☃Obserwatorzy☃

piątek, 12 sierpnia 2016

Makeup Revolution » Focus & Fix » zestaw do stylizacji brwi


OPIS PRODUCENTA: W skład zestawu wchodzą trzy pudry, wosk, skośny pędzelek oraz pęseta. Całość została zamknięta w eleganckim pudełeczku, w którym umieszczono lusterko.

Zestaw do brwi Medium Dark marki Makeup Revolution to profesjonalny zestaw do modelowania brwi. Paleta zawiera wszystko to, co potrzebujemy do stworzenia brwi nieskazitelnie pięknych, równych i odpowiednio nasyconych kolorem. W skład zestawu wchodzi pęseta do wyrywania zbędnych włosków, pędzelek do nakładania cieni, lusterko, wosk do utrwalania otrzymanego efektu oraz 3 cienie do brwi. Całość zamknięta jest w gustownym czarnym pudełeczku z wytrzymałym zapięciem.

Kolorystyka zestawu: cień beżowy, średni brąz i głęboki brąz.


U MNIE: Trzy cienie są dobrze napigmentowany, wystarczająco aby nadać brwiom charakter. Wosk pozwala utrzymać włoski w odpowiednim kształcie, nadając brwiom idealny, pożądany kształt. Do nanoszenia pigmentu i wosku mamy mały, skośny pędzelek z włosia syntetycznego. Jednak zanim nadamy włoskom koloru, za pomocą maleńkiej pęsety możemy wyregulować brwi. Całość wieńczy solidne lusterko. Taki zestaw bez problemu można nosić w torebce. Jedyne z czym nie trafiłam to z kolorem, bo wydaje mi się, że wersja jaśniejsza lepiej współgrałaby z moim typem urody. Coraz bardziej przekonuję się do marki Makeup Revolution, gdyż kosmetyki kolorowe są dobrej jakości a ich ceny niskie :). Kupić je można na Goodies.pl, gdzie znajduje się duży wybór produktów.


POJEMNOŚĆ: 5.8 g
CENA: 12.50 
KONSYSTENCJA: zbita, niezbyt osypująca się

OCENA: 4/5

 www.goodies.pl

26 komentarzy:

  1. Ciekawy kosmetyk ;) Bo u mnie to jest tak że mam jedną swoją ukochaną kredkę i jak by mi jej zabrakło....to szczerze nie miała bym pojęci co kupić w zamian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej używasz? ;) ja właśnie kredki nie miałam

      Usuń
  2. jakoś nie potrafię ogarnąć nakładania tych cieni do brwi... Wolę kredkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki nie używałam jeszcze. Do cieni się przyzwyczajam

      Usuń
  3. Ciekawy kosmetyk , chętnie bym zobaczyła jak się go zakłada i jaki jest rezultat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje brwi są okropne dlatego ich nie pokazywałam, ale nad swatche muszę pomyśleć na dniach i uzupełnić post ;)

      Usuń
  4. Na razie na pewno nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używasz czegoś? Jestem niedoświadczona w makijażu brwi i chętnie poznałabym alternatywy ;)

      Usuń
  5. lubię takie paletki, obecnie mam kobo, ale mur jest bardzo dobrą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No o Kobo też dobrego wiele słyszałam, ale nie wiedzieć czemu nie jest mi po drodze z tą firmą, co muszę zmienić

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. A pewnie dużo droższy? :p Marzy mi się dorwać do tej marki, bo pewnie dobrze działałaby na mój fejs :)

      Usuń
  7. Miałam do czynienia z tym zestawem ale mnie nie powalił. Bardzo lubię cienie Catrice albo Lily Lolo do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laik ze mnie w tych kwestiach ale szukam teraz czegoś dla blondynek ale w chłodnej tonacji, jakieś popiele, grafity

      Usuń
  8. Przydałaby się taka paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny zestaw z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ten zestaw i nauczyć się podkreślać brwi :D
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle się tego uczę hehe. czasem strasznie wyglądają

      Usuń
  11. Oo :) Super ta paletka do cieni! Od dawna czegoś takiego szukamy, lecz nie możemy nic znaleźć :/ Atrakcyjna cena ;) Chyba się skusimy :D hehe ^^ Szkoda, że nie dałaś zdjęcia jak się prezentują na brwiach, ale i tak przeczuwamy, że efekt jest MEGA! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie szukam czegoś dobrego do brwi. Gdy wstaje rano to każdy włos w inną stronę, a jak nawet je ułożę to wydaje się, że są tak mało gęste i że brak im właśnie wypełnienia kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są rzadkie, krzywe, asymetryczne i jasne dlatego ich nie pokazałam z bliska i ciągle szukam ideału do ich poprawiania

      Usuń
  13. ja z jasnorudymi włosami to mam mały problem z dobraniem koloru, chciałabym się wziąć za to porządnie :) nie przejmowac się ceną i kupic coś idealnego dla mnie. Jedynie co teraz mam to tzw. barwiący korektor do brwi, bo mam ich sporo i są długie. Cieni i wosków jeszcze nie używałam, marzy mi się pomada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny z ciemnymi włosami pewnie nie mają takich problemów jak my z kolorem. A byle jakim umalowaniem ich można wyglądać koszmarnie. Ja już prawie ideał znalazłam. Lepiej mi w popielach niż brązach. Może też spróbuj ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ❀
Masz ciekawe rozdanie?
obserwacja za obserwacje (czynnie)
Zostaw namiary