czwartek, 11 czerwca 2020

Ados » pomadka z olejkiem arganowym » 120




Pomadka do ust z olejkiem arganowym

Pozostawia trwały kolor na wiele godzin jednocześnie działając nawilżająco i regenerująco. Mieniące się perły nadają ustom intensywny, piękny blask. Nadaje ustom głęboki kolor oraz intensywnie je pielęgnuje. Dzięki zawartości olejku arganowego doskonale nawilża i regeneruje skórę ust przywracając jej miękkość i gładkość. Kremowa i delikatna konsystencja ułatwia aplikację. Gama 15 perłowych i matowych kolorów.




Pomadkę od marki Ados posiadam w najciemniejszym odcieniu. Jest to piękny burgund z bardzo dobrze zmielonymi błyszczącymi drobinkami. Opakowanie to wykręcany stick w kolorze pomadki, chociaż inne odcienie posiadają takie samo opakowanie, więc tylko w tym przypadku zawartość kolorystycznie zgrała się z kolorem plastiku. Na co dzień nie maluję się aż tak intensywnie i mój makijaż jest raczej delikatny i nude niż ciemny i drapieżny. Pomadka natomiast spodobała się mojej mamie i chętnie się z nią podzieliłam. Nasze zdanie na temat tej pomadki jest jednomyślne. Obie doszliśmy do konsensusu, że dzięki olejkowi, pomadką świetnie się pracuje, kolor sunie po ustach jak po masełku. Można nią spokojnie powiększyć sobie usta, jak w moim przypadku, ponieważ mam wąską górną wargę a subtelnie ją sobie wyrównałam z dolną bez efektu przerysowania. Oczywiście pomadka mogłaby być bardziej trwała, gdyż nie przetrwa na ustach zbyt długo, jednak za tak niską cenę jestem w stanie jej to wybaczyć i nosić ją po prostu w torebce w celu ewentualnych poprawek. Według mnie jest to odcień idealny na randkę, wyjście do klubu czy wieczorny wypad na miasto. Moja mama natomiast nie ma nic przeciwko malowania nią ust w ciągu dnia, kiedy wychodzi na dzienną imprezę. Jestem też bardzo ciekawa innych odcieni, zwłaszcza tych matowych, ponieważ ich trwałość i konsystencja może się różnić od tych perłowych. Macie jakieś zdanie na ten temat?



CENA: 11.35 zł

POJEMNOŚĆ: 4.2 g

DOSTĘPNOŚĆ: hirko.pl, 13perfumy13.pl oraz Allegro: Kosmetyki_AA


6 komentarzy:

  1. Przydałaby się konturówka. Nie podoba mi się ta pomadka na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor nawet bardzo ładny:) ale chyba do ciemniejszej karnacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda interesująco po Twojej recenzji chyba się skusze na jej zakup.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jaśniejsze odcienie, ale fajnie, że ta ma olejek w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie znam tej marki. Niestety nie każdej pasują takie kolory.

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀