzed wyjazdu. Zauważalne efekty były już po kilkukrotnym użyciu kremu na noc. Także możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach jak u mnie zadziałał po kilku aplikacjach i to nie dzień w dzień a mniej więcej co drugi, trzeci dzień i tylko na noc grubszą warstwą. Wszelkie zgrubienia stały się sporo mniejsze, bardziej miękkie i wygładzone a popękany naskórek zagoił się.

CENA: ok. 8 zł

POJEMNOŚĆ: 30 g

ZAPACH: bezwonny

SKŁAD: foto





8 komentarzy:

  1. Nie znam, ale bardzo mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo go lubię. Ostatnio uratował mi łokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ostatnio wielki problem z pękającą skórą na piętach, moze powinnam przetestować

    OdpowiedzUsuń
  5. na stopy czy dłonie idealny, skóra jest miękka i gładka :) na przesuszoną skórę twarzy polecam za to aloes w formie czystej czy kosmetyki aloesowe, także naturalny aloes do picia pomoże nawilżyć skórę od środka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio coraz częściej myślę o sprzedażu swojego samochodu w skup aut Kartuzy. Kwotę jaką dostanę dołożę do nowego samochodu i w końcu będe miała spokój z naprawami. Ostatnio mam wrażenie że ciągle jestem u mechanika.

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀