piątek, 1 grudnia 2017

Naturalium » Szampon i odżywka Raspberry


Czy kochasz naturalne kosmetyki, które idą w parze z naturą? Jeśli tak, to na pewno docenisz naturalne piękno kosmetyków Naturalium, które zawierają to, co najlepsze w naturze.
Poznaj wspaniały szampon do włosów, pozostawiający świeży i przyjemny zapach malin. Malinowy szampon do włosów nada im wyjątkową gładkość i blask, a dzięki doskonałemu oczyszczaniu i odżywaniu odświeżą włosy aż po same końce. Szampon koi skórę głowy, kompleks witamin B5 odbudowuje włosy i pozostawia je miękkie bez obciążania. Lekki zapach malin zapewnia optymizm i dobry humor, jest w stanie zmienić szare dni i zapewnić niesamowite uczucie “pozytywnych wibracji”. Swoim zapachem jest w stanie przynieść wspomnienia z dzieciństwa.
Wiele produktów do pielęgnacji ciała ma zapach owoców, ale tylko produkty Naturalium są prawdziwym zapachem świeżych owoców. Po prostu musisz spróbować i dać się oczarować urzekającym zapachem produktów Naturalium, które bardzo korzystnie wpływają na naszą skórę.
Hiszpańska firma Naturalium stara się jak najbardziej zbliżyć do natury. Produkty są czysto naturalne, nie zawierają parabenów, barwników, ftalanów i fenoksyetanolu – składników, które mogą podrażnić i wysuszyć skórę.


Jako, że jestem leniuchem, a też czasem po prostu mi się spieszy, chętnie sięgam po takie produkty jak szampon z odżywką. Po szamponie zastosowanym solo włosy zazwyczaj są szorstkie i sztywne, dzięki odżywce zyskują połysk i miękkość. Jako, że szczególną włosomaniaczką nie jestem i ograniczam się zazwyczaj do minimum, często myję włosy tuż przed spaniem albo na ostatnią chwilę przed wyjściem i nie ma czasu na siedzenie w odżywkach czy maseczkach. Wtedy na ratunek przychodzą mi oczywiście szybkie odżywki bez spłukiwania, ale o ich istnieniu też czasem zapominam.

Szampon, który w swoim składzie ma także odżywkę, nawilża lekko włosy, więc po zmyciu nadają się do ułożenia i wyjścia do ludzi. Do tego szampon z odżywką Naturalium Raspberry bardzo przyjemnie pachnie i chętnie wypróbuję inne warianty zapachowe, bo dostępny jest jeszcze kokos, mango, melon, brzoskwinia, jabłko, shea i makadamia, migdały i pistacje, argan i orzech brazylijski, oliwki. Jak widzicie wybór jest duży. A oprócz szamponów z odżywką można sięgnąć po inne produkty o ulubionym zapachu, które znajdziecie na iperfumy.pl.

Co do składu kosmetyku, nie jestem pewna czy jest on tak naturalny jak opisuje producent. Szkody moim włosom nie zrobił i w sumie one preferują mocne szampony. Ale jak znacie się nieco na składach, możecie wyrazić swoje spostrzeżenia na ten temat oraz doradzić mi po jakie zapachy sięgnąć jeśli już używaliście tych produktów. Ogólnie pozostawiał je dość przyjemne w dotyku i pachnące. Butelka była trochę nieporęczna ze względu, że była okrągła i duża, ale nie można odmówić uroku etykietom na nich zawartych.


POJEMNOŚĆ: 400 ml

CENA: 20.90 zł
ZAPACH: przyjemne maliny

KONSYSTENCJA: dość rzadka

SKŁAD: <foto>

27 komentarzy:

  1. Ale cudna szata graficzna, używałabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiła mnie ona do zakupu hehe ;) i mam ochotę na inne wersje ;P

      Usuń
  2. Pierwszy raz go widzę, ale opakowanie boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie naturalne kosmetyki, chociaz nie raz, nie dwa mi nie sluzyly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest właśnie szał na naturalność mimo że mogą tak samo zaszkodzić jak te naszprycowane chemią ;) ale jednak ma się spokojniejsze sumienie ;)

      Usuń
  4. myślę, ze mółby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować ;) tym bardziej że tyle wersji jest.

      Usuń
  5. Już czuję ten zapach. Uwielbiam takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szampon ma mocny detergent i praktycznie żadnych ciekawych składników w ilościach, które miałyby prawo zadziałać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak jak podejrzewałam nie jest taki naturalny jak się wydaje.

      Usuń
  7. zapach w moim guście, ale patrząc na skład to nie produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten skład taki nie za bardzo spójny z opisem.

      Usuń
  8. co do siedzenia w odżywkach czy maskach to nie kolidują one z innymi czynnościami na przykład blogowanie, ja często łącze dwie lub więcej rzeczy na raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam wziąć z Ciebie przykład ;) ja zostawiam czynności higieniczne na sam koniec dnia a potem narzekam że nawet nie zdążę włosów wysuszyć ;P trzeba to zmienić.

      Usuń
  9. wydaje mi się, że ten szampon jak najbardziej przypadłby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Byle tylko się nie zapomnieć i nie łyknąć za dużo ;P

      Usuń
  11. Podoba mi się! Pierwszy raz czytałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że mogłam Ci ją nieco przybliżyć ;) myślę że nie szkodzi poznać ją bliżej ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny ale jestem bardzo ciekawa innych owocowych zapachów ;)

      Usuń
  13. nie widziałam wcześniej tego szamponu z odżywką, chętnie bym poznała bliżej ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀