sobota, 27 stycznia 2018

Fitomed » Mój krem nr 7 arganowy przeciwzmarszczkowo-rozjaśniający


Składniki: olej arganowy ze świeżych orzechów, woda oczarowa, kwas mlekowy (0,5%), mleczan sodu.

Działanie: przeciwzmarszczkowe, nawilżające, rozjaśniające.

Przeznaczenie: do cery dojrzałej, mieszanej, z przebarwieniami. Na noc lub na dzień. Dobrze się sprawdza pod makijaż, wyrównuje powierzchnię skóry.

Właściwości: krem o charakterze naturalnym. Dopuszcza się wahanie odcieni kremu od białego do kremowego. Dopuszcza się istnienie nieznacznej różnicy w zapachu i barwie poszczególnych partii kremu, gdyż nie zawiera on sztucznych barwników oraz substancji zapachowych, a wahania koloru i zapachu spowodowane są zastosowaniem składników naturalnych pochodzących z kolejnych serii dostaw. Powyższe różnice w zapachu, barwie i konsystencji nie mają wpływu na jakość pielęgnacyjną kremu.

Nie poleca się stosować w letnie słoneczne dni.


Mam zaufanie do marki Fitomed. Produkty dobrane do moich potrzeb pomagają mi w problemach kosmetycznych, takich jak przebarwienia, trądzik, walczą z szarą cerą, nawilżają i pozwalają utrzymać skórę w dobrej kondycji. Połowa kursu kosmetycznego już za mną, tak więc dowiaduję się tam wiele o potrzebach swojej skóry, o zabiegach i ogólnym upiększaniu i pielęgnacji. Wiedzę tą na pewno sukcesywnie będę wcielała w życie i mam nadzieję, że poziom treści na blogu także wzrośnie wraz z moim doświadczeniem.

Na blogu pojawiły się już trzy posty, o mleczku i różanej mgiełce oraz ostatnio o maseczce-peelingu K+K. Dziś pora na kremik, który stosuję głównie po zastosowaniu maski-peelingu, ale także w dni, kiedy potrzebuję czegoś lekkiego i rozjaśniającego, a wiem, że słońce na dany dzień nie jest zapowiedziany. Opakowanie to standardowy słoiczek z białą zakrętką i membraną zabezpieczającą. Słoiczek wydaje na szklany, ale jest z plastiku, nadal jednak prezentuje się elegancko i profesjonalnie. Na opakowaniu znajduje się wiele informacji.

Bardzo mi się podoba, że składniki aktywne znajdują się na samym początku składu, więc krem powinien działać i powinniśmy widzieć efekty w dość krótkim czasie. Mam cerę tłustą w kierunku mieszanej i posiadam nieco przebarwień po trądziku. Uznałam, że Mój Krem nr 7 arganowy przeciwzmarszczowo-rozjaśniający będzie idealny, zwłaszcza na okres zimowy i wczesnowiosenny. Krem spisuje się jako baza pod makijaż. Nawilża i wygładza cerę, ujednolica ją i stopniowo rozjaśnia. Potrzeba tylko regularnego i właściwego stosowania.

Seria Mój Krem posiada w swoim asortymencie wiele kremów do potrzeb każdej z rodzajów cer, więc każda z Was znajdzie krem dla siebie, tak aby pomagać w upiększaniu i nie zaszkodzić. Oczywiście jest to produkt polski, a kupimy go w Fitotece.


POJEMNOŚĆ: 50 ml

CENA: 35.00 zł

ZAPACH: delikatny, apteczny

KONSYSTENCJA: biały, lekki krem

SKŁAD: <fot.>
Hamamelis Virginiana Water, Aqua, Argania Spinosa Oil, Theobroma Cacaoseed Butter, Lactic acid, Sodium Lactate, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine. 


20 komentarzy:

  1. Miałam inną wersję i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają taki wybór że mogłabym kilka wersji mieć :) ciężko było się zdecydować

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kremu z tej firmy, ale bardzo mnie zaciekawił :) Może kiedyś się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moją cerę bardzo dobrze się wpisał :) polecam Ci wybrać jakiś ;)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam żadnych produktów firmy Fitomed, ale na pewno kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że to Polska firma :) dlatego tym bardziej polecam ;)

      Usuń
  4. Fitomed cenię i używam, ale tego kremu nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka godna polecenia :) ważne żeby dobrać krem do potrzeb skóry

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Skład mi się bardzo spodobał, więc z chęcią zapoznam się z kosmetykami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go,ale niestety mnie uczylil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo niedobrze. A był odpowiedni do Twojej cery? Może za mocny był.

      Usuń
  7. Olejek arganowy nie jest dobrym wyjsciem dla mojej twarzy. Bardzo czesto jest za ciezki i mnie zapycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście nie zapycha. Nie pomyślałam o tym wcześniej ale rzeczywiście masz rację. Jednak krem jest bardzo lekki ;)

      Usuń
  8. Zaciekawiłaś mnie, szukam coś do walki z szarą cerą.
    Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo ciekawy produkt ;) zapraszam na konkurs ;)

      Usuń
  9. wstyd sie przyznać ale nic z tej firmy nie miałam ! ale własnie wykańczam krem na bazie mleka klaczy i będe szukała czegoś równie fajnego :) ten wydaje sie ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba wcześniej nie miałam produktów Fitomed ale zawsze jest pora na poznanie jej :) A tym swoim kremem bardzo mnie zaciekawiłaś ;)

      Usuń
  10. miałam z tej firmy kiedyś kilka produktów do włosów i tonik do twarzy, były super:)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀