środa, 3 lutego 2016

BingoSpa - serum shampoo keratin 100%

OPIS PRODUCENTA: Szamponowe serum 100% BingoSpa dzięki innowacyjnej strukturze aktywnego kompleksu keratynowego natychmiast regeneruje włosy i poprawia ich kondycję, dodaje włosom objętości, ułatwia ich układanie. Wygładza oraz redukuje skłonności do łamania i rozdwajania końcówek włosów.
Keratyna jest naturalną proteiną, która zawiera aminokwasy, oligopeptydy i białka budujące strukturę włosów. Keratyna wnika w strukturę włosa, wbudowuje się w uszkodzone miejsca powierzchni włosów i dzięki temu zwiększa ich sprężystość i objętość. Na powierzchni włosów keratyna tworzy koloid o działaniu ochronnym - zabezpiecza przed szkodliwym działaniem farb do włosów i innych preparatów fryzjerskich. Keratyna posiada szczególną właściwość polegającą na wnikaniu do wnętrza włosa i wbudowywania się w strukturę łodygi włosa.
 
U MNIE: Zamówiłam kilka kosmetyków na stronie producenta, wraz z paczką dostałam ten szampon, próbki i długopis. To bardzo miły gest ze strony BingoSpa. Szampon ma skromną, minimalistyczną szatę graficzną, ale dużo nadrabia zawartością. Ma przepiękny zapach gumy dla dzieci. Gdy go używałam nie byłam do końca pewna jaką porowatość mają moje włosy i jakie produkty dobrze na nie wpływają. Ze wszystkich stron straszą SLS'ami, jednak dzięki niemu moje włosy są przyjemne w dotyku, można je rozczesać, mniej się plączą i są gładsze. Tak też działał ten szampon. Chętnie do niego wrócę. (5)
POJEMNOŚĆ: 300 ml (5)
CENA:  14.50/ (4)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH:  gumy balonowej (5)
KONSYSTENCJA: przezroczysty żel, nie przepływa przez palce (5) 
SKŁADNIKI: Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Lauramidopropyl Betaine (antystatyk), Polyquaternium-7 (antystatyk, wygładza), Propylene Glycol (hydrofilowa substancja nawilżająca), Cocamide DEA (substancja myjąca), Sodium Chloride, Hydrolized Keratin (hydrolizowana keratyna), Rosmarinus Officinalis Leaf Extract (ekstrakt z liści rozmarynu), Chamomilla Recutita Flower Extract (wyciąg z kwiatów rumianku), Arnica Montana Flower Extract (wyciąg z arniki górskiej), Laminum Album Extract (wyciąg z jasnoty białej), Salvia Officinalis Leaf Extract (ekstrakt z liści szałwii lekarskiej), Pinus Sylvestris Bud Extract (ekstrakt z szyszki sosnowej), Nasturtium Officinale Extract (ekstrakt z rukwii wodnej), Arctium Majus roqt Extract (ekstrakt z korzenia łopianu), Citrus Medica Limonum Peel Extract (ekstrakt z pestek cytryny), Hedera Helix Extract (wyciąg z bluszczu pospolitego), Calendula Officinalis Flower Extract (ekstrakt z nagietka), Tropaeolum Majus Flower Extract (ekstrakt z nasturcji), Disodium EDTA (sub. konserwująca), Citric Acid, Parfum, Limonene (zapach), Hexyl Cinnamal (sub. zapachowa imituje zapach jaśminu), DMDM-Hydantoin (sub. konserwująca), Methylchloroisothiazolinone (sub. konserwująca), Methylisothiazolinone (sub. konserwująca)
 
OCENA: 4.83/5

10 komentarzy:

  1. Guma balonowa zachęciła mnie do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym zapachu ostatnio dorwałam w biedronce husteczki nawilżane :)

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BingoSpa nie lubię. Kiedyś potwornie uczulił mnie ich płyn do zmywania twarzy. Od tej pory mam obawy przed zastosowaniem ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to niedobrze :( z moją kapryśną cerą musze uważać na produkty do twarzy to pewnie bym sie nie odważyła użyć takiego produktu

      Usuń
  4. Nie miałam okazji używać, ogólnie nie za często sięgam po produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie dwa zamówienia robiłam jak mieli fajne promocje

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀