piątek, 8 grudnia 2017

Dedra » Płyn zmiękczający & balsam L'avivage » Magic Garden


Na markę Dedra trafiłam przypadkowo i jak tylko dotarłam do ich strony internetowej to wsiąkłam na dobre. Asortyment jest tak szeroki, że przeglądałam go kilka dni i nie mogłam się zdecydować, czego potrzebuję i na co mogę sobie pozwolić finansowo. Oprócz kosmetyków i chemii do domu, których nigdy za wiele i których opinie pojawiają się na blogu, skusiłam się na akcesoria kuchenne. Przydały się one podczas wyjazdu za granicę. Do koszyka wpadł uroczy, różowy szybkocedzak, solidnie wykonana łopatka i chochelka, korkociąg do wina i szczypce do sałatki. Akcesoria te były bardzo tanie a ich jakość jest bardzo dobra.


Po długich rozmyśleniach podjęłam decyzję o wstąpieniu w kręgi konsultantów marki Dedra. Parę dni temu zrobiłam pierwsze zamówienie i nie mogę doczekać się paczki z tymi pachnidełkami. Cenowo wychodzą bardzo dobrze i chętnie poznam więcej produktów tej firmy. Mam nadzieję, że to nie będzie moje ostatnie zamówienie. Na pewno pochwalę się paczką jak dotrze. Może zobaczycie ją tu, Facebooku albo Instagramie.


Płyn do zmiękczania tkanin

L'AVIVAGE 2w1 dwuskładnikowy, antystatyczny, zmiękczający, perfumowany. Do płukania w pralce lub prania ręcznego.

Koniec z elektryzującymi się ubraniami
Składnik skutecznie usuwający ładunki elektrostatyczne (ANTISTATICUM), pielęgnuje włókna ubrań.
Ułatwi ci prasowanie

Łatwe prasowanie, działa podobnie jak silikony, dodawane do odżywek do włosów. Ponadto przy każdym praniu, efekt zmiękczenia jest lepszy. Im częściej używasz L'AVIVAGE, tym miękkość twoich ubrań się zwiększa. Po trzech praniach w L'AVIVAGE efekt jest o 300% lepszy, niż w przypadku klasycznego płynu do zmiękczania tkanin z supermarketu a to wszystko dzięki ELASTIL ME.

Pozostawi przyjemny i trwały zapach

4x więcej substancji zapachowych, w porównaniu do markowych płynów do zmiękczania tkanin z supermarketu. Pranie ma intensywny i przyjemny zapach. Utrzymuje się dłużej, nawet podczas suszenia gorącym powietrzem w suszarce. Zapach pozostaje na praniu nawet po wysuszeniu.

Specjalnie wyselekcjonowane substancje zapachowe – charakterystyczny kwiatowo – owocowy zapach, kojarzy się z ogrodem pełnym kwiatów - Magic Garden.

Nie podrażni twojej skóry

Zawiera ekstrakt z aloesu, koi skórę i zapobiega podrażnieniom.


750 ml = 4,5 l tradycyjnego płynu zmiękczającego.

Zapach kojarzy się z ogrodem pełnym kwiatów.
Rodzaj zapachu: kwiatowo – owocowy.

Nuta głowy: brzoskwinia.
Nuta serca: nuta jaśminu, neroli, geranium.
Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe.


Płyn do płukania tkanin L'avivage Magic Garden ma bardzo ładny zapach. Przeważa w nim zdecydowanie akcent kwiatowy, przyjemny, delikatny. Dostateczną rekomendacją powinien być też fakt, iż wiozłam ten płyn dwa razy do Holandii i mogłam korzystać z jego dobrodziejstw także tam. Używany był też przez ukochanego, który prał w nim metodą ręczną bieliznę i bardzo sobie chwalił walory myjące i zapachowe płynu. Odzież prana z dodatkiem Magic Garden po wysuszeniu jest miękka i pachnąca. Lekkie koszulki czy odzież sportowa nie elektryzuje się tak mocno jak to czasem bywa podczas noszenia. 

Dodatkowym plusem jest  łagodzący aloes już na drugiej pozycji w składzie. Tak jak pisałam Wam na początku, czekam na kolejną paczkę. A w niej znajdzie się jeszcze kilka zapachów płynów do płukania. Liczę, że ich zapachy będą równie przyjemne. W zapachu Magic Garden dostępna jest także pianka do rąk i ciała oraz kremowe mydło w płynie.


POJEMNOŚĆ: 750 ml

CENA: 19.90 zł

ZAPACH: kwiatowo-owocowy

KONSYSTENCJA: biały, dość gęsty płyn



22 komentarze:

  1. Pierwszy raz słysze o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ją często opisywać na blogu :) jest to czeska firma i też jej wcześniej nie znałam ;)

      Usuń
  2. Miałam możliwość współpracy z tą firmą i naprawdę byłam zachwycona ich produktami. Ubrania wyprane w płynie do płukana pachniały jeszcze przez kilka dni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego skusiłam się na duże zamówienie :) teraz w edycji świątecznej jest o zapachu mandarynek z cynamonem. Żałuję że go nie zamówiłam.

      Usuń
  3. Kwiatowe zapachy w takich płynach lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się opisać wszystkie inne zapachy ;) zobaczymy jak wypadną

      Usuń
  4. Nie będę sama mówiąc, że pierwszy raz słyszę o tej marce, ale produkty ma naprawdę ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona ile ciekawych rzeczy i kosmetyków mają :)

      Usuń
  5. Nie stosowałam jeszcze produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłam się że są tak fajne to polecam dalej ;) niech więcej osób się o nich dowie ;)

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę tę markę :-D ale brzmi bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nigdzie wcześniej nie spotkałam się z tymi kosmetykami, ale sprawdzę. Wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole strony wstawiłam logo firmy z linkiem i swoim numerem więc jakby Ci się spodobał asortyment to możesz zamówić ze zniżka 20-30% wpisując przy rejestracji mój numer koordynatora ;)

      Usuń
  8. Ciekawe opakowanie. takie kolorowe. Nie znam firmy ani produktu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi interesująco, muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole strony wstawiłam logo firmy z linkiem i swoim numerem więc jakby Ci się spodobał asortyment to możesz zamówić ze zniżka 20-30% wpisując przy rejestracji mój numer koordynatora ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała ochotę poznać to Na dole strony wstawiłam logo firmy z linkiem i swoim numerem więc jakby Ci się spodobał asortyment to możesz zamówić ze zniżka 20-30% wpisując przy rejestracji mój numer koordynatora ;)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀