sobota, 17 października 2015

Oriflame - Puder pyłkowy transparentny Studio Artist



OPIS PRODUCENTA: Ultra - delikatny, sypki puder o przezroczystej formule, aby dopasować się do każdego typu karnacji. Dzięki niemu cera się nie błyszczy i wygląda bez zarzutu. Zawiera kompleks Illuma Flair, który sprawia, że skóra wygląda naturalnie w każdym świetle.
 
U MNIE: Lubię pudry transparentne. Unikam dzięki temu niedobranego koloru, ubrudzonych ubrań i toaletki oraz ewentualne ciemnienie pudru na skórze. Puder rozświetla mi twarz, wygląda na wypoczętą. Niestety nie matuje na długo i potrzeba poprawek w ciągu dnia. Do opakowania już przywykłam; potrząsam nim lekko, gdy jest zamknięte, otwieram i maczam pędzlem, opukując go o zakrętkę. A, i nawet mucha załapała się na fotkę:P. (4)

POJEMNOŚĆ: 7 g (5)
CENA: bez promocji 44.90/27.90 w promocji (4)
WYDAJNOŚĆ: (5)
ZAPACH: bezwonny (4)
KONSYSTENCJA: biały pyłek (5) 

SKŁAD: ZEA MAYS STARCH, KAOLIN, MICA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, SILICA, IMIDAZOLIDINYL UREA, CI 77891, CI 77491

OCENA: 4.5/5


19 komentarzy:

  1. Mucha mistrz! :) Fajny, tylko gdyby matowił na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu pudry, są wygodne i w ciągu dnia spokojnie można na szbko poprawić makijaż nawet jeśli puder na długo nie matuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubiłam ich prasowane pudry, ale już się z marką pożegnałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy pudrów z Oriflame;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój w sumie drugi i z obu jestem bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  5. lubię pudry transparentne, tego nie miałam jeszcze okazji poznać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam taki super puder, matowił maksymalnie, ale nie pamiętam nazwy, nie był z Ori ale z jakiejś nieznanej drogiej firmy i kupiłam sobie go odrobinę tylko a był mega wydajny

      Usuń
  6. Mucha jaka modeleczka ..fju, fju! ;D
    A jeśli chodzi pudry transparentne to lubię i co więcej - muszę w końcu zakupić jakiś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię pudry transparentne :)) Ten mnie przez czas jakiś kusił, ale w końcu odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak go kiedyś spróbujesz ;) ja na pewno do niego wrócę jak będzie w dobrej promocji

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie "Acne skin" używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga.

Dziękuję za każdy komentarz ❀