niedziela, 2 sierpnia 2020

Organic Shop » Maska do włosów » figa i migdały




Organic Shop

Wystarczy wziąć najlepsze owoce, zioła, kwiaty i przyprawy, aby stworzyć wiele prawdziwych delikatesów świata urody. Kosmetyki Organic Shop są pełne zmysłowych zapachów i wyjątkowych ekstraktów roślinnych. Dzięki nim możesz się cieszyć skarbami świata natury.

Marka Organic Shop narodziła się w 2006 roku w warsztacie kilku entuzjastów ekologii. Odwiedzili wiele farm w Wielkiej Brytanii i we Włoszech, a po powrocie do Rosji postanowili stworzyć własną markę kosmetyków naturalnych. Produkty Organic Shop mogą się pochwalić certyfikatem ICEA, nie zawierają żadnych syntetycznych substancji zapachowych, barwników, silikonów ani siarczanów.

Proste, ale też o tyle skuteczniejsze połączenie naturalnych składników znajdziemy we wszystkich produktach do pielęgnacji ciała i włosów. Wśród najpopularniejszych produktów marki jest szampon Organic Shop na bazie olejków organicznych, masła shea lub naturalnego jedwabiu, a także maska do włosów Organic Shop, zawierająca greckie figi albo olejek ze słodkich migdałów. O perfekcyjną gładkość skóry zadba natomiast peeling Organic Shop Body Scrub, którego zapach po prostu Cię odurzy.


Organic Shop Organic Fig & Almond

Maska na włosy Organic Shop Organic Fig & Almond stanowi niezastąpiony zabieg w rytuale pielęgnacji włosów. Podaruj im chwilę regeneracji, za co odwdzięczą się swoją witalnością i urodą.

Właściwości:
  • regeneruje włosy na całej długości
  • nadaje włosom olśniewający blask
  • włosy są miękkie w dotyku
  • nadaje włosom piękny zapach

Skład:
co najmniej 98% składników pochodzenia naturalnego

Sposób użycia:
Stosuj na wilgotne włosy, umyte szamponem. Pozostaw na włosach tyle czasu, ile podano na opakowaniu, a potem dokładnie spłucz.


Maska oprócz oczywistych walorów zapachowych posiada także całkiem przyzwoite właściwości pielęgnujące. Jestem posiadaczką włosów dość wysoko porowatych, dlatego wszelkie odżywcze maski są u mnie propsowane. Mam także problem z plątaniem się włosów a maska, jeśli potrzyma się ją parę minut na głowie, sprawia, że nie kołtunią się tak mocno, łatwiej rozczesują, są gładsze i bardziej miękkie. Lepiej poddają się stylizowaniu i układaniu. Nie jest to efekt jak po wysoko półkowych maskach, jednak efekt zadowala mnie patrząc na to jak niską ma cenę. Z zapachu i konsystencji również jestem bardzo zadowolona gdyż maska jest gęsta i treściwa. A zapach przyjemny, kremowy, słodki ale nie mdły. Na pewno warto wypróbować tą maskę i przekonać się samemu czy będzie odpowiednia dla naszych włosów.


CENA: 6-10 zł

POJEMNOŚĆ: 250 ml

ZAPACH: słodkie figi

SKŁAD: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Ficus Carica Fruit Extract* (organiczny ekstrakt z greckich fig), Prunus Amygdalus Dulcis Oil* (organiczny olej ze słodkich migdałów), Tocopherol (witamina E), Hydrolyzed Wheat Protein, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, CI 77491
(*) – składniki pochodzące z organicznych upraw

Składniki aktywne:
Organiczny ekstrakt greckich fig - zawiera bogactwo witamin A i C, ficynę -roślinny enzym, pektyny, cukry i polisacharydy, dzięki czemu intensywnie odżywi, zmiękczy Twoje włosy i odnowi ich strukturę.
Organiczny olej ze słodkich migdałów - aktywnie odżywi włosy, wzmocni je i przyśpieszy ich wzrost.

10 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ich maskę z awokado i miodem i miło wspominam. Ta również mnie zaciekawiła, chętnie po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten zapach jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt ciekawy, szkoda tylko że nie sprawdziłby się przy moim typie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś ją miałam, ale jakiejś wielkiej miłości między nami nie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją nie jestem za bardzo wymagająca to mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chyba podobne włosy, więc może i u mnie się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jej wyprówać. Jak nie zapomnę o mniej to z chęcią spradze

    OdpowiedzUsuń
  8. W sklepie chyba jeszcze jej nie spotkałam, ale rozejrzę i może zakupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, ale na pewno ja przetestuję. Muszę ci powiedzieć że prowadzisz naprawdę świetnego bloga. Na twoim miejscu zainwestowałabym w dobrą reklamę - http://kreacjasukcesu.pl. Dzięki niej dotrzesz do wielu nowych odbiorców i rozwiniesz skrzydła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam okazję przetestować i mam odmienne odczucia niestety

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀