sobota, 23 grudnia 2017

Kringle Candle » Daylight » Hot Chocolate


Czym są świeczki Coloured Daylight od Kringle Candle?
  
Tęcza zapachów czy pachnąca paleta kolorów? I jedno, i drugie, bo Coloured Daylight to seria wyjątkowych świec od Kringle Candle, dzięki którym każdy dzień nabierze pozytywnych, niezwykle barwnych rumieńców.

Powszechna, aromatyczna synestezja? Czemu nie! Nie od dziś wiadomo, że zmysły mogą ze sobą sprawnie współpracować, uzupełniać się. Niektórzy potrafią, dla przykładu, widzieć świat kolorami. A dokładniej – dni tygodnia czy cyfry postrzegać przez pryzmat błękitu, żółcieni czy czerwieni. Umiejętność ta, nazywana synestezją właśnie, dotyczy niestety niewielu z nas. Ale to się może zmienić za sprawą wyjątkowej linii świec od Kringle Candle. Te urocze, barwne, wypełnione naturalnymi składnikami maleństwa sprawią, że świat nabierze pozytywnych rumieńców, we wnętrzach domów zatańczy zapachowa tęcza a zmysły – staną się jeszcze bardziej czułe na pachnące bodźce.

Tajemnica wyjątkowości świec z serii Coloured Daylight tkwi w sprawnym zestawieniu wyselekcjonowanych składników i w umiejętności odwzorowywania naturalnych aromatów przy pomocy palety esencjonalnych olejków. Wyjątkowe kompozycje zatopione w masie z oleju parafinowego uwalniają się stopniowo i zachwycają trwałością.


Szczypta wyjątkowej przyjemności na co dzień? A może nieco perfumeryjnej ekskluzywności dostępnej za rozsądną cenę? Albo – po prostu – tęcza cudownych zapachów, z których każdy miłośnik naturalnych nut może czerpać pełnymi garściami, bez ograniczeń? Z uroczymi świeczkami Coloured Daylight wszystko jest możliwe!

52 gramy nasączonego naturalnymi aromatami oleju parafinowego, 12 godzin zmysłowej przyjemności, wyjątkowa trwałość i ogromna liczba dostępnych wariantów zapachowych. Wyjątkowe produktu od Kringle Candle to prawdziwa eksplozja aromatycznych wrażeń połączona z ciekawym designem i ciepłem płomienia, którego jasności nie da się porównać z niczym innym.


Świeczka (Coloured Daylight) marki Kringle Candle o głębokim, bogatym aromacie gorących ziaren kakaowca z nutą słodyczy.

Kto z nas nie zna wyjątkowego smaku i zapachu naturalnej czekolady? Kto z nas jej nie lubi? Coloured Daylight - Hot Chocolate to propozycja dla każdego z nas, idealna również na prezent. Przyjemne, rozgrzewające aromaty najlepszych czekolad, poprawiają nastrój w zimne, jesienne wieczory. Niezwykła głębia zapachu ziaren kakaowca i delikatna słodycz, szybko rozprzestrzenia się po pomieszczeniu, tworząc wyjątkowy ciepły klimat. Zapach wspomagający produkcję endorfin, relaksujący i pobudzający do działania. Najlepsza świeca zapachowa dla każdego łasucha.

Zapach do kupienia na Goodies.pl


Moim zdaniem

Wyobrażając sobie zapach gorącej czekolady w zimowe dni wiedziałam, że ta mała świeczka musi się u mnie znaleźć. Zapach jest intensywny i w sumie rzeczywiście odwzorowuje aromaty słodkiego kakao. Jednak nieco się zawiodłam, co spodziewałam się czegoś innego, czegoś może mniej oczywistego. Jest to idealne połączenie czekolady z gorącym mlekiem. Ale przy tym zapach jest ciężki, dość mocno słodki i taki lekko dziwnawy. Jeśli go znacie to powiedzcie mi jakie są Wasze spostrzeżenia. Zabrałam go ze sobą do Holandii i odpaliłam w pokoju, po czym mój facet zapytał się mnie, co tak śmierdzi. 

Niby przyjemny jest ten zapach, ale jednocześnie drażniący nos. Może gdyby był delikatniejszy i subtelniejszy, a kakao bardziej wytrawne niż przesłodzone, to palenie tej świeczki byłoby wielką przyjemnością. Wypalę ją do końca, ale po trochu i chyba jednak nie wrócę do niego. Nie mniej jednak jest ciekawy do wypróbowania w małej wersji i sięgam po niego, gdy mam ochotę na sporą dawkę słodyczy.

Jeśli jesteście ciekawi innych zimowo-świątecznych aromatów, zapraszam do poczytania o Vanilla, Mandarin Cranberry i typowo tematyczny Snow in Love.


25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię świece zapachowe, szczególnie o tej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jedna Z przyjemniejszych czynności o tej porze hehe ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A W jakiej formie go masz? ;) też daylight? Może wosk nieco inaczej pachnie ;P

      Usuń
  3. bardzo lubię świece i ich fascynujące zapachy, tej akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam świece zapachowe, robią wyjątkowy nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na samotne wieczory są dobre ;) poprawiają humor

      Usuń
  5. Miałam ochotę na ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wosk też z Kringle o tym zapachu i jest cudny!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś w wosku i miło wspominam go:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dam mu kiedyś szansę w wosku ;)

      Usuń
    2. tak sie teraz zastanawiam czy zamiast taszczyć kominek i woski nie zabrać takiej świeczuszki... tylko boje się że będzie zbyt mało intensywna

      Usuń
    3. Wiesz kochana nie mam porównania ale świeczka jest wg mnie intensywna i ciężko mi sobie wyobrazić że wosk może być mocniejszy ;)

      Usuń
  8. Dla mnie chyba byłby zbyt słodki, ale nigdy nie mówię nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak nie przepadasz za taką słodyczą to pewnie by Ci się nie spodobał ;)

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀