niedziela, 6 maja 2018

My Gift DNA » Zapalniczka » personalizowana propozycja na Dzień Matki


Imię - Zapalniczka z grawerem

  • Wysokiej jakości metalowa zapalniczka benzynowa
  • Trwały grawer wykonany przy użyciu zaawansowanej technologii laserowej
  • Możliwość wyboru dwóch kolorów: różowy oraz niebieski

Imię- Zapalniczka z grawerem 
Kupujesz zapalniczki jedna za drugą, bo ciągle ktoś Ci je podkrada? Spraw sobie imienny egzemplarz, a nikt nie odważy się tknąć Twojej własności. 

Wykonanie 
Klasyczna benzynowa zapalniczka wykonana z wysokiej jakości metalu. Obracając niezawodnym metalowym kółkiem, uzyskasz iskrę nie do zdarcia. Wysokość 5,6 cm , szerokość 3,6 cm. Do zapalniczki nie jest dołączona benzyna. 

Grawer 
Grawer na zapalniczce wykonany jest z użyciem najnowszych technologii laserowych. Dysponujemy laserem najlepszej w Europie firmy Trotec Laser. Grawer laserowy pozwala na osiągnięcie dokładności rzędu setnych części milimetra, dzięki czemu zapalniczka wygląda niesamowicie! Grawer jest trwały i nawet po długim użytkowaniu produktu pozostaje nienaruszony i bardzo dobrze widoczny.



Każdy wie, że palenie tytoniu jest szalenie niezdrowe. Wiedzą to nawet osoby uzależnione od papierosów. Jednak kiedy bliska nam osoba sama decyduje się na podtruwanie siebie i otoczenia i nie mamy na to zbyt dużego wpływu możemy w ramach prezentu wręczyć jej piękną zapalniczkę z personalizacją w formie graweru na metalu. Grawer na takim materiale jest niezwykle trwały i wręcz niezniszczalny. Zapalniczki dostępne są w dwóch wariantach kolorystycznych i wielu motywach, na których wybijamy wybrane imię. Jest to dobry i niedrogi prezent z okazji zbliżających się świąt naszych mam. 

Zapalniczka jest w typie Zippo, więc nie jest to zwykły plastikowy przedmiot z kiosku a piękny metalowy prezent w formie gustownej zapalniczki na benzynę i odpalanej za pomocą iskry. Jedyne co należy robić przy tego typu zapalniczkach to zakupywać paliwo do niej oraz knot, który sukcesywnie ale powoli spala się. Dla drugiej Mamy czyli teściowej wybrałam różową zapalniczkę z eleganckim grawerem. Bardzo wdzięcznie pozowała mi do zdjęć i nawet udało się uchwycić jej autentyczny żarowiasty kolor. Oczywiście jej nie odpalałam, gdyż nie chciałam, żeby wyglądała na używaną. Ma To być w końcu prezent na ważną matczyną uroczystość. Jestem z tej zapalniczki bardzo zadowolona i myślę żeby kupić czarną dla taty :).

Przesyłka w My Gift DNA jest na prawdę ekspresowa. A cena zapalniczki to 44.99 zł.


Inne propozycje od My Gift DNA, o których pisałam:


20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Moja na szczęście też nie ;) ale za to tata i rodzice faceta kurzą jak smoki ;P

      Usuń
  2. Wygląda bardzo ładnie :D Moja mama pali, ale raczej nie sprawię jej takiego prezentu, bo moja mama ma dar do gubienia zapalniczek, a takiej byłoby szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt mi się podoba, poza tym nie dałabym zapalniczki w prezencie. Nie popieram nałogów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy decyduje o swoim życiu. A jak znajdę fajny gadżet to chętnie po niego sięgam ;)

      Usuń
  4. Moja mama nie pali i pewnie nikomu nie dałabym zapalniczki w prezencie, ale naprawdę jest śliczna i kupiłabym dla siebie do świeczek i wosków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że dla mnie nie jest to ciekawa opcja na prezent. Sama też bym nie chciała dostać takiej zapalniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to zapalniczkę można używać do różnych celów ;) np jak koleżanka wyżej wspaniała - do świeczek.

      Usuń
  6. U mnie w rodzinie praktycznie nikt nie pali i dobrze w sumie. Zapalniczka ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko mój facet pali w domu ale motywuje go do rzucenia ;) raz już mu się udało to uda i drugi raz ;P

      Usuń
  7. Z jednej strony to fajny prezent, a z drugiej wolałabym kupić Desmoksan czy inny środek wspomagający rzucanie palenia. U mnie w rodzinie też na szczęście nikt nie pali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację kochana. Ale niestety taki środek pewnie nie pomoże jeśli osoba sama nie chce rzucić. Co innego jak ktoś ma cel taki ;) i w sumie przypomniałaś mi o Desmoksanie dla mojego faceta. A niedługo ma urodziny ;P

      Usuń
  8. Dla taty - prezent idealny, dla mamy - na szczęście nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepięknie z tym grawerem! Zastanawiam się czy nie poddać mojej zippo armor temu samemu zabiegowi upiększającemu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy prezent, moja mama nie pali, ale siostra jest palaczką i poza tym kocha wszystko co różowe, więc zapalniczka+grawer laserowy to byłby dla niej idealny podarunek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀