czwartek, 8 marca 2018

E-naturalne » tonik żelowy złuszczająco-rozjaśniający


Tonik żelowy z kwasem migdałowym 5% oraz glukonolaktonem 4%


Produkt ten posiada bardzo wygodne i higieniczne w użyciu opakowanie kosmetyczne z pompka dozującą.

Produkt przebadany dermatologicznie.

Tonik żelowy złuszczająco-rozjaśniający polecany w szczególności dla skóry wrażliwej (naczynkowej), suchej i trądzikowej. Łagodzi podrażnienia, dodatkowo reguluje wydzielanie sebum oraz działa delikatnie peelingująco, bez odczuwalnego łuszczenia się naskórka. Usuwa zrogowaciałe komórki czyniąc skórę wygładzoną, rozjaśnioną, jednocześnie poprawiając jej strukturę i koloryt. Jego delikatnie żelowa konsystencja ułatwia aplikację, pozostawiając na skórze nawilżającą warstwę ochronną.

Kwas migdałowy działa złuszczająco, antybakteryjne i przeciwstarzeniowo. Rozjaśnia przebarwienia powstałe w wyniku działania słońca, plamy starcze, egzemy, plamy i blizny potrądzikowe. Odbudowuje i reaktywacje postarzałą skórę poprzez wzrost jego nawilżenia.

Glukonolakton to naturalny antyoksydant, działa ochronnie na skórę, przyspiesza regenerację komórek i niweluje podrażnienia. Działa ujędrniająco sprawiając, że skóra staje się elastyczna i miękka w dotyku.

Kwas hialuronowy wiąże wodę w naskórku, zapobiega powstawaniu zmarszczek oraz nadaje skórze elastyczności i sprężystości. Chroni skórę przed wysychaniem, a także wzmacnia jej właściwości ochronne.

D-Pantenol poprawia nawilżenie, ujędrnia i uelastycznia skórę. Łagodzi wszelkie podrażnienia i stany zapalne a także przyspiesza regeneracje naskórka oraz gojenie ran.

Niacynamid (witamina PP) zastosowana w kosmetykach działa przeciwstarzeniowo reguluje poziom nawilżenia skóry oraz zwiększa jej elastyczność. Rozjaśnia przebarwienia posłoneczne oraz zapobiega powstawaniu kolejnych. Zmniejsza syntezę sebum oraz redukuje powstawanie zaskórników.

Zastosowanie:

Pielęgnacja skóry twarzy. Stosować 1-2 razy dziennie. Zalecane raz dziennie na noc.

Przechowywanie:

W temperaturze do 21 st. C


Przyznam szczerze, że polubiłam się z tym tonikiem. Raczej nie używam go na dzień. Świetnie u mnie spisuje się stosowany na noc. Przywraca odpowiednie pH skóry po kontakcie z wodą. Wystarczy na prawdę niewiele toniku, aby przemyć całą twarz i szyję. Jedynie muszę uważać z dozowaniem, ponieważ zbyt mocne przyciśnięcie pompki skutkuje wylaniem płynu poza wacik. Taki odrzut ma :P. Lekko żelowa konsystencja sprawia, że przy przemywaniu nie czuć nieprzyjemnego tarcia a lekki poślizg. Przypomina mi to uczucie przy smarowaniu twarzy żelem aloesowym, jest to przyjemne, chłodzące i kojące. Nawet nie stosując specyfików na noc, rano nie mam wysypu na twarzy, nie powstają nowe zaskórniki i krostki. Skóra jest gładka i odświeżona.

Uwielbiam ten żelowy tonik złuszczająco-rozjaśniający za bogaty skład, który pielęgnuje moją trudną cerę i sprawia, że wygląda ona dużo lepiej przy regularnym stosowaniu. Każdy składnik aktywny zawarty w toniku ma widoczne działanie na skórze. Skład jest krótki i myślę, że nie szkodliwy o ile produkt stosowany jest z przeznaczeniem. Dodatkowo na butelce znajduje się "plomba", która daje nam gwarancję, że nikt przed nami jej nie otwierał. Jeśli chodzi o końcowe działanie, to złuszczanie delikatne zauważyłam nazajutrz rano już po pierwszym zastosowaniu. Czy pomógł mi rozjaśnić cerę i przebarwienia dam Wam jeszcze znać, może w denku, kiedy już tonik dobije dna. Chyba, że go używaliście i możecie mi potwierdzić lub zaprzeczyć działanie rozjaśniające ;).


POJEMNOŚĆ: 150 ml

CENA:
35.90 zł

ZAPACH:
delikatny, przyjemny, lekko apteczny

KONSYSTENCJA:
przezroczysty, lekki żel

SKŁAD:
Aqua, Mandelic Acid, Gluconolactone, D-Panthenol, Niacynamide, Hyaluronic Acid, Sodium PCA, Glucose, Urea, Glutamic Acid, Lysine, Glycine, Allantoin, Lactic Acid, Phenoxyethanol & Ethylhexylglycerin

22 komentarze:

  1. Lubie kwasowe kosmetyki, jesienią zawsze robię kurację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buźka od razu lepiej wygląda po solidnej dawce kwasu ;)

      Usuń
  2. Ostatnio używałam balsamu do ciała na bazie kwasów GlySkinCare. Tonik ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam tą markę też ;) ale do ciała niczego nie używałam. Może kiedyś spróbuję bo ciągle się zmuszam przełamać i zacząć balsamować ;p

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji poznać się z tą marką, ale może to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że to się zmieni i wybierzesz coś dla siebie ;)

      Usuń
  4. Enaturalne ma ciekawe kosmetyki i produkty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja cera dobrze reaguje na produkty z kwasami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pielęgnację można uzupełnić o taki tonik dopóki nie jest ciepło ;)

      Usuń
  6. Nie znam tego toniku, ale znam sklep i bardzo go lubie: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kompletnie tej marki, ale tonik wydaje się wart uwagi, zapamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tego toniku, ale używałam kiedyś kremy z kwasem migdałowym, dobrze się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam styczności z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze niedługo będę pisała o kremie równie ciekawym :)

      Usuń
  10. nie znam, ale dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Unikam wszelkich preparatów o konsystencji żlu – miałam złe doświadczenie z ich lepkością, zapachem, pozostawianiem filtru etc
    Ten tonik nie jest jednak klejący ani zapychający = przypomina lekkie serum do twarzy, niby żelowe, ale błyskawicznie wnikające w skórę, nie pozostawia kleistej warstwy, a nawet lekko natłuszcza, co bardzo pomaga mojej wrażliwej cerze.
    POLECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt godny polecenia :) na pewno długo ze mną zostanie :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀