niedziela, 5 maja 2019

Bielenda » Botanic Formula Hemp + Saffron » żel do mycia twarzy


Bielenda Botanic Formula Hemp + Saffron żel do mycia twarzy o działaniu nawilżającym


Preparat do oczyszczania skóry twarzy Bielenda Botanic Formula to właściwy produkt do codziennej pielęgnacji.

Właściwości:
  • łagodnie i dokładnie myje całą twarz
  • głęboko nawilża
  • działa regenerująco
  • przyjemnie odświeża

Sposób użycia:
Nanieś codziennie rano i/lub wieczorem na zwilżoną twarz i spień. Potem spłucz.

0% parabenów, silikonów, peg, sztucznych barwników, sls, sles, glutenu

Botaniczny żel do mycia każdego rodzaju cery, zwłaszcza mieszanej, tłustej, ale też suchej i wrażliwej, pozbawionej blasku. Bogaty w naturalne wyciągi roślinne żel dokładnie oczyszcza i odświeża naskórek, skutecznie usuwa makijaż i pozostałe zabrudzenia. Zapewnia skórze wszystko, czego potrzebuje na etapie oczyszczania, koi, łagodzi podrażnienia, nawilża, doskonale przygotuje cerę na przyjęcie kremu, maseczki, serum lub olejku z linii Botanic Formula.

Zawiera ekstrakt z Konopi Siewnej z kwasami Omega 3 i 6 oraz witaminami A,B1, B2, B3,B6, C, D i E, który intensywnie nawilża, regeneruje i odżywia skórę, reguluje wydzielanie sebum, zmniejsza ryzyko powstawania przebarwień i podrażnień, poprawia koloryt cery oraz Szafran o działaniu antyoksydacyjnym, nawilżającym rozjaśniającym przebarwienia.
Efekt: idealnie czysta, gładka, miękka w dotyku, ukojona cera.


Do zakupu skusiła mnie śliczna etykieta sugerująca serię Botanic oraz estetyczna ciemna butelka ze złotymi elementami. Szukałam żelu do twarzy, który oprócz fajnego składu, będzie dobrze oczyszczał i pielęgnował cerę. Na iPerfumy.pl wybór był bardzo duży, dlatego wybrałam więcej produktów, o których będę pisała kiedy indziej. Dziś o produkcie, który w swoim składzie ma roślinę, z którą moja cera się lubi, czyli konopie. Z udziałem tego składnika powstało już sporo recenzji. Moja skóra zmienia się z wiekiem, więc i jej pielęgnacja ulega ciągłej modyfikacji i poszukiwaniu produktów z nią współgrających.

żel w moim odczuciu przyjemnie pachnie, choć jest to woń dość intensywna i nie każdemu może to odpowiadać. Szukając składu produktu, natknęłam się na kilka opinii, że żel powodował nieprzyjemne doznania, jak szczypanie, podrażnienie czy ściągnięcie skóry. Ja czegoś takiego nie doświadczyłam, jednak warto czytać skład, bo być może któraś z Was jest uczulona lub wrażliwa na któryś ze składników. Lubię pisać o produktach, które się u mnie sprawdzają, i które mogę polecić innym. Mimo podzielonej opinii ten żel zaliczam do ulubieńców. Bardzo dobrze domywa makijaż i oczyszcza skórę i pory, nie powoduje ściągnięcia i wysuszenia cery, nawilża i pozostawia skórę miękką i przyjemną w odczuciu. Wystarczy go niewiele, żeby wytworzyła się wydajna piana myjąca. Nie spowodował u mnie pojawienie się nowych zmian trądzikowych, nie zapycha porów. Chętnie wypróbuję inne kosmetyki z tej serii, ponieważ zachęciło mnie działanie żelu ale także estetyka opakowań, które będą pięknie wyglądały na łazienkowej półce.


CENA: 19.00 zł

ZAPACH: kwiatowo trawiasty

KONSYSTENCJA: przezroczysty żel

POJEMNOŚĆ: 200 ml

SKŁAD: Aqua, Glycerin, Sodium Cocoyl Alaninate, Acrylates Copolymer, Trehalose, Betaine, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Extract, Crocus Sativus Flower Extract, Coco Glucoside, Disodium EDTA, Potassium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Sodium Dehydroacetate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Hexyl Cinnamal

7 komentarzy:

  1. Z tej serii niczego nie miałam, ale ogólnie mam dobre relacje z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że do skóry tłustej i mieszanej będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio miałam dylemat między tym żelem a Fresh Juice Bielendy, ostatecznie wybrałam Juice, więc może następnym razem się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bielenda ma teraz tyle nowych serii, że nie nadążam z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Bielenda wybiła sie z bardzo dobrym designem opakowań i marketingiem. .Jeśli chodzi o samo działanie i skłąd. jest dosyć średnie i przeciętne

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej nowości jeszcze nie miałam, Bielenda kusi :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀