niedziela, 20 września 2020

Komis samochodowy i skup aut we Wrocławiu

Od kiedy los zesłał nam nadprogramowe samochody sztuk trzy - nerwy, niepokój i niecierpliwość nas nie chce opuścić. Bo co za dużo to nie zdrowo podobno i od nadmiaru może rozboleć głowa. Znacie to? Potencjalni klienci albo dzwonią albo przyjeżdżają i zaczyna się zabawa. Dla nich oczywiście. Czasem to aż serce się ściska jak pukają, stukają, gazują a na jeździe próbnej auto skrzypi i trzeszczy w każdych możliwych miejscach. No może nie jeździmy perfekcyjnie jak Kubica, ale także nie służą nam do takiej ekstremalnej jazdy samochody, żeby żyłować nimi na pierwszym lepszym zakręcie albo deptać 150 km/h na krótkim odcinku prostej drogi.

Dlatego jeśli także nie macie już sił i energii na kolejnych "kupców" powiem Wam o innych możliwościach. Naszym wybawieniem może stać się komis samochodowy. A jeśli mieszkacie we Wrocławiu lub okolicach zaproponuję Wam konkretny z nich, gdzie oprócz oczywistego kupna auta, możemy je też zbyć. W samym centrum miasta znajdziemy ELCAR, który prowadzi komis oraz skup aut. W tym miejscu szybko i sprawnie sprzedamy swój samochód za gotówkę. Bez względu na to jaka to marka a co najlepsze, nie gra roli w jakim stanie jest pojazd. Każdy zostanie rzetelnie wyceniony w procesie przeglądu technicznego oraz wystawiony w komisie, pozostawiając wszelkie sprawy i formalności specjalistom w sprzedaży.



 

10 komentarzy:

  1. brat tak sobie załatwił dwa fajne auta, jedno jako taksówka bagażowa (firmowe), a drugie dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze można kupić samochód używany i udać się na auto detailing by go odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też kupowałam samochód w komisie bo nie chciało mi się jeździć po sprzedających, a też chciałam mieć pewność, że auto na pewno będzie sprawne, a nie że się rozpadnie przy pierwszym naciśnięciu gazu ;) musiałam gruntownie wyczyścić tapicerkę i dywaniki, zainwestowałam w polerowanie szyb i reflektorów, dzięki czemu auto wygląda niemal jak nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sprzedałam swój samochód w tym skupie https://skupauttrzyrzeki.pl/skup-aut-przodkowo/. Dostałam za niego niezłą sume i dołożyłam ją do nowego auta. Byłam przywiązana do peugeota ale niestety koszty naprawy zaczęły przekraczać jego wartość i nie było sensu go rataować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ostatnio po głowie chodzi montaż instalacji LPG w samochodzie. Na https://gazeo.pl wyczytałam wiele ciekawych rzeczy na ten temat i chyba ostatecznie się zdecyduję na przerobienie auta. Ceny paliwa tak poszły w górę, że ręce opadają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co by nie mówić to przede wszystkim taki skup aut jest dobry dla osób, które na pewno chcą czekać z możliwością sprzedaży swojego auta. Muszę dodać, że bardzo ciekawą ofertę od zawsze posiada firma https://vikingskupaut.pl/ i ja najczęściej to z jej usług korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  7. można kupić dobre używane auto a potem zrobić korektę lakieru, naprawić tapicerkę, odświeżyć całość i już będzie super :D czasem auta zaniedbane można szybko i wcale niedrogo przywrócić do stanu użyteczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli chodzi o mnie, to niejednokrotnie korzystałem z oferty firmy skup złomu, kasacja aut i wyburzenia TKJ Matuszewski, dlatego mogę Wam polecić sprawdzić ofertę na stronie - https://matuszewski.com.pl/kruszenie-i-sprzedaz-gruzu/ . Wszystkie informacje o ofercie oraz kontakt znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀