środa, 2 maja 2018

Pharmaceris » transparentny puder matujący


Transparentny puder matujący został stworzony z myślą o skórze wrażliwej, skłonnej do przetłuszczania. Lekka i delikatna formuła dermo-pudru dostosowuje się do koloru podkładu zapewniając niezwykle trwałe naturalne wykończenie makijażu. Ekstrakt z ryżu pochłania nadmiar sebum pozostawiając skórę całkowicie matową i wyjątkowo delikatną.

Wskazania:
Polecany do stosowania dla każdego rodzaju skóry wymagającej ukrycia niedoskonałości
Właściwości:
  • Bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą.
  • Ekstrakt z ryżu pochłania nadmiar sebum, pozostawiając skórę całkowicie matową i delikatną.
  • Dzięki lekkiej i delikatnej formule dermopudru dostosowuje się do koloru podkładu zapewniając niezwykle trwałe i naturalne wykończenie makijażu.

Sposób użycia:

Nałożyć puder za pomocą pędzla lub gąbeczki do pudru.


Prawie rok temu pisałam dla Was recenzję podkładu marki Pharmaceris i nadal pozostaje on moim ulubieńcem. Dziś na tapetę biorę puder, który o dziwo ciężko dostać do kupienia w pojedynkę. Swój egzemplarz kupiłam z kolejnym podkładem, gdyż cena zestawu jest korzystniejsza. Duet można zakupić na iperfumy.pl z podkładem o wybranym odcieniu. Puder jest w jednej, transparentnej wersji w kamieniu.

Transparentny puder matujący znajduje się w kasetce z grubego plastiku. Całość zachowana jest w tonacji charakterystycznej dla serii F. Przez kasetkę widać zużycie pudru. Na tylnej etykiecie znajduje się opis i skład, a także u mnie informacja, że produkt nie jest do sprzedaży indywidualnej. Producentem kosmetyków Pharmaceris jest, jak można się już domyślić, Dr Irena Eris, czyli jest to produkt rodzimy, polski. Data ważności to 12 miesięcy od otwarcia opakowania.

Puder ma zadanie utrwalić makijaż korekcyjny, czyli taki, jaki wykonuję na co dzień. Kamień jest bardzo zbity i zwarty, więc nic się nie osypuje i nie pyli. Makijaż zakończony pudrem jest dużo trwalszy i efektowniejszy. Puder daje delikatne matowe wykończenie, które nie jest przerysowane. Spodoba się kobietom, które na co dzień nie malują się dużo i mocno. Nie tworzy efektu maski czy białej, pudrowej twarzy. Nie matuje na bardzo długo, ale utrzymuje się ten efekt przez kilka godzin. Nie tworzy ciasta na twarzy, co także jest istotne, zwłaszcza przy tłustych cerach.


POJEMNOŚĆ: 6 g

CENA: 20-40 zł

ZAPACH: neutralny

KONSYSTENCJA: transparentny puder w kamieniu

SKŁAD: <fot.>



33 komentarze:

  1. Ogólnie nie używam pudru, więc tego produktu nie znam. Ale może kiedyś na jakiś się pokusze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie używałam ale teraz nie wyobrażam sobie życia bez niego :)

      Usuń
  2. Ja nigdy nie używałam produktów tej marki, szczerze mówiąc po wielu testach różnych pudrów, mam już swoje sprawdzone i ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że trafiłam na Twój wpis. Niestety alergia mocno się zaostrzyła i właśnie skończyłam dwumiesięczne leczenie. Wymieniam niemal całą kosmetyczkę, więc z chęcią spojrzę na ten puder dla wrażliwców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję Ci alergii kochana. Sama mam na pyłki i teraz jest kulminacja tej tragedii nosowej ;p daj znać jak spróbujesz pudru ;)

      Usuń
  4. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jest mało znany pewnie przez to że ciężko go kupić solo.

      Usuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że marka ma puder w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam pojęcia dopóki nie znalazłam zestawu ;)

      Usuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci się uda znaleźć go bez podkładu chociaż podkład jest super i szczerze polecam cały zestaw :*

      Usuń
  7. Wow, nie spodziewałam sie jakoś że Pharmaceris ma w swojej ofercie pudry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie są zbyt popularne skoro wypuścili go w zestawie a nie w indywidualnej ofercie ;)

      Usuń
  8. Dla mnie to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się wcale ;) to w sumie nawet dobrze że to dla Ciebie czarna magia ;P

      Usuń
  9. Moja skóra jest dość wymagająca jeśli chodzi o dobór kosmetyków, jednak akurat z tolerancją pudrów nie mam większych problemów, dlatego najczęściej wybieram zwykły drogeryjny produkt za ok 20 - 30 zł. Zwracam tylko uwagę, by pochodził on od producenta, który nie testuje kosmetyków na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z listy firmy wynika że Pharmaceris niestety testuje :(

      Usuń
  10. Jeśli jest delikatny i do tego lekko matuje to jest idealny dla mnie.
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* A puder mam nadzieję że by Ci pasował tak samo jak mi :)

      Usuń
  11. ładne zdjęcia:) może kiedyś sie skuszę na niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* jak się skusisz i wyrobisz sobie o nim zdanie to daj znać ;)

      Usuń
    2. dam na pewno ale najpierw by myśleć o zakupach muszę zużyć to co mam....

      Usuń
  12. Brzmi ciekawie. Dawno nie używałam prasowanego pudru, ostatnio lubię tylko sypkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także od długiego czasu używam sypkich ale skusiłam się na ten i nie żałuję bo czasem fajna jest jakaś mała zmiana ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że i cały zestaw Ci się tak spodoba jak mi ;)

      Usuń
  14. Nie używałam nigdy tego pudru, u mnie na co dzień puder z ecocery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już Miałam dwa te pudry i są świetne :) pisałam też o nim.

      Usuń
  15. Z opisu wydaje się być idealny, chyba trzeba byłoby skusić się i przetestować. Ważne że nie zakleja skóry...

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀