poniedziałek, 12 marca 2018

Fitomed » Żel ziołowy pod prysznic | WYNIKI


Najważniejsze składniki: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, korzenia prawoślazu, owsa, d-pantenol, alantoina.

Działanie:
  • myjące
  • osłaniające
  • nawilżające

Sposób użycia: żel nanieść na mokrą skórę. Po umyciu spłukać.

Przeznaczenie: do mycia ciała, skóry suchej i wrażliwej.

Fitomed poleca: po umyciu ciała polecamy stosowanie nawilżającego balsamu do ciała Fitomed „Lukrecja gładka”.

Działanie myjące
Przeznaczenie pod prysznic
Typ skóry normalna, sucha, wrażliwa


Na blogu pojawiły się już cztery posty, o mleczku i różanej mgiełce oraz ostatnio o maseczce-peelingu K+K i kremie arganowym przeciwzmarszkowo-rozjaśniającym do cery mieszanej nr 7. Dziś na tapetę idzie żel pod prysznic, który użyłam kilka razy a teraz dokańcza go szwagier, ponieważ ma on problemy z delikatną skórą, więc uznałam, że będzie to świetna osoba do kompleksowego przetestowania produktu.

Ziołowy żel pod prysznic Fitomed znajduje się w ciemnej, plastikowej butelce, przez którą delikatnie widać zużycie kosmetyku. Jasna i czytelna etykieta z nadrukiem ziółka dostarcza nam niezbędnych informacji. Zamknięcie na klik działa ciasno, więc nie ma obawy, że wyleje się po przewróceniu lub w transporcie. 

Zapach żelu jest bardzo przyjemny, delikatny, ziołowo-kwiatowy. Nie utrzymuje się długo na skórze. Nie pieni się także za mocno, ponieważ nie ma w sobie SLS. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego, ma neutralne pH i jest przebadany dermatologicznie. Funkcje myjące żel ma dobre a dodatkowo pielęgnuje skórę, łagodząc podrażnienia i pozostawiając miękką cerę.

Cena nie jest wygórowana. Myślę nawet, że jak na tak ciekawy produkt jest to niska cena. Oczywiście jest to produkt polski, a kupimy go w Fitotece.


POJEMNOŚĆ: 250 ml

CENA: 12.50 zł

ZAPACH: delikatny, apteczny

KONSYSTENCJA: przezroczysty żel

SKŁAD: Skład/Ingredients: Aqua, Herbal Extract: Saponaria Officinalis Root, Althaea Officinalis Root, Avena Sativa, Coco-Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Panthenol, Allantoin, Polyglyceryl-4 caprate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Sodium Chloride


WYNIKI


Maszyna losująca podała liczbę 41, a pod nią znajduje się los Karoliny z bloga Marysse Próbuje ;)  Gratuluję i proszę o adres na ewcius1991@vp.pl.



18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię markę Fitomed. Sprawdza się u mnie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo ;) żałuję że tak rzadko do niej sięgałam ale dobrze że teraz nadrabiam ;)

      Usuń
  2. Nie używałam ziolowych, muszę się skusić. I bardzo jestem szczęśliwa, że udało mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla skór bardziej wymagających jak znalazł ;) mam nadzieję że uda mi się szybko wysłać paczkę i będzie Ci się dobrze jej używało ;*

      Usuń
  3. powiem szczerze, że nie używałam, ale maja fajne buteleczki, a ja lubię piękne buteleczki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze przyjemniej się używa produktów ładnie zapakowanych ;)

      Usuń
  4. Gratki marysse ;) Żelu nie znam, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do gratulacji :) czasem warto zrezygnować z mocno perfumowanych żeli na rzecz tych naturalniejszych ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. On i jego kolega do higieny intymnej zachęcili mnie do poznania więcej produktów tej serii.

      Usuń
  6. Właśnie ostatnio zaglądałam na szampony tej marki, myślę, że wkrótce się na coś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wiele ciekawych produktów to na pewno coś wybierzesz ;*

      Usuń
  7. Lubię takie ziołowe kosmetyki, tego żelu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. przy żelu ziołowym trochę bym się obawiała zapachu. Mam małe niemowlę w domu. Nie jest zbyt intensywny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo delikatny i nie taki typowo ziołowy jak przyprawy w kuchni. Raczej kosmetyczny i subtelny ;)

      Usuń
  9. Kilka produktów z tej firmy już miałam i dobrze je wspominam =) Po żel też chętnie bym sięgnęła =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej kosmetyków tej firmy poznaje ;) zbieram się też do recenzji żelu do higieny intymnej z tej samej firmy.

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀