czwartek, 4 lutego 2016

Balea - żel pod prysznic Cabana Dream


OPIS PRODUCENTA: Balea kremowy żel pod prysznic zawierający ekstrakty z brzoskwini i marakui oraz specjalną formułę Poly-Fructol dzięki czemu znakomicie nawilża skórę i jednocześnie chroni ją przed wysychaniem. Pozostawia cudowny owocowy zapach, idealny na lato. Neutralne pH, produkt wegański, przebadany dermatologicznie.
 
U MNIE: Co do samego opakowania to pod prysznicem po jakimś czasie plastikowa zakrętka zaśniedziała a białe napisy zafarbowały. Nie przeszkadzało to jednak wcale. Otwarcie typu klik jest szczelne i dobrze się otwiera. Żele balea są takie i mają przyzwoitą jakość. Cabana Dream pachnie marakują i brzoskwiniami. Zapach ten jest przyjemnie owocowy, lekko kwaskowy. Uprzyjemnia kąpiel w każdą porę roku, jednak idealnie wpiuje się w klimat wakacji. Nie wysusza skóry, dobrze myje i wytwarza dużo piany. Żel ma kremową konsystencję o kolorze fioletowym, jaśniejszym niż nakrętka. Była to edycja limitowana, którą nabyłam w wakacje 2015, więc nie wiem czy jest nadal dostępny. (5)

POJEMNOŚĆ: 300 ml (5)
CENA:  ok. 5.00 (5)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH:  marakuja i brzoskwinia (5)
KONSYSTENCJA: fioletowy dość gęsty żel (5)

SKŁADNIKI: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Glycerin, Inulin, Lecithin, Polyquaternium-7, Citric Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene Glycol, Sodium Sulfate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Parfum, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, CI 16185, CI 60730, CI 16255, CI 42051.
 
OCENA: 5/5

25 komentarzy:

  1. Polubiłam te żele, ale tego zapachu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest, tylko ciekawe czy jeszcze go można dostać

      Usuń
  2. Nie znam Balei zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz miała okazję poznać, bo jest warta uwagi. Dopóki koleżanka mieszka w Niemczech to mnie zaopatruje ale pewnie niedługo się to skończy bo ma zamiar wrócić do Polski

      Usuń
  3. Lubię żele Balea, zawsze gdy jestem w Niemczech robię zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buu a ja jeszcze nie byłam w Niemczech :( ale może to i lepiej bo jakbym sama wpadła do DM'u to moje karty bankowe by świeciły pustkami i bym na stopa wracała :P

      Usuń
  4. Mam go ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach tego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wypuszczą jeszcze taki zapach :) to poniuchamy sobie ;)

      Usuń
  8. Chciałabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Balea. Ten żel pod prysznic szczególnie mnie zauroczył. Zapach był obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w zapasie mam z tej serii Tropical Sunshine. Jest bardzo świeży i idealny na lato :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀