sobota, 4 lutego 2017

Denko Stycznia (34)


KUPIĘ

MOŻE KUPIĘ
RACZEJ NIE KUPIĘ

NIE KUPIĘ



Co mieliście?

Co polecacie?

Czego już nie chcecie widzieć na oczy?

  1. FM Kids » Pianka do mycia ciała
    Delikatna, ale dozowanie nie było najlepsze.
  2. Avon Kids » Płyn do mycia ciała i kąpieli Wspaniałe Mango
    Ładny zapach, tworzył ładną pianę.
  3. Nivea Baby » Delikatny krem pielęgnacyjny
    Bardzo ładny zapachm gęsty i wydajny.
  1. Oriflame » Tonik z rumiankiem Love Nature
    Szczypał podrażnioną skórę, reszta ok.
  2. Natura Siberica » Pianka oczyszczająca do mycia twarzy » RECENZJA
    Piankę uważam za słabiznę i szukam dalej.
  3. LUS » Maska w płachcie z zieloną herbatą
    Słabo przylegała przez zbyt duży rozmiar, ale przyjemnie nawilżyła.
  4. Oriflame » Gąbka konjac
    Moja pierwsza taka gąbka i jestem zakochana, teraz mam z Tigera.
  5. Nacomi » Czarne mydło
    Produkt bardzo wydajny, używam czarnego mydła jako maseczki.
  6. Linteo » Płatki kosmetyczne
    Nie wstawiam płatków do denek, te były złe, mają bardzo ostre krawędzie.
  7. Vichy » Krem do twarzy Slow Age
    Super nawilżał, skóra była miękka i przyjemna.
  8. Bleuet » Lekki krem nawilżający
    Dobrze nawilżał, średnio pachniał.
  9. Bleuet » Lekki krem antybakteryjny
    Oba działały podobnie.
  1. Oriflame » Pogrubiający tusz do rzęs Smokey
    Przeciętny tusz jak każdy inny.
  2. FM » Adaptacyjny podkład
    Zbyt gęsty, przez to tępy i widoczny na twarzy.
  3. Annabelle Minerals » Podkład mineralny matujący
    Jasny kolorek i lekkość na twarzy.
  4. Annabelle Minerals » Podkład mineralny kryjący
    Za ciemny kolor, ale chętnie sięgnę po znacznie jaśniejszy.
  5. Pixie Cosmetics » Podkład mineralny w pudrze
    Kolor świetnie współgrał z cerą.
  6. Essences of Life » Wosk zapachowy Opium
    Zapach nie wiadomo jaki, taki nijaki.
  7. Essences of Life » Wosk zapachowy Róża
    Ten był przyjemny, subtelnie różany.
  1. Axe » Żel pod prysznic Black
    Zapach ładny, ale żele tej firmy zaczęły wysuszać skórę.
  2. Oriflame » Antyperspirant w sprayu Gordani Gold
    Pachnie perfumami, dobrze chroni.
  3. Bohemia Cosmetics » Żel pod prysznic Mr. Man
    Bardzo przyjemny zapach, nawet dla kobiet, nie wysuszał skóry.
  4. Bohemia Cosmetics » Żel pod prysznic Loveminator
    Świeży zapach cytrusowy, także dla kobiet.
  1. Balea » Odżywka bez spłukiwania Mango i Aloes
    Pokochałam zapach mango a odżywka była taka sobie.
  2. Palette » Saszetka nadająca połysk i odświeżająca kolor
    Kolor 0 Mroźny Blond, nie zauważyłam różnicy, jedynie włosy były bardziej miękkie.
  3. FM » Szampon do włosów suchych i zniszczonych
    Włosy po nim były dość miękkie i odżywione.
  1. Balea » Mydło do rąk w płynie Arbuz
    Powiew lata w środku zimy ;) działanie na plus.
  2. Oriflame » Dezodorant antyperspiracyjny do stóp
    Chronił przed potem i nieprzyjemnym zapachem.
  3. Nivea » Dezodorant antyperspiracyjny Stress Protect
    Spray zarezerwuję sobie na lato, bo jest najmocniejszy.
  4. Oriflame » Antyperspirant w kulce Silk
    Ładnie pachnie, dobrze chronił przed potem siostrę.
  1. Tiger » Żel pod prysznic Pomarańcza i Bergamotka
    Niestety zapach nie ma nic wspólnego z pomarańczą, sama smutna bergamotka.
  2. Johnson's » Żel pod prysznic Biała Brzoskwinia i Róża Herbaciana
    Gęsty żel o ładnym zapachu i dobrym dozowniku, wydany.
  3. Poezja » Kremowy żel pod prysznic Malina
    Pachnie jak malinowa Mamba, super! Gęsty.
  4. Kallos » Rozpieszczający żel pod prysznic GoGo
    Nie pienił się, słabo pachniał.

29 komentarzy:

  1. Całkiem spore denko. Znam tylko mydło Balea i też je lubię. Za to zaciekawiła mnie ta "poezja" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wspomnieć przy poezji, że znalazłam takową w Lewiatanie za mniej niż 5zł :P

      Usuń
  2. Strasznie ciężko czyta się posta przy takiej czcionce i tle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dogodzę. Ciągle zmieniam i ciągle ktoś pisze, że źle się czyta :P Zmieniłam po raz kolejny i lepiej nie będzie :P

      Usuń
  3. A kolorek Sunny Fairest Ci odpowiada? ;) Zastanawiam się nad jego kupieniem, ale ciężko tak dobrać kolor przez internet. Mogłabyś go porównać do jakiegoś podkładu drogeryjnego? Np. True Match 1N (ten miałam i fajnie byłoby wiedzieć jak się ma do niego Sunny Fairest ;D) lub Revlon Colorstay 150, ewentualnie Healthy Mix 51? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ciężko byłoby go teraz porównać, bo już go zużyłam :P Ale postaram się to zrobić jak wrócę z ferii ;) i Ci tu odpiszę.

      Usuń
    2. Super, dziękuję ślicznie ;) Czekam na odpowiedź ;)

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że kolorem najbardziej podobny jest to True Match ;) Próbka to koszt 9zł więc możesz zamówić kilka i sprawdzić na swojej skórze :)

      Usuń
    4. Super ;) Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  4. Nie znałam marki Poezja, żel kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o imieninach siostry i poleciałam do najbliższego sklepu, czyli Lewiatana po coś słodkiego i natknęłam się na niego za 4zł z kawałkiem :P

      Usuń
  5. Dla mnie również ten żel z Kallos troszkę słaby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejnym denku będzie żółty, który wypadł nieco lepiej.

      Usuń
  6. Uwielbiam deńka :) Najbardziej mnie ciekawi jak by się sprawdziły produkty Balea na mojej skórze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym sprawdzić każdy produkt tej firmy :P Z tych co używałam większość spisywała się dobrze ;) Warto spróbować.

      Usuń
  7. Żel pod prysznic z Bergamotką i pomarańczą - bardzo mnie to połączenie zapachów zaciekawiło :) reszty kosmetyków zupełnie nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wyczuwałam tam pomarańczy :( Żel kupiłam za dychę w Tigerze.

      Usuń
  8. Spore denko ;) Kilka produktów znam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się uciuła zawsze jak zużywa cała rodzina ;) to co sama wykończyłam zliczyłam w podsumowaniu rocznym.

      Usuń
  9. Ten płyn o zapachu mango chodzi za mną od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zestawienie, chociaż u mnie Kallos sprawdził się świetnie i dobrze się pienił <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie wiem jak siostra się myje :D teraz zużyła zółtą wersję i była lepsza podobno ;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię produkty przeznaczone dla pielęgnacji dzieci, sprawdzają sie u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat zużył bobo :P Próbowałam używać dziecięcych szamponów ale na moich włosach kończyło się to szopą nie do rozczesania :(

      Usuń
  12. Taki przeciętniak z silikonową szczoteczką. Ja wolę te z włosiem

    OdpowiedzUsuń
  13. NIe miałam nic z tych produktów. Mam taką gąbkę,tylko że z firmy Yasumi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yasumi to chyba lepsza firma :) Ta z Oriflame i Tigera, którą teraz używam są Made in China, więc podobno gorsza od koreańskiej czy japońskiej. Nie mniej jednak super domywa cerę;)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀