środa, 17 stycznia 2018

Fitomed » Maseczka – Peeling K+K


Przeznaczenie: Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych) oraz do cery zmęczonej i dojrzałej. Doskonale sprawdza się w okolicach skroni, spłyca tak zwane „kurze łapki”. Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, a także pod oczy.

Działanie:
  • przeciwzmarszczkowe
  • złuszczające
  • rozjaśniające

Najważniejsze składniki: kwas mlekowy 4%, korund

Sposób użycia:
  • Cera tłusta i mieszana. Zaleca się stosować raz-dwa razy w tygodniu. Maseczkę nałożyć na twarz i delikatnie wymasować skórę. Przed masowaniem kosmetyk można potrzymać na twarzy ok. 2 minut. Po tych czynnościach dokładnie umyć cerę letnią wodą. Posmarować lekkim kremem odżywczym lub nałożyć maseczkę odżywczą.
  • Cera tłusta trądzikowa. Początkowo stosować raz dziennie. Jeżeli zmiany trądzikowe są nasilone, skórę zaleca się tylko delikatnie pocierać, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wykwitów. Po oczyszczeniu twarzy przypudrować zmiany glinką zieloną, tlenkiem cynku lub talkiem. Gdy stan cery zacznie się poprawiać (po ok. 5-7 dniach), stosowanie maseczki można zmniejszyć do stosowania profilaktycznego, zapobiegającego powstawaniu wyprysków (raz na dwa-trzy dni).
  • Cera dojrzała - redukcja „kurzych łapek”. Nałożyć maseczkę na okolice oczu na ok. 1-2 min. w miejscach zmarszczek mimicznych, tzw. kurzych łapek. Delikatnie wymasować i zmyć letnią wodą. Nałożyć krem przeciwzmarszczkowy. Stosować raz w tygodniu.

Właściwości: Maseczka o charakterze naturalnym. Dopuszcza się wahanie w odcieniu maseczki od białej do kremowej oraz nieznacznej różnicy w zapachu w poszczególnych partii kosmetyku. Maseczka nie zawiera sztucznych barwników oraz substancji zapachowych, a wahania koloru i zapachu spowodowane są zastosowaniem składników naturalnych pochodzących z kolejnych serii dostaw. Powyższe różnice w zapachu, barwie i konsystencji nie mają wpływu na jakość pielęgnacyjną maseczki.


Peeling, który jest także maseczką jest trzecim produktem po mleczku i różanej mgiełce, które testuję od firmy Fitomed. Opakowanie to standardowy słoiczek z białą zakrętką i membraną zabezpieczającą. Słoiczek wydaje na szklany, ale jest z plastiku, nadal jednak prezentuje się elegancko i profesjonalnie. Na opakowaniu znajduje się wiele informacji.

W pierwszym użyciu zmyłam makijaż i nałożyłam maseczkę na suchą skórę, wymasowałam twarz, pozostawiłam na pewien, krótki czas i zmyłam. Ten sposób jednak mi się nie spodobał i postanowiłam wziąć go pod prysznic i tam już został. Po umyciu twarzy, masuję ją produktem, ale na mokrej skórze i pozostawiam na czas mycia reszty ciała, następnie zmywam dłońmi lub gąbką konjac. Drobinki są bardzo małe, więc masaż takim peelingiem jest bardzo przyjemny i wręcz relaksujący. Według rozpiski i zaleceń producenta, co do mojej cery, stosowałam maseczkę początkowo 5 dni. Zobaczyłam, że z moją skórą nie dzieje się nic złego, więc nakładałam ją jeszcze 2 dni pod rząd. Teraz używam jej rzadziej, kilka razy w tygodniu.

Cera jest gładka, dobrze ukrwiona i rozświetlona. W ostatnim czasie miałam więcej stresów, co także odbiło się na stanie cery i tym co się na niej znalazło a nie powinno. Zmiany szybciej się goją, skóra wygląda zdrowiej, przestała być szara i ziemista. Za niską cenę otrzymałam kosmetyk z dwoma składnikami aktywnymi, dzięki czemu efekty są widoczne a ja chętnie będę stosowała tę maseczkę - peeling K+K w jesienne i wiosenne okresy. Kwasy należy stosować właśnie w czasie, kiedy promienie słoneczne nie są silne i już nas nie opalają, ale także wtedy, gdy nie ma dużego mrozu. Najbezpieczniejszy na kwasy, także te u kosmetyczki, jest okres od połowy września do pierwszych przymrozków za dnia, kiedy jeszcze nie szczypie w buzię.

Oczywiście jest to produkt polski, a kupimy go w Fitotece.


POJEMNOŚĆ: 50 ml

CENA: 27.00 zł

ZAPACH: delikatny

KONSYSTENCJA: półtransparentny krem z drobinkami

SKŁAD: <fot.>
Aqua, Korund, Lactic Acid, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Hyaluronate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine.


20 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu ;) Ja mam cerę suchą, więc u mnie pewnie by się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie zaleca się do cery suchej więc lepiej nie ryzykować ;)

      Usuń
  2. super! szukam wlasnie czegos z kwasami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię korzystać z czystego korundu, więc ten kosmetyk też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czystego jeszcze nie używałam. Ciekawi mnie w jaki sposób go używasz :)

      Usuń
  4. z tego co piszesz to ta maseczka jest wprost dla mnie stworzona! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją daaaawno temu, była bardzo przyjemna choć miała specyficzny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ją testuję! I już widzę pierwsze efekty. Na pewno za jakiś czas również pochwalę się efektami na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba, wiec mysle, ze go zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, bo ja też jestem Z niego zadowolona :)

      Usuń
  9. Niestety nie znam produktu, ale ciekawie się prezentuje :) Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wezmę udział w konkursie jak zasiądę do komputera ;) u mnie także jest konkurs.

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀