wtorek, 20 marca 2018

Yankee Candle » Car Stick » Garden Sweet Pea


O wkładach Car Vent Sticks...

Miła dla oka i bardzo efektywna alternatywa dla tradycyjnych odświeżaczy samochodowych – umieszczanych pod lusterkiem choinek, kartoników czy woreczków wypełnianych wietrzejącymi w przeciągu kilku godzin granulkami. W odróżnieniu od smętnych zawieszek, Car Vent Sticks charakteryzują się naturalnym, trwałym, niezwykle intensywnym zapachem, który sprawnie pochłania brzydkie, nieprzyjemne wonie i wypełnia wnętrze auta silnymi nutami.

Car Vent Sticks to wkłady idealnie dopasowane do samochodowych kratek wentylacyjnych. Patyczki udekorowane zabawnymi końcówkami (przypominającymi letnie sandały, klasyczne słoje, egzotyczne drinki czy urocze gwiazdki) pachną do dwóch tygodni – także wtedy, gdy nawiew jest wyłączony. W naszej ofercie dostępne są zestawy zawierające po cztery wkłady. Każdy komplet Car Vent Stiuk nawiązuje do znanych kompozycji Yankee Candle, dzięki czemu każdy z miłośników pięknych zapachów może wśród odświeżaczy do samochodu odnaleźć swój ulubiony aromat.



Garden Sweet Pea (Car Vent Stick)

Zapach samochodowy Car Vent Stick w formie wkładu umieszczanego w kratce nawiewu z serii Classic o zapachu kwiatów słodkiego groszku. W opakowaniu znajdują się 4 sztuki.

O zapachu...

Słodki, kwitnący na przełomie wiosny i lata groszek to niezły cwaniak! Niepozorne kwiatki pachną z wyjątkową intensywnością, która z wielką wprawą przykrywa inne, sezonowe nuty. Specjaliści od aromaterapii wykorzystali wyjątkową siłę słodkiego groszku i – za sprawą magii – połączyli jego zapach z akordami soczystej gruszki, brzoskwini, frezji i szlachetnego drzewa różanego. Tak powstał harmonijny Garden Sweet Pea. Ta wyjątkowa propozycja od Yankee Candle kusiła nasze nosy pod postacią świec i wosków. Teraz, słodki groszek wodzi na pokuszenie kierowców! To z myślą o nich przygotowano składający się z czterech wkładów zestaw do wentylacji. Jeden odświeżacz pachnie nawet do dwóch tygodni – także wtedy, gdy nawiew jest wyłączony. Dekoracyjne patyczki można też z powodzeniem stosować w domu – jako odświeżacze do pomieszczeń o niewielkiej powierzchni.



Linia zapachowa: kwiatowa
Pojemność: 4 szt.
Cena: 26.00zł 
Dostępność: Goodies.pl

Moim zdaniem

Od dawna kusił mnie zapach groszku ogrodowego, nie tylko od Yankee. Czytałam o nim wiele pozytywnych opinii. Tym razem zamiast świeczki czy wosku do pokoju, sięgnęłam po zapach do samochodu w formie wkładu do wentylacji. Niedawno opisywałam zapach prania w formie zawieszki kartonowej, a link znajdziecie w grupie linków poniżej. Sticki także mają swój urok, są bowiem pięknie błyszczące w kolorach tęczy, trójwymiarowe i w kształcie słoików świecowych w formie miniaturowej. Podłużne boki, które znajdują się wewnątrz klimatyzacji wykonane są z plastiku i zapachowej gumy, która po ogrzaniu roztacza swój aromat po aucie.

Zapach słodkiego groszku ogrodowego jest bardzo przyjemny i na pewno nie raz zagości w moim domu i samochodzie. Jest to zapach z tych kwiatowych ale słodkich. Nawet po użyciu tylko jednego sticku zapach w samochodzie jest intensywny ale bardzo przyjemny i kojący. Od razu przywodzi na myśl lato na moich przedmieściach, na podwórku u mamy, biały płotek a pod nim pnące się groszki i ten cudowny zapach. Już dawno zapomniałam, jak go lubiłam. Dzięki wkładom cieszyłam się tym aromatem dobre 2 miesiące, gdyż każdy pojedynczy stick pachnie ok. 2 tygodnie. Macie swoje ulubione sticki?




24 komentarze:

  1. Zawsze byłam ciekawa czy warto kupować te sticki : ) Może w końcu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu można'sobie pozwolić na taki mały luksus w samochodzie hehe ;)

      Usuń
  2. Chyba kojarzę ten zapach z wosku :) Koledze raz kupiłam taki odświeżacz do samochodu, ale słabo coś mu pachniał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lubi bardzo mocne. Nam pachnie odpowiednio intensywnie żeby było przyjemnie ale żeby nie bolała głowa ;) na wosk też muszę się połasić ;p

      Usuń
  3. Nie znam zapachu, ale mnie zaciekawiłaś, choć kupię go w innej formie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po poznaniu zapachu też jestem pewna że wezmę go do domu ;)

      Usuń
  4. Z Yankee miałam zwykłe zapachy-zawieszki samochodowe ;) A ten zapach znam akurat z wosku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w wosku też tak pachnie to na pewno go kupię jeszcze :) o zawieszce też pisałam niedawno ale o zapachu clean cotton. Chciałam porównać obie wersje i wydaje mi się że sticki są nieco lepsze ;)

      Usuń
  5. Ja lubię ładne zapachy, niestety w samochodzie nie zniosę żadnego zapachu :P Mam chorobę lokomocyjną i na sam widok zapachów w aucie mnie już mdli :( Ech... co za paskudna przypadłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko na ekstremalnie długich trasach trochę boleści ale współczuję Ci z całego serca bo to okropna męczarnia podczas podróży.

      Usuń
  6. Tej formy zapachu do samochodu jeszcze nie miałam, ale zawieszki papierowe dla mnie były straszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie że za mocne? Sticki wydają mi się mocniejsze więc jeśli o to chodzi to radzę uważać ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zapach jest genialny :) wiele osób go wybiera to i ja w końcu musiałam ;P

      Usuń
  8. ojej ale to słodkie aż chce się kupić

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, może to będzie dobry prezent dla taty^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nie pogardzi przyjemnym zapachem w aucie ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Już od jakiegoś czasu rzucały mi się w oczy ;) chyba nie jest to nowość ale rzeczywiście nie są tak znane zapachy do auta ;)

      Usuń
  11. Muszę koniecznie pokazać ten wpis ukochanemu. Jest fanatykiem tego, by w naszym aucie pachniało pięknie. Ciągle szuka idealnych 'odświeżaczy' samochodowych i jeszcze nie znalazł tych jedynych. Bardzo intryguje mnie ta forma zapachu i powiem szczerze, że pierwszy raz spotykam się też z tą marką. Mam nadzieję, że przekonam mego lubego i niedługo wypróbujemy te niezwykłe zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają różne formy więc można spróbować różnych wariantów z zapachami ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam Yankee Candle. Jestem zdecydowanie świecoholikiem :) Te zapachy, które pokazałaś akurat nie należą do moich ulubionych, ale mimo wszystko duży plus za YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle próbuję nowych zapachów to może któryś też wpadnie Ci w oko :)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀