☃Obserwatorzy☃

poniedziałek, 2 listopada 2015

Hand Made w formie Szamponu i Kostek pieniących od Kasi

Trochę mi się zeszło z tym testowaniem, bo odkąd mam prysznic, nie chce mi się schodzić na dół do wanny. Takie jesienne lenistwo.

Ale od początku ;). Jako jedna z dwóch szczęściar udało mi sie wygrać kosmetyki, które wyrabia sama Kasia z bloga http://cathy-ubabcinastrychu.blogspot.com. Bardzo się ucieszyłam, bo lubię i doceniam rękodzieło w każdym wydaniu :). Bo rękodzielnik wie jak ciężka to praca :*. Oprócz wspomnianych czterech cudeniek otrzymałam sporo próbek, lakier do paznokci i antyperspirant :) wszystko sie przydało, dziękuję!


zoom na wyroby

zoom na dodatki

A teraz przedstawię po kolei każdy z produktów jakie otrzymałam.




Trochę się martwiłam, że kostka myjąca jako szampon do włosów nie będzie się dostatecznie pienił, i wcierałam, wcierałam, wcierałam aż nagle całą głowę miałam w pianie tak dużej, że przeżyłam szok haha. Nie uwieczniłam tego na zdjęciach, bo nie chciałam moczyć aparatu. Nigdy nie używałam takiej formy szamponu ani niczego do włosów, w formie kostki, a raczej krążka ;) Trzeba było się przyzwyczaić :P Szampon dobrze umył włosy, pozostawił je świeże, nie przesuszył, nie splątał, czyli zadziałał tak jak powinien zadziałać szampon, a do tego można sobie nią masować głowę, bo kostka jest twarda i ma fajną fakturkę. Co do zapachu jest on świeży, lekko miętowy, lecz mi się kojaży z zapachem kostki toaletowej. Mimo to, nie przeszkadza mi ten zapach podczas mycia włosów i nie zostaje on wyczuwalny na nich.



Potem w użycie poszła żółta kostka pieniąca, która przyszła lekko uszkodzona, ale nie stanowi to problemu skoro i tak trzeba ją pokruszyć ;). Dość ładnie się pieniła, pianka była miękka i pachnąca. Umilacze kąpieli są dla mnie baardzo miłymi akcentami w kąpieli czy pod prysznicem :). Żółta kosteczka oczywiście musiała być cytrynowa. Zapach jest bardzo ładny, świeży i rześki jak lemoniada. Myślę, że byłaby idealną solą do kąpieli podczas wakacji :).

Drugą kosteczką było pomarańczowe serduszko. I tu dopiero było dużo zdziwienie hehe. Zapach jest męski :P Bardzo przyjemny zapach ale jednak dla faceta. Wykąpałam się w nim, ale zapach nie pozostał na skórze więc chłopak nie miał powodów do podejrzeń :D Osobiście lubię lekko męskie zapachy np. soli do kąpieli czy żeli z dodatkiem jałowca. Myślę, że tym serduszkiem podziele się z ojcem, bo on lubi się kąpać, bo "młodzież" męska preferuje prysznice :P.

Ostatnią kuleczkę użyłam niedawno i to był strzał. Boski, po prostu boski zapach. Ale problem w tym, że znam skądś ten zapach, a nie wiem co to haha. Kojarzy mi się z lodami albo jakimiś owocami :P. Siostra i szwagier w ogóle mają jakieś inne nosy i czują coś absurdalnego. Więc chyba autorka tej kosteczki będzie musiała mi zdradzić, co to za zapach, bo nie da mi to spokoju ;). Zapach jest świeży, kostka zielona, tak myślałam, kiwi jakieś czy co, kiwi nie lubię i mam gęsią skórkę jak czuję jej zapach, bo jak byłam mała to mi sie przejadła, ale nic innego nie przychodzi mi na myśl oprócz kiwi.

14 komentarzy:

  1. Witam. Kochana zapach szamponu mógł się Ci odrobinę kojarzyć z miętą i kostką toaletową,bo dominuje w nim olejek z dzrewa herbacianego ( jest on dość intensywny w zapachu). Mam nadzieje,że na długo Ci starczył. Żółte kosteczki (szkoda,iż nieprzetrwały podróży) miały zapach cytrynowo - limonkowy z przewagą cytryny. Serducho było o orientalnym zapachu - z lekka męskim. Natomiast zielona do kąpieli ( ta większa zielona)był to zapach kwiatowy z zapachem mieszanki herbat ( może kiwi gdzieś przebija - generalnie w zamyśle miał być to świeży zapach). Tak to mniej więcej wyglądało. :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :)
      To ten kwiatowo herbaciany najlepszy zapach :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest akurat na jesień. I do tego piaskową fakturę ma :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I nie ważne że ma się zapasy na cały rok hehe. Każdy umilacz sie przyda ;)

      Usuń
  4. Super rzeczy , też miałam i potwierdzam kosmetyki Kasi są mega :) A szampon jest superrrrrr .

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon w kostce chciałabym wypróbować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra produkty :) Zaraz lece na bloga Kasi bo nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ❀
Masz ciekawe rozdanie?
obserwacja za obserwacje (czynnie)
Zostaw namiary