sobota, 30 maja 2020

Ados Cosmetics » Long Lasting





Długotrwały, kryjący lakier do paznokci. Bez efektu smug i zacieków. Dostępny w kilkunastu odcieniach.


Inne produkty Ados z recenzją:



Lakier w szałowym, typowo wakacyjnym klimacie. Idealny look na plażę czy wyjazd za miasto. Kolor jest na prawdę intensywny i byłam zdziwiona jak dobrze kryje. Przy pierwszej warstwie otrzymałam pełne krycie. Zazwyczaj takie kolory są pół transparentne a tu taka niespodzianka. Precyzyjnym pędzelkiem szybko się pracuje bez pojawiania się smug, prześwitów czy grubszych pasków lakieru.

Do tego manicure użyłam także bazy pod lakier do paznokci, której link znajdziecie powyżej, gdyż już o niej pisałam. Dzięki niej lakier na płytce utrzymywał się około tygodnia. Jedyne co się z nim działo to delikatnie ścierały się końcówki pazurków.

Marka posiada bogatą ofertę kolorystyczną lakierów Long Lasting jak i innych serii. Wybierać możemy z pośród najróżniejszych odcieni, wykończeń od matowych przez brokatowe po bardziej odważne jak neonowe, foliowe czy nawet hybrydowe.


CENA: 8.49 zł

POJEMNOŚĆ: 9 ml

DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann


9 komentarzy:

  1. Nie znam ich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zakupów w Rossmann można spojrzeć czy są dostępne 😉

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie dla każdego ale też myślałam że nie jest dla mnie a jednak dobrze się w nim czułam 😉

      Usuń
  3. Kolor jest świetny, ale jeszcze nie korzystałam z tej firmy :) czas na test

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko, ale neonowy kolor, z daleka widać :D ja lubię lakiery do paznokci vinyl gloss, nie są drogie, a też mają fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀