sobota, 18 kwietnia 2020

Ados Cosmetics » cienie do powiek » Special Effects


Poczwórne perłowe cienie do powiek - SPECIAL EFFECTS 6 g - marka Ados Cosmetics.

Aksamitna konsystencja kosmetyku sprawia, że cień bardzo łatwo nakłada się na powiekę. Za jednym pociągnięciem uzyskujemy intensywny perłowy kolor. Kosmetyk przylega idealnie, nie osypuje się i utrzymuje 12 godzin. Dostępny w ośmiu ciekawych układach kolorystycznych w eleganckich czarnych kasetkach.



Wpierajmy polskie marki. Jedną z nich jest Ados Cosmetics. Zwłaszcza teraz ważne jest, aby nasza rodzima gospodarka rosła w siłę, gdy sytuacja na świecie jest jaka jest i każdy walczy z epidemią i robi co w jego mocy, żeby kraj odniósł jak najmniejsze straty. Pokochajmy więc to co nasze, stworzone w naszym kraju i pomóżmy sobie wzajemnie nie upaść zbyt nisko :)

Cienie do powiek Special Effects dostępne są w ośmiu wariantach kolorystycznych. Są to klasyczne odcienie cieni, więc każdy znajdzie paletkę dla siebie w ciepłych lub chłodnych odcieniach. Moja paletka posiada numerek 105 a środku znalazłam cztery chłodne odcienie szarości. Wykonamy nią delikatne smokey eyes. Wiem, że szare cienie nie mają zbyt wielu zwolenników, jednak te, które dają delikatny błysk ukazują przyzwoity efekt. Niestety ciężko było mi uchwycić makijaż oka na zdjęciu. Mam nadzieję, że widzicie co tam zmalowałam.

Wszelkie odcienie szarości i srebra dobrze grają u kobiet z niebieską tęczówką. Tak było w moim przypadku. Pomimo, iż szare cienie nie komponują się dobrze z moją cerą, to z kolorem oczu dają czadu. Błękit tęczówki wybija się niesamowicie podkręcając głębię koloru. Odcienie szarości także harmonizują się z tęczówką ciemniejszą - piwną czy orzechową. Szary i srebrny odcień cieni odpowiada także kolorom włosów. W tym przypadku taki kolor będzie pasował blondynkom. 


CENA: 10.99 zł

POJEMNOŚĆ: 6 g

DOSTĘPNOŚĆ: hirko.pl, 13perfumy13.pl oraz Allegro: Kosmetyki_AA

SKŁAD: <fot.>



12 komentarzy:

  1. Mam cienie tej marki, ale inny wariant kolorystyczny. Za tą cenę są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście korzystałam tylko z cieni od Makeup Revolution. Chyba zdecyduje się przetestować też te od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie muszę zaopatrzyć się w końcu w MUR. 😉 Kosmetyki znam ale paletki cieni nie mam żadnej 😍

      Usuń
  3. Używałam przez kilka miesięcy i z pewnością mogę polecić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama też poleca bo lubi takie odcienie i wykończenie 🙂

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też słabo w takich wyglądam dlatego przygarnęła ja mama 😊

      Usuń
  5. Też podczas epidemii z Makeup Revolution przerzuciłam się na Ados cosmetics. Trzeba wspierać swoich :) Akurat bardzo dobry czas na ich przetestowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor tych cieni, muszę wypróbować wcześniej ich nigdzie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀