sobota, 1 września 2018

Delia » Cameleo Men » Farba do włosów, brody, wąsów 1.0 Black


Farba do włosów Delia Cosmetics Cameleo Men nada Twoim włosom intensywny kolor i promienny blask.

Właściwości:

  • pokrywa siwiznę
  • doskonale farbuje włosy
  • kolor pozostaje długo piękny i intensywny
  • ujednolica kolory
  • pozostawia włosy zdrowe i miękkie w dotyku
Sposób użycia:
Stosuj zgodnie z instrukcją w opakowaniu.

Rodzaj włosów:
Do włosów siwych, wszystkie rodzaje włosów.

Specjalistyczny preparat dla mężczyzn przeznaczony do samodzielnej koloryzacji włosów oraz brody, wąsów i baków. Prosty i szybki w użyciu. Nie brudzi skóry. Skutecznie redukuje siwe włosy. Podkreśla naturalny kolor włosów i zarostu. Profesjonalna jakość. Opatentowana technologia hybrydowa. Nie zawiera amoniaku, PPD i parabenów. Błyskawiczne działa - w 5 min. Nie zostawia sztucznych refleksów w odcieniach czerwieni. Efekt utrzymuje się do momentu odrastania siwych włosów.



Latem mojemu facetowi jaśnieją włosy od słońca. Jest to naturalny proces, ale można sobie z tym poradzić stosując dobrą farbę dla mężczyzn, która przeznaczona jest także do brody i wąsów, jeśli jest potrzeba ich farbowania. A pewnie nie raz widziałyście faceta z ciemnymi włosami a jaśniejszym zarostem, zwłaszcza bujnym, i nie wygląda to estetycznie i dobrze. Farba marki Delia Cameleo Men jest tania, bo kosztuje tylko 9.90zł i jest to marka polska. 

Opakowanie starcza na jedną aplikację, która jest prosta w wykonaniu i myślę, że facet nawet samodzielnie wykona koloryzację. Ja swojemu pomogłam i myślę, że wyszło to dobrze. Farba wcale nie barwi skóry, pomimo, że podczas zabiegu umazałam mu uszy, kark i czoło. Farbowaliśmy tylko włosy, ale gdyby była potrzeba, farby starczyłoby także na brodę i wąsy. Barwnik nie uczulił i nie wywołał nieprzyjemnych odczuć typu szczypanie czy zaczerwienioną skórę. 

Poniżej zobaczycie jak spisała się farba. Po 10 minutach włosy były gotowe to zmycia i wysuszenia. Zyskały na intensywnej czerni, bez domieszki innych odcieni, ani niebieskich ani pomarańczowych. Włosy są błyszczące i miękkie w dotyku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że farba pozbywa się siwych włosów. Szkoda tylko, że one odrastają nadal siwe hehe. Wg mnie, jeśli ktoś chce zamaskować siwe włosy, powinien farbować je jakiś czas po strzyżeniu, jak widać już siwe włosy i ponawiać koloryzację w tej samej kolejności. U nas jest to ok miesiąc. Farba nie wypłukuje się i nie zmienia odcienia. Włosy pozostają cały czas czarne, z wyjątkiem widocznych siwych odrostów, które i tak szybko idą pod maszynkę. Na iperfumy.pl znalazłam także reduktor siwizny tej samej marki, więc na pewno też wypróbujemy.







31 komentarzy:

  1. super sprawa, jak bede miała faceta to się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm może komuś się przydać, ale mój mąż jest daleki od stosowania takich rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam siwe włosy u facetów nie przeszkadzają ,a wręcz przeciwnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także nie. Są pociągające ale nie przetłumaczy się hehe ;)

      Usuń
  4. Świetna recenzja ! Dawno nie widziałam tak profesjonalnego opisu produktu. Bez wahania polecę znajomemu, który płacze ze pierwsze siwe włosy pojawiają się na jego skroni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Jak najbardziej mu podaj ten produkt to powinien być zadowolony ;)

      Usuń
  5. Na szczęście mój mąż nie sięga po takie rzeczy, a ja lubię jego siwe włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna pozycja, musze przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy produkt, muszę kupić dla męża, zwłaszcza że sama używam ich farb cameleo omega i jestem bardzo zadowolona, więc myślę, że i mój facet będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Panią jestem mezczyzna dziekuje bardzo za fajna i konkretna recenzje i licze ze jeszcze przetestujecie produkt cameleo men(tylko ze odsiwiacz a nie farbę)
    A ogolnie to mam pytanko co do tej farby mam siwe wlosy W okolo 15% i chce pokryc ta farba wszystkie siwe wlosy tak aby były niewidoczne da rady tą farbą przykryć wszystkie siwe włosy ? Jeżeli tak to jak z trwałością nie wyplukuje sie farba szybko podczas mycia ? Ile dni jest bez siwych wlosow tak mniej więcej , po jakim czasie powtarzacie koloryzacje ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że czytają mnie także mężczyźni ;) W związku z pytaniem farba pokryła wszystkie siwe włosy które miał mój facet i farba trzymała się do następnej wizyty u fryzjera w celu cięcia czyli jakieś 2-3 tygodnie. Mój facet lubi krótkie boki A tylko tam ma siwe włosy więc dość szybko je goli maszynką bo rosną mu dość szybko. Farba nie zmienia odcienia. pozostaje czarna do samego końca. Wybraliśmy farbowanie w domu bo jest tańsze niż U fryzjera a efekt jest taki sam. po wizycie U fryzjera znów farbujemy gdy juz widać siwe włosy. nie od razu ale gdy już włos nieco odrośnie. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Witam mam pytanie faktycznie dobrze ta farba pokrywa siwizne ?
    Nie wyglada to sztucznie ? Przymierzam sie do kupna jestem mężczyzna a wiadomo ze nie chciał bym sztucznosci
    Ps bardzo dziękuję za recenzje tego produktu <3
    I mam jeszcze jedna sprawę jeżeli bym pokoloryzowal tym preparatem wlosy a na następny dzień bym poszedł do fryzjera i troszke skrocil włosy to siwe by nie byly widoczne po scieciu? Jak pani myśli dodam ze mam dużo dluzsze wlosy po bokach niz Pani maz i nie chcialbym ich tak dużo skracac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym przypadku farba pokryła wszystko idealnie. sama byłam zdziwiona. Bo wiadomo że siwe włosy gorzej przyjmują kolor. Mój facet ma bardzo ciemno brązowe włosy, bym powiedziała że jasno czarne. Po koloryzacji miał je ciemniejsze ale że ma czarne brwi to efekt był naturalny. Myślę nawet że po farbowaniu przez fryzjerkę wyglądał bardziej sztucznie bo każdy zwracał uwagę na jego włosy a po zabiegu w domu nie było widać tej sztuczności. Siwe włosy widać jedynie gdy już odrosną więc to kwestia indywidualna jak szybko Panu rosną włosy ;) można pofarbować je przed fryzjerem a można i kilka dni później. Tym bardziej że ma Pan dłuższe włosy i mniej je skraca. my wybraliśmy wariant farby parę dni po obcięciu. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Jak tą farbe nakładacie ?
    Ręką czy tylko pedzelkiem?
    Można chyba ręką? Byloby lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam nakładać pędzlem ale nałożyłam ręką. było wygodniej i miałam kontrolę nad farbą ;)

      Usuń
  11. Do dupy nie polecam , prawie w ogole nie pokrywa siwych wlosow łapie tylko pojedyncze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy pewnie od włosów. U nas na zdjęciach widać że pokryło wszystko. Tyle że partner nie ma wielu siwych włosów. Zawsze można iść do fryzjera ;) nie wiem jak cena w innych miastach ale w średniej wielkości mieście chłopak płacił 20 zł bodajże.

      Usuń
  12. Dziękuję za konkretne wyjaśnienie postów powyżej pozdrawiam zakupie preparat

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny produkt :) Mój kuzyn ba brodę jak drwal i regularnie stosuje preparaty do pielęgnacji brody :) ciekawe czy zna ten produkt.

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀