sobota, 2 maja 2020

Ados » Art de Lautrec » kompleksowa baza regenerująca


AFTER HYBRID PROFESSIONAL TERAPIA - KOMPLEKSOWA BAZA REGENERUJĄCA

Opatentowana transparentna baza regenerująca pod lakier. Pomaga zachować właściwe nawilżenie i odżywienie płytki paznokcia (witamina A, E, D-panthenol, olejek ze słodkich migdałów), a także zwiększa jej twardość i ogólna kondycję (heksanal). Chroni paznokcie przed żółknięciem i powstaniem plam. Ułatwia aplikację i równomierne rozprowadzenie lakieru.

Sposób użycia:
Stosować jako bazę pod lakiery do paznokci.


Bazę od Ados używałam już trzy razy i jestem z niej zadowolona. Kiedyś nie uznawałam takich udogodnień jak bazy czy topy używane przy lakierach tradycyjnych. Wydawały mi się zbędne. Jednak wielokrotnie narzekałam na przebarwienia na płytce paznokci po intensywnych kolorach. Zaczęłam zmieniać myślenie i stwierdziłam, że potrzebuję jednak bazy.

Od kilku lat sama maluję paznokcie lakierami hybrydowymi. Przy ich zdejmowaniu nie zawsze jestem uważna i delikatna, więc powstają uszkodzenia płytki a czasem pozostają jeszcze resztki hybrydy. Na początku epidemii, postanowiłam odpocząć od hybrydek, więc do łask wróciły tradycyjne lakiery do paznokci, które będziecie mogli zobaczyć w kolejnych postach. Jedne kolory były żywe i intensywne, inne delikatne i subtelne. Pod każdy z nich stosowałam kompleksową bazę regenerującą.

Baza bardzo ładnie i dokładnie wyrównała fakturę paznokci. Jest dość gęsta a powłoka na płytce wydaje się konkretna. Mimo to, szybko wysycha i przygotowuje paznokcie do pokrycia ich dowolnym kolorem. Zauważyłam, że dzięki bazie, lakier dłużej utrzymywał się w nienagannym stanie, nie odpryskiwał. Po kilku dniach zaczęły ścierać się czubki niektórych paznokci, jednak lakier nadal dobrze się trzymał.


CENA: ok. 9-13 zł

POJEMNOŚĆ: 10 ml

DOSTĘPNOŚĆ: hirko.pl, 13perfumy13.pl oraz Allegro: Kosmetyki_AA

SKŁAD: <fot.>


3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o tę bazę to na razie nie zauważyłam znaczącej różnicy jeśli chodzi o kondycję paznokci, ale lakiery utrzymują się nieco dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀