☃Obserwatorzy☃

czwartek, 29 października 2015

Garnier Olia - 9.1 popielaty bardzo jasny blond




OPIS PRODUCENTA: Koloryzacja bez amoniaku dla maksymalnie nasyconego i trwałego koloru. Po raz pierwszy w domowej koloryzacji, olejek nie tylko pielęgnuje włosy, ale też odgrywa kluczową i aktywną rolę bezpośrednio w procesie samej koloryzacji. Ułatwia rozprowadzanie koloru w głąb włosa dla maksymalnie nasyconego i trwałego koloru. Proces koloryzacji jest teraz bardziej efektywny i trwały.

U MNIE: Tu farba poradziła sobie zdecydowanie lepiej. Odrost został ładnie pokryty, bez widocznego odcięcia koloru starego od nowego. Wyszły delikatnie rude przy skórze, ale w moim przypadku przy domowej koloryzacji to normalne, a i tak nie wyszły tak pomarańczowe jak to czasem bywało. Odżywienia ani poprawy wyglądu włosów nie zauważyłam, natomiast są trochę bardziej przesuszone. Myślę, że jeszcze do niej wrócę. (4)

CENA: w promocji 14.99/19.99 bez promocji  (5)
WYDAJNOŚĆ: starcza na całe włosy (do połowy pleców) (5)
ZAPACH: nie drażni (5)  
KONSYSTENCJA: kremowa (5) 

SKŁAD: 1071243 - Krem aktywujący:, 1119728 - Maska do włosów Jedwabista Miękkość i Blask:, 1189025 - Krem koloryzujący:, 5-Diamine, Amodimethicone, Aqua/Water, Ascorbic Acid, Behentrimonium Chloride, Camellia Oleifera Seed Oil, Caprylyl/Capryl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetyl Esters, Chlorhexidine Digluconate, Citric Acid, EDTA, Ethanolamine, Glycerin, Helianthus Annuus Seed Oil/Sunflower Seed Oil, Hexadimethrine Chloride, Hydrogen Peroxide, Isopropyl Alcohol, Limnanthes Alba Seed Oil/Meadowfoam Seed Oil, m-Aminophenol, N, N-Bis(2-Hydroxyethyl)-p-Phenylenediamine Sulfate, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Parfum/Fragrance, Passiflora Incarnata/Passiflora Incarnata Seed Oil, PEG-4 Rapeseedamide, Pentasodium Pentetate, Phosphoric Acid, Polyquaternium-6, Polyquaternium-67, Polysorbate 21, Resorcinol, Sodium Metabisulfite, Sodium Stannate, Steareth-2, Steareth-20, Tetrasodium Pyrophosphate, Thioglycerin, Tocopherol, Toluene-2, Trideceth-6.
 
OCENA: 4.8/5




12 komentarzy:

  1. Ja co prawda włosów nie farbuję, ale moja mama stosowała farbę z tej serii (jakiś odcień brązu) i też była zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ciemne kolory też ładnie wychodzą :)

      Usuń
  2. Ostatnio moja koleżanka używała farby z tej serii i wyszło cudownie :) Same plusy słyszałam na jej temat :) Zapraszam na jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj nie wierzę reklamom ale ta jest rzeczywiście dobra. a na rozdanie na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  3. Miałam okazję używać tej farby w rudym odcieniu. I raczej nie przypadła mi do gustu. Kolor wypłukał się bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda. Jak kiedyś miałam ciemne wlosy to miałam problem ze znalezieniem dobrej farby która się tak szybko nie zmywa

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ❀
Masz ciekawe rozdanie?
obserwacja za obserwacje (czynnie)
Zostaw namiary